You are here

„Renault Megane GrandCoupé“ papildo pasiūlą C segmente

  • Renault Megane GrandCoupé
    Renault Megane GrandCoupé
  • Renault Megane GrandCoupé
    Renault Megane GrandCoupé
  • Renault Megane GrandCoupé
    Renault Megane GrandCoupé
  • Renault Megane GrandCoupé
    Renault Megane GrandCoupé
  • Renault Megane GrandCoupé
    Renault Megane GrandCoupé
  • Renault Megane GrandCoupé
    Renault Megane GrandCoupé

„Megane“ šeima plečiama pristatant ketverių durų versiją – naująjį „Megane GrandCoupé“. Šis modelis papildo „Renault“ pasiūlą C segmente ir sustiprina markės pozicijas rinkose*, kuriose kompaktiniai sedanai yra mėgstamiausias pasirinkimas vairuotojų, kurie ieško komfortabilaus ir erdvaus automobilio, atspindinčio jų socialinį statusą.

Pagamintas Turkijoje, Bursoje esančioje „Renault“ gamykloje, automobilis 2016 m. rudenį pasirodys beveik 30-yje šalių. Naujasis „Megane GrandCoupé“ prisidės prie pasaulinio markės augimo ir produktų gamos plėtimo.

Naujasis „Megane GrandCoupé“ sukurtas kartu su 2016 metų pradžioje pasirodžiusiu naujuoju „Megane“, panaudojant „Renault“ CMF C/D platformą. Tai leido abiejuose automobiliuose panaudoti tą pačią įrangą, technologijas ir variklius, sedanui pridedant klasėje rekordinę, keleiviams skirtą, erdvę ir 550 dm3 talpos bagažinę, matuojant pagal VDA metodiką.

Renault Megane GrandCoupé

Dėl dinamiško stiliaus ir aukštesniam segmentui būdingos įrangos panaudojimo naujasis „Megane GrandCoupé“ įkūnija žingsnį į aukštesnę klasę, jį pateikiant kaip kompaktinio sedano etaloną.

Vairavimo malonumą ir ekonomiją suteikianti variklių gama

„Renault“, garsėjantis kaip turbokompresorių ir mažų variklių pionierius „Formulės 1“ lenktynėse, skatina mažesnio tūrio variklių, leidžiančių vairavimo malonumą suderinti su ekonomija, naudojimą. Priklausomai nuo rinkos kai kurie iš šių variklių gali būti derinami su „X-Tronic“ arba EDC („Efficient Dual Clutch“) automatinėmis transmisijomis, pripažintomis dėl patikimumo ir kasdienio naudojimo paprastumo. Ši variklių gama buvo suderinta siekiant atitikti rinkų, kuriose naujasis „MEGANE GrandCoupé“ bus parduodamas, poreikius ir lūkesčius.

Visose versijose siūlomas ECO režimas, modifikuojantis automobilio savybes ir iki 10 procentų sumažinantis degalų sąnaudas. Versijose su R-LINK-2 sistema siūloma „Driving Eco2“ funkcija suteikia įvairius duomenis, leidžiančius vairuotojui analizuoti savo važiavimo specifiką ir ją koreguoti, taip sumažinant degalų sąnaudas ir CO2 taršą.

BENZININIAI VARIKLIAI

DYZELINIAI VARIKLIAI

„SCe 115“ su 5 laipsnių mechanine transmisija

„Energy dCi 90“ su 6 laipsnių mechanine transmisija

„SCe 115“ su „X-Tronic“ automatine transmisija

„Energy dCi 110“ su 6 laipsnių mechanine transmisija

„Energy TCe 130“ su 7 laipsnių EDC automatine transmisija

„Energy dCi 110“ su 6 laipsnių EDC automatine transmisija

„Energy TCe 130“ su 6 laipsnių mechanine transmisija

(nuo 2017 m. pradžios)

„Energy dCi 130“ su 6 laipsnių mechanine transmisija

  • „SCe 115“: 1,6 litro tūrio, atmosferinis, 115 AG ir 156 Nm sukimo momentas nuo 4 000 aps./min.

Siūlomas bazinėje versijoje, šis variklis jau patikrintas daugybėje „Groupe Renault“ automobilių ir yra derinamas su:

    • 5 laipsnių mechanine transmisija (6,3 l/100 km; 142 g CO2/km),

    • arba „X-Tronic“ automatine transmisija (6,6 l/100 km; 153g CO2/km).

„X-Tronic“ transmisija buvo sukurta siekiant padidinti vairavimo malonumą ir sumažinti degalų sąnaudas, palyginti su tradicinėmis automatinėmis transmisijomis. Priešingai nei ankstesnės CVT transmisijos, ši pavarų dėžė staigaus greitėjimo metu veikia panašiau į daugiapakopę automatinę transmisiją. Tačiau „X-Tronic“ pavarų dėžė užtikrina nejuntamą transmisijos perdavimo skaičiaus keitimą, suteikdama neribotą pavarų skaičių. Ji visuomet palaiko optimalius variklio sūkius, taip pasiekdama ir geriausias degalų sąnaudas, važiavimo komfortą bei nedidelį triukšmą, važiuojant pastoviu greičiu. „X-Tronic“ transmisija suteikia visus tradicinės automatinės pavarų dėžės privalumus, išvengdama jos trūkumų.

  • „Energy TCe 130 EDC“, 7 laipsnių EDC automatinė transmisija: 130 AG ir 205 Nm sukimo momentas nuo 2 000 aps./min.

Šis 1,2 litro tūrio turbokompresorinis, benzinu varomas variklis suteikia tokias pat dinamines savybes, kaip ir atmosferinis 2 litrų tūrio agregatas. Jo tiesioginio įpurškimo technologija ir kolektoriuje integruota turbina užtikrina veikimo lankstumą ir gerą reakciją. Tiesioginis įpurškimas pagerina degimo procesą, sumažindamas degalų sąnaudas ir CO2 taršą. Suderintas su 7 laipsnių EDC automatine transmisija, šis variklis naudoja tiek pat degalų ir išmeta tiek pat CO2, kaip ir versija su mechanine transmisija (5,4 l/100 km; 122 g CO2/km), kartu suteikdamas dviejų sankabų transmisijos komfortą ir reakciją.

2017 metų pradžioje šis variklis bus siūlomas ir su 6 laipsnių rankine transmisija.

  • „Energy dCi 90“, 6 laipsnių mechaninė transmisija: 90 AG ir 220 Nm sukimo momentas nuo 1 750 aps./min.

Suderintas su šešių laipsnių mechanine transmisija, šis variklis yra ir ekonomiškas, ir suteikia vairavimo malonumą. Suderintas su „Stop & Start“ sistema, jis 100 km kelio naudoja vos 3,7 litro degalų. Tai atitinka 95 g CO2/km.

  • „Energy dCi 110“:

    • 6 laipsnių mechaninė transmisija: 110 AG ir 260 Nm sukimo momentas nuo 1 750 aps./min.

    • arba 6 laipsnių EDC automatinė transmisija: 110 AG ir 250 Nm sukimo momentas nuo 1 750 aps./min.

Šis variklis garantuoja didesnį vairavimo malonumą. Degalų sąnaudos ir CO2 tarša išlieka labai nedidelės (95 g CO2/km, 3,7 l/100 km) tiek su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, tiek su šešių laipsnių EDC automatine transmisija.

  • „Energy dCi 130“, 6 laipsnių mechaninė transmisija: 130 AG ir 320 Nm sukimo momentas nuo 1 750 aps./min.

Šiame variklyje panaudota daug pažangių technologijų. Nepaisant 1 598 kubinių centimetrų tūrio, 16 vožtuvų dyzelinis agregatas pasiekia 130 AG. Jo degalų sąnaudos siekia vos 4 l/100 km, o CO2 tarša – tik 103 g/km. Stiprus sukimo momentas užtikrina staigų greitėjimą, suteikiantį tikrą vairavimo malonumą.

Ši variklių gama (išskyrus „SCe 115“) gaminama su daug papildomų elementų, leidžiančių sumažinti jų degalų sąnaudas ir CO2 taršą:

  • „Stop & Start“ sistema automatiškai išjungia variklį, kai automobilis sustoja, jo sankaba taip pat būna išjungiama (taip sustabdant ir taršą). Variklis automatiškai užsiveda, vos paspaudus sankabos pedalą.

  • Energijos regeneravimo sistema, pasinaudodama generatoriumi, stabdymo (arba lėtėjimo) metu regeneruoja automobilio kinetinę energiją. Toks sprendimas leidžia sumažinti generatoriaus sukuriamą pasipriešinimą.

  • Prietaisų skydelyje esantis vairavimo stiliaus indikatorius (žalias, geltonas, oranžinis) ir pavaros jungimo indikatorius (GSI) leidžia vairuotojams koreguoti savo vairavimo stilių, sutaupant daugiau degalų.

Kategorijos: 
Automobiliai: