You are here

Galingiausia „Audi RS7“ Lietuvoje

  • Audi RS7/Arnoldo Ivanausko nuotrauka
    Audi RS7/Arnoldo Ivanausko nuotrauka
  • Audi RS7/Arnoldo Ivanausko nuotrauka
    Audi RS7/Arnoldo Ivanausko nuotrauka
  • Audi RS7/Arnoldo Ivanausko nuotrauka
    Audi RS7/Arnoldo Ivanausko nuotrauka
  • Audi RS7/Arnoldo Ivanausko nuotrauka
    Audi RS7/Arnoldo Ivanausko nuotrauka
  • Audi RS7/Arnoldo Ivanausko nuotrauka
    Audi RS7/Arnoldo Ivanausko nuotrauka
  • Audi RS7/Arnoldo Ivanausko nuotrauka
    Audi RS7/Arnoldo Ivanausko nuotrauka
  • Audi RS7
    Audi RS7
  • Audi RS7/Mariaus Bendzelausko nuotrauka
    Audi RS7/Mariaus Bendzelausko nuotrauka
  • Audi RS7/Puikus kadras nuotrauka
    Audi RS7/Puikus kadras nuotrauka
  • Audi RS7/Evaldo Genučio nuotrauka
    Audi RS7/Evaldo Genučio nuotrauka
  • Audi RS7
    Audi RS7
  • Audi RS7
    Audi RS7
  • Audi RS7
    Audi RS7
  • Audi RS7
    Audi RS7
  • Audi RS7
    Audi RS7
  • Audi RS7
    Audi RS7
  • Audi RS7
    Audi RS7
  • Audi RS7
    Audi RS7
  • Audi RS7
    Audi RS7
  • Audi RS7
    Audi RS7
  • Audi RS7
    Audi RS7

560 AG ir 700 Nm – daug tai ar mažai? Skaičiai tikrai dideli, automobilio galimybės su tokiu galingumu taip pat yra įspūdingos. Bet kaip sakoma, prie gero greit priprantama.

Panašiai nutiko ir Laimiui, kuris įsigijęs 2016 metų „Audi RS7“ po savaitės suprato, kad galingam automobiliui trūksta traukos. „Maždaug savaitė po įsigijimo, automobilis tikrai pradėjo netraukti, trūko galios“,- sakė jis.

Audi RS7

Išeitį iš susidariusios situacijos padėjo rasti Kaune įsikūrę „SL Startline“ inžinieriai, kurie perprogramavo „RS7“ variklio valdymo bloką (ECU) ir atrado 100 papildomų „arklių“. Taigi rezultatas – 660 AG.

„Skirtumas iškart buvo stipriai juntamas, bet po poros savaičių vėl supratau, kad nėra traukos. Galvojau, gal kažkas sugedo“,- pasakojo Laimis.

Sekantis žingsnis papildomos galios paieškoje - „Akrapovič“ išmetimo sistema ir 76 mm downpipe, taip pat „K&N“sportinis filtras. Be šių komponentų vėl buvo perprogramuotas ECU. Rezultatas – 720 AG ir 920 Nm. Skamba įspūdingai!

„Po savaitės istorija pradėjo kartotis. „Audi“ lyg ir vėl nustojo gerai važiuoti“,- pusiau juokais, pusiau rimtai atviravo Laimis.

Audi RS7/Arnoldo Ivanausko nuotrauka

Dar po savaitės automobilį reikėjo atvaryti į „Audi“ centrą, nes teko atnaujinti variklio valdymo bloko programinę įrangą, kurios atnaujinimai „atėjo“ iš gamintojo.

Atlikus darbus „Audi“ centre, automatiškai grįžo tie patys 560 AG. Laimis pasijautė, lyg būtų įsėdęs į pilką dyzelinį ir suprato, ką vis dėl to reiškė tie 720 „arklių“, kurie, atrodė, kad nevažiuoja.

„Buvo liūdna...“

Audi RS7

Bet… liūdesys greitai išgaravo, nes automobilis dar kartą buvo pristatytas į tas pačias dirbtuves ir jam atlikta dar daugiau modifikacijų, kurios ne tik sugrąžino buvusią galią, bet ją dar papildomai išaugino.

Šįkart kauniečiai pakeitė turbokompresorius, sudėjo našesnius kuro siurblius, bovus, sumontavo papildomą variklio aušinimo radiatorių. ECU programinė įranga buvo pakeista į Stage 3, taip pat perprogramuota greičių dėžė.

Po šių darbų „SL Startline“ specialistai iškart atliko variklio galios matavimus ant „Maha 4x4“ stendo ir gavo nuostabų rezultatą: 808 AG ir 1100 Nm.

Audi RS7

Tai leido šiam automobiliui tapti gatvinių automobilių traukos varžybų nugalėtoju. Patobulintas „Audi RS7“ nuo 0 iki 100 km/h greitį pasiekia per 2,7 sek., o 200 km/h žyma pasiekiama po 8 sekundžių.

Nors galios daug, tačiau Laimis ties tuo dar nesustoja. Šiai dienai yra modifikuotas oro paėmimo vamzdynas, įdėta „eVenturi“ oro filtro dėžė su filtrais, kurios gamintojas deklaruoja papildomą 35 AG kiekį.

Didinant variklio galią, tenka gerinti ir stabdžių sistemą – taigi „RS7“ atliekami ir šie darbai.

Po visų šių variklio modifikacijų vėl bus atliktas variklio galios matavimas. Tikimasi rasti apie 850 – 880 AG.

Galbūt jūs irgi turite įdomų, išskirtinį ar vienetinį automobilį, o gal jūsų garaže gimsta įdomus projektas? Susisiekite su mumis el. paštu: info@98.lt arba parašykite žinutę į Facebook'ą

Audi RS7

Kategorijos: 
Automobiliai: