You are here

Pasivaikščiokime po „Lamborghini“ muziejų Italijoje

  • Lamborghini Urus/Autoplius.lt nuotrauka
    Lamborghini Urus/Autoplius.lt nuotrauka
  • Lamborghini Asterion/Autoplius.lt nuotrauka
    Lamborghini Asterion/Autoplius.lt nuotrauka
  • Lamborghini Espada/Autoplius.lt nuotrauka
    Lamborghini Espada/Autoplius.lt nuotrauka
  • Lamborghini Miura/Autoplius.lt nuotrauka
    Lamborghini Miura/Autoplius.lt nuotrauka
  • Lamborghini Miura/Autoplius.lt nuotrauka
    Lamborghini Miura/Autoplius.lt nuotrauka
  • Lamborghini Reventon/Autoplius.lt nuotrauka
    Lamborghini Reventon/Autoplius.lt nuotrauka
  • Lamborghini Urraco/Autoplius.lt nuotrauka
    Lamborghini Urraco/Autoplius.lt nuotrauka

Prieš daugiau nei pusę amžiaus vienas labai sumanus italas, vardu Ferrucio Lamborghini įsigijo „Ferrari“ markės automobilį. Sportinio modelio savininkui labai nepatiko kai kurios „Ferrari“ detalės bei jų veikimas, todėl jis savo kritiką išsakė pačiam Enzo Ferrari – kompanijos vadovui.

Tačiau Enzo atsakymas buvo trumpas ir aiškus: „Prastas yra ne automobilis, o jo vairuotojas“. Ponas Lamborghinis tokį atsakymą priėmė asmeniškai ir nutarė parodyti, kad jis gali sukurti geresnį sportinį automobilį. Taip gimė 350GT modelis ir visa „Lamborghini“, kaip automobilių (o ne traktorių) gamintojo istorija. Šį pirmąją italų gamintojo modelį buvo galima sutikti net ir Vilniuje - vaizdo siužetas čia:

Po Europą keliavusi Autoplius.lt komanda aplankė Italijos šiaurėje esančiame Sant‘ Agata Bolognese miestelyje įkurtą gamyklą, kurioje jau daugiau nei 50 metų surenkami ekstremaliausi pasaulio superautomobiliai.

1966 metais debiutavo „Miura“. Tai – superautomobilių klasės modelis su įdomia savo istorija. Šis sportinis dar kūrimo stadijoje buvo slepiamas nuo kompanijos savininko, kuris norėjo likti prie GT klasės ir nekonkuruoti su daug didesnę patirtį turinčiais „Ferrari“.

Kita automobilių ikona – „Lamborghini Countach“. 1974 metais pagamintas superautomobilis nubrėžė proporcijas, kurių gamintojas neišsižada jau daugiau nei 40 metų. „Diablo“, „Murcielago“, „Gallardo“, „Aventador“ bei „Huracan“ – visi šie „Lamborghini“ modeliai yra idėjiniai „Countach“ pirmtakai.

Lamborghini Reventon/Autoplius.lt nuotrauka

Kita, ne mažiau įdomi šio gamintojo detalė – itin riboto tiražo superautomobiliai. Kai kurių modelių pagaminta vos keliolika vienetų, o ypatingasis „Sesto Elemento“ net negali būti eksploatuojamas kelyje. Tai lyg koncepcinis automobilis, skirtas šeichams ir įvairiems oligarchams.

Vaizdo siužetas iš „Lamborghini“ muziejaus Italijoje:

Kategorijos: 
Automobiliai: