You are here

Lietuvoje patobulintas „Audi RS6 Avant“ su 888 AG

  • Audi RS6 Avant
    Audi RS6 Avant
  • Audi RS6 Avant
    Audi RS6 Avant
  • Audi RS6 Avant
    Audi RS6 Avant
  • Audi RS6 Avant
    Audi RS6 Avant
  • Audi RS6 Avant
    Audi RS6 Avant
  • Audi RS6 Avant
    Audi RS6 Avant
  • Audi RS6 Avant
    Audi RS6 Avant
  • Audi RS6 Avant
    Audi RS6 Avant
  • Audi RS6 Avant
    Audi RS6 Avant
  • Audi RS6 Avant
    Audi RS6 Avant
  • Audi RS6 Avant
    Audi RS6 Avant
  • Audi RS6 Avant
    Audi RS6 Avant
  • Audi RS6 Avant
    Audi RS6 Avant
  • Audi RS6 Avant
    Audi RS6 Avant
  • Audi RS6 Avant
    Audi RS6 Avant

Daugelis tikriausiai žino šį ryškios spalvos „Audi RS6 Avant“ automobilį, kuris 2016 metais sudalyvavo ne vienose drago varžybose ir pelnė ne vieną įspūdingą pergalę.

Audi RS6 Avant

Tai nėra visiškai standartinis „RS6“. Galima sakyti, kad po ryškia kėbulo spalva iš dalies slepiasi „sleeper'is“. Visi, besidomintys automobiliais žino, kad toks 2008 – 2010 metais gamintas automobilis po variklio dangčiu slepia 5,0 litrų benzininę V10 jėgainę, kuri yra sukurta ant 5,2 litro „Lamborghini“ variklio bazės. 580 AG ir 650 Nm galia šiam universalui leidžia būti ne tik praktišku, komfortišku, bet ir labai greitu.

Tačiau tokios variklio galios automobilio savininkui buvo negana ir karštasis universalas po mažu ėmė virsti į kur kas galingesnę mašiną.

Viskas prasidėjo pamažu.

Audi RS6 Avant

Po pirmojo apsilankymo lietuviškose variklių galios didinimo dirbtuvėse „Startline“ šiam „RS6“ buvo pakeistas išmetimas – jis gavo pilną „Supersprint“ išmetimo sistemą. Taip pat buvo sumontuoti sportiniai oro filtrai bei našesni turbokompresorių radiatoriai, leidžiantys efektyviau atšaldyti į standartines turbinas patenkantį orą. Viso to rezultatas 700 AG ir 950 Nm galia. Tai įgalino šį universalą nuo 0 iki 100 km/h greitį pasiekti per 3,5 sek.

Su tokiomis charakteristikomis šis automobilis buvo nepavejamas keliose drago lenktynėse, Street B, klasėje. Buvo pelnyta pirma vieta tiek Lietuvos, tiek Latvijos drago lenktynių čempionato etapuose.

Žinoma, variklio galios kėlimą galima prilyginti posakiui „apetitas auga bevalgant“. Prie papildomų „arklių“ greitai priprantama ir norisi jų turėti dar daugiau, ar ne? Taigi po gero mėnesio šis „RS6“ vėl apsilankė tose pačiose dirbtuvėse, o išvažiavęs iš jų, džiaugėsi jau 800 AG ir 1050 Nm galia, kurią leido pasiekti pora naujų sumontuotų turbokompresorių.

Audi RS6 Avant

Su tokiais parametrais šis „RS6“ tapo greičiausiu, tinkamu eksploatuoti gatvėje automobiliu, kuomet 2016 metų liepos mėnesį Palangos oro uoste, „One Mile Race 2016“ renginyje, buvo siekiamos vienos mylios greičio rekordas. Varžybų tikslas buvo pasiekti kuo didesnį greitį vienos mylios (1610 m) distancijoje, startavus iš vietos.

Pajudėjus iš vietos ir kirtus vienos mylios žymą „Audi RS6“ prietaisų skyde buvo rodomas 321 km/h maksimalus greitis, tačiau šio važiavimo neužfiksavo greičio matavimo įranga. Kito važiavimo metu buvo užfiksuota, kad vienos mylios distancijoje automobilis pasiekė 296,8 km/h maksimalų greitį ir tapo „Street Legal“ klasės rekordininku.

Taip pat šis automobilis puikiai pasirodė ir 2016 metų „Eneos 1006 km lenktynių" metu vykusiose drago varžybose, kur Street klasėje užėmė pirmąją vietą, o Race klasėje - liko antras.

800 „arklių“ kaimenę pasikinkęs universalas sužibėjo ir traukos varžybose Venstspilyje, kur ketvirčio mylios distanciją įveikė per itin trumpą laiką - 11 sek. ir pasiekė 217,06 km/h greitį.

Taip, šis „RS6“ tikrai labai galingas ir greitas, tačiau pasirodo, kad viso to jam dar ne gana. Po trečio apsilankymo pas „Startline" galios didinimo specialistus, variklio galingumas išaugo iki 888 AG. Bingo!

Taip pat skaitykite apie dar tris labai galingus Audi RS6 Avant, patobulintus Lietuvoje ir turinčius virš 800 AG - modifikuoti Audi RS6 Avant

Audi RS6 Avant

Kategorijos: 
Automobiliai: