You are here

Radikalaus sportinio krosoverio koncepcija: „Nissan Gripz"

Krosoverių segmento pradininkė pristato naują koncepcinį modelį, kuris perteikia naujoviško „Nissan" ateities automobilio viziją. Koncepcinis „Nissan Gripz" automobilis - Europos ir Japonijos dizainerių darbo vaisius. Jis pasižymi kompaktiško krosoverio efektyvumu ir praktiškumu bei sportiniam automobiliui būdingomis įkvepiančiomis važiavimo savybėmis ir dinamika.

„Nissan Gripz" koncepcija, išsiskirianti susidomėjimą žaidinančiu ir avantiūristišką nuotaiką skleidžiančiu radikaliu dizainu bei pažangiu hibridiniu galios agregatu, yra dar vienas „Nissan" žingsnis kardinalių permainų link. Šis koncepcinis modelis - tai žvilgsnis į ateitį, kaip gali atrodyti naujas kompaktiškas krosoveris.

„Gripz" turi „dvigubą tapatybę": jis tinka trumpoms kasdienėms išvykoms ir yra puikus palydovas leidžiantis į nuotykius savaitgaliais.

Dviratininkas dviračiu važiuoja į darbą, o pasibaigus darbo dienai ta pačia transporto priemone pasileidžia keliu patirdamas didesnį adrenalino pliūpsnį. Lygiai taip pat gali važiuoti ir koncepcinio „Nissan" automobilio „GRIPZ" vairuotojas - darbo dienomis sukinėdamasis miesto gatvėmis, o laisvalaikiu išsirengdamas į kelionę po kalnus.

Įkvėpimas

Nors savo prigimtimi koncepcinis „Nissan Gripz" modelis yra panašus į kompaktišką krosoverį, tačiau jam būdingas sportinio automobilio siluetas su aukštesne prošvaisa, kad galėtų įveikti sudėtingesnes važiavimo sąlygas.

Šiuo kūriniu atiduota pagarba vienam pirmųjų „Nissan" krosoverių - legendiniam „Safari" ralio nugalėtojui „Nissan 240Z". Aštuntajame dešimtmetyje šie sportiniai automobiliai buvo perkonstruoti pasitelkiant „Nissan" visureigių gamybos patirtį, kad galėtų įveikti sudėtingas trasas Kalifornijos pusiasalyje, atvirose Kenijos lygumose, Ugandoje ir dabartinėje Tanzanijoje. Šie lenktyniniai automobiliai turi aukštesnę prošvaisą bei tvirtesnę pakabą, o jų variklio dangtis ir bagažinė papuošti matinės juodos spalvos apdaila, kuri sudaro kontrastą su sodriai raudonai oranžiniu kėbulu.

„Nissan 240Z" įrodė, kad sportiniai automobiliai gali būti smagiai vairuojami ir neturėdami žemos prošvaisos. Koncepcinis „Nissan GRIPZ" dar kartą patvirtina šią tiesą. Jame glūdi „Nissan" sukaupta krosoverių, visureigių ir sportinių automobilių gamybos patirtis, o siekiant ją perteikti naujajai kartai visiškai atnaujintu pavidalu, pasitelktos profesinės žinios kuriant elektrinį galios agregatą.

Galios agregatas

„Nissan Gripz" kocepcija varoma derinant elektros ir vidaus degimo variklio technologijas, hibridinės „Pure Drive e-Power" sistemos. Efektyvus. benzininis variklis tiekia energiją elektros varikliui, kuris yra toks pats, koks montuojamas „Nissan LEAF" elektromobilyje.

Galios agregatą sudaro įvairios „Nissan" valdymo technologijos, kurias bendrovė tobulina jau ne vienerius metus kurdama savo elektromobilius. Tokia konfigūracija lemia tolygų pagreitėjimą važiuojant tiesiai ir darant posūkius, ypač tylų riedėjimą ir išskirtinį efektyvumą. Todėl koncepcinis „Nissan GRIPZ" automobilis išsiskiria sklandžiu važiavimu, siūlo rafinuoto ir energingo vairavimo patirtį ir užtikrina ypač mažas degalų sąnaudas.

Dizainas

Koncepcinis „Nissan Gripz" automobilis pristatomas kaip dizaino vizija, o ne kaip dabartinio modelio pakaitalas, nors jį kurdama „Nissan" bendrovė pritaikė savo naujo „emocionalios geometrijos" dizaino elementus.

Koncepciniame modelyje panaudoti keturi pagrindiniai dizaino elementai, kurie pirmąkart Europai pristatyti su „Nissan Sway", sužibėjusiu 2015 m. Ženevos automobilių parodoje. Kaip ir „Sway", „GRIPZ" išsiskiria V formos radiatoriaus grotelėmis, bumerango formos priekiniais ir galiniais žibintais, „plaukiančiu" stogu ir išlenktu statramsčiu.

Tačiau tuo panašumai ir baigiasi. „Sway" atspindi naują požiūrį į kompaktišką hečbeką, o koncepcinis „Nissan Gripz" modelis atveria visai kitokią ateities perspektyvą.

„Nissan Gripz" koncepcinio modelio, sukurto bendradarbiaujant Londono „Nissan Design Europe" ir Japonijos „Nissan Global Design Center" dizaineriams, išorė atspindi „emocionalios geometrijos" kėbulo koncepciją, kuriai būdingi ryškūs kontrastai, išgaunami dinamiškais, įtemptais ir aštriais paviršiaus kontūrais.

Kategorijos: 
Automobiliai: