You are here

„Toyota Alessandro Volta“: 400 AG ir 4 sekundės iki šimto

  • Toyota Alessandro Volta
    Toyota Alessandro Volta
  • Toyota Alessandro Volta
    Toyota Alessandro Volta
  • Toyota Alessandro Volta
    Toyota Alessandro Volta
  • Toyota Alessandro Volta
    Toyota Alessandro Volta
  • Toyota Alessandro Volta
    Toyota Alessandro Volta
  • Toyota Alessandro Volta
    Toyota Alessandro Volta
  • Toyota Alessandro Volta
    Toyota Alessandro Volta
  • Toyota Alessandro Volta
    Toyota Alessandro Volta
  • Toyota Alessandro Volta
    Toyota Alessandro Volta
  • Toyota Alessandro Volta
    Toyota Alessandro Volta
  • Toyota Alessandro Volta
    Toyota Alessandro Volta
  • Toyota Alessandro Volta
    Toyota Alessandro Volta
  • Toyota Alessandro Volta
    Toyota Alessandro Volta
  • Toyota Alessandro Volta
    Toyota Alessandro Volta
  • Toyota Alessandro Volta
    Toyota Alessandro Volta
  • Toyota Alessandro Volta
    Toyota Alessandro Volta

400 AG ir vos keturias sekundes trunkantis pagreitis nuo 0 iki 100 km/h – tokiomis charakteristikomis galėjo pasigirti 2004 metais sukurtas „Toyota Alessandro Volta“ hibrido konceptas, kuris tik juo ir teliko. O galėjo būti visai įdomus japoniškas superautomobilis.

Toyota Alessandro Volta

Šio koncepto visus keturis ratus varė 3,3 litro V6 variklis ir du elektros motorai (po vieną ašiai), leidę pasiekti 250 km/h maksimalų greitį, kuris buvo ribojamas elektronikos.

4358 mm ilgio, 1925 mm pločio, tik 1140 mm aukščio „Volta“ svėrė ne itin daug – 1250 kg.

Prie koncepto kūrimo prisidėjo „Italdesign Giugiaro“ namai, o „Alessandro Volta“ pavadintas jis norint atiduoti pagarbą elektrinės baterijos išradėjui Alessandro Voltai.

Toyota Alessandro Volta

Tai tikrai neįprastai atrodantis „Toyota“, turintis drugelio formos duris, neįprastą trijų sėdynių išdėstymą viduje (trys sėdynės priekyje). Po aptakiu kėbulu slepiasi hibridinė sistema, pasiskolinta iš „Lexus RX400h“.

Įdomu tai, kad priekyje tris sėdimas vietas turintis konceptas leido kiekvienam iš keleivių pabūti vairuotoju, kadangi vairas ir pedalai galėjo slankioti iš kairės į dešinę ir atvirkščiai. Taigi jis galėjo būti arba kairėje, arba dešinėje, arba per vidurį.

Toyota Alessandro Volta

Automobiliai: