You are here

Honda CR-V

„Honda“ pateikia savo ketvirtos kartos „CR-V“ modelio produkcijos versiją, skirtą Europos rinkai.

Lyginant su Šiaurės Amerikai skirtu modeliu, kuris į prekybą buvo išleistas 2011 metų gruodį, europinis „CR-V“ turės švelnius dizaino skirtumus ir platesnę variklių gamą, į kurią įeina ir dyzeliniai agregatai.

Išorėje europinis modelis turi keletą patobulinimų, įskaitant atnaujintą priekinį bamperį, priekinius ir galinius LED žibintus, naujos formos veidrodėlius su posūkių signalais briaunuoto stiliaus anteną. Interjere pastebimų pakeitimų nėra.

„Honda“ teigia, kad 4570 mm ilgio ir 1650 mm aukščio automobilis buvo sumažintas atitinkamai 5 mm ir 30 mm lyginant su ankstesniu modeliu, tačiau dėl to erdvė salone nesumažėjo. Automobilio plotis išliko nepakitęs.

„CR-V“ bagažo skyrius sudaro 589 litrus, o atlenkus galines sėdynes talpa padidėja iki 1648 litrų.

Ketvirtos kartos kompaktiškas krosoveris bus siūlomas su trijais varikliais: 2,0 litrų i-VTEC benzininis, 2,2 litro i-DTEC dyzelinis (iš praeito modelio) ir naujas 1,6 litro dyzelinis variklis su turbina.

Pirmą kartą Europoje „CR-V“ bus galima įsigyti su priekiniais varomais ratais, renkantis 2,0 litrų benzininį arba 1,6 litro dyzelinį variklius.

2,0 litrų keturių cilindrų benzininis variklis pasiekia 155 AG ir 192 Nm galią.

2,2 litro i-DTEC dyzelinis agregatas turi 150 AG ir 350 Nm galią.

Naujasis 1,6 litro dyzelinis variklis pasieks 120 AG ir 300 Nm galią, ir bus prieinamas kitais metais.

Automobilio debiutas laukiasm Paryžiaus automobilių parodoje rugsėjį, o Europos prekybos salonose „CR-V“ pasirodys spalį.

Kategorijos: 
Automobiliai: