You are here

Renault Kadjar: Kas naujo po atnaujinimų?

  • Renault Kadjar
    Renault Kadjar
  • Renault Kadjar
    Renault Kadjar
  • Renault Kadjar
    Renault Kadjar
  • Renault Kadjar
    Renault Kadjar
  • Renault Kadjar
    Renault Kadjar
  • Renault Kadjar
    Renault Kadjar
  • Renault Kadjar
    Renault Kadjar
  • Renault Kadjar
    Renault Kadjar
  • Renault Kadjar
    Renault Kadjar
  • Renault Kadjar
    Renault Kadjar
  • Renault Kadjar
    Renault Kadjar
  • Renault Kadjar
    Renault Kadjar
  • Renault Kadjar
    Renault Kadjar
  • Renault Kadjar
    Renault Kadjar
  • Renault Kadjar
    Renault Kadjar
  • Renault Kadjar
    Renault Kadjar
  • Renault Kadjar
    Renault Kadjar
  • Renault Kadjar/Gamintojo nuotrauka
    Renault Kadjar/Gamintojo nuotrauka
  • Renault Kadjar/Gamintojo nuotrauka
    Renault Kadjar/Gamintojo nuotrauka
  • Renault Kadjar/Gamintojo nuotrauka
    Renault Kadjar/Gamintojo nuotrauka

Pirmą kartą „Kadjar“ vardą išgirdome 2015 metais, kuomet šis padidinto pravažumo „Renault“ markės automobilis buvo pristatytas Ženevos automobilių parodoje. Su šiuo modeliu prancūzų gamintojas pirmą kartą įžengė į C segmento SUV‘ų rinką.

Primename, kad „Kadjar“ yra grynakraujis „Nissan Qashqai“ pusbrolis, turintis daugybę japono komponentų.

Renault Kadjar

2018 metais prancūzas buvo atnaujintas - išleistas facelift modelis, kuris gavo keturis naujus variklius, pakeitusius senuosius. Taip pat kosmetiškai buvo atnaujinta automobilio išorė bei interjeras, multimedijos sistema, klimato kontrolės sistemos valdymas.

Renault Kadjar/Gamintojo nuotrauka

Naujas variklis

Testuotas „Kadjar“ turėjo naują 1,3 litro benzininį variklį su turbokompresoriumi, generuočiu 159 AG ir 260 Nm. Šiam skaičiui „arklių“ įveikti mieste šimtą kilometrų reikėjo 10,3 litro degalų. Užmiestyje, važiuojant 90 km/h greičiu, degalų sąnaudos sudarė 5,4 l/100 km, o magistralėje lekiant vidutiniu 130 km/h greičiu degalų sąnaudos buvo 8,5 l/100 km.

Automobilyje variklis buvo sujungtas su 7 pavarų dvigubos sankabos automatine greičių dėže, kuri su savo darbu tvarkėse gerai – važiuojant ramiai ji sparčiai rūpinosi aukštomis pavaromis, kas garantavo ekonomiškumą, o esant norui spustelėti – transmisija puikiai vykdė pavarų žeminimo darbus. Lėtesnių automobilių lenkimo metu – jokių problemų nebuvo.

Atnaujintas interjeras

Atnaujintas interjeras iškart nudžiugino itin patogiomis, komfortiškomis ir ilgai kelionei puikiai tinkančiomis, naujo dizaino sėdynėmis, tačiau nauja multimedijos sistema galėtų būti kiek greitesnė. Gamintojas deklaruoja, kad ekranas yra ne tik ryškesnis, bet ir jautresnis – tačiau iki pilnos laimės dar šiek tiek trūksta greičio. Tikriausiai, ekranas impulsą priima labai greitai, tačiau sistema nespėja tuo pat metu pateikti reikiamos informacijos. Žinoma, šis procesas netrunka amžinybę, bet norėtųsi jo bent šiek tiek greitesnio.

Renault Kadjar/Gamintojo nuotrauka

Kritikos strėlių nusipelno tarp priekinių sėdynių esantis porankis, kuris atsidarinėjo ir užsidarinėjo labai nepatikimai. Puodelių laikikliuose netilpo du standartiški kavos puodeliai, o mobilaus telefono tvarkingai nepavyko įdėti į dėtuvę prie pavarų svirties. Trukdė ten įtaisytas cigarečių pridegiklis. Be jo, būtų idealu.

Kelyje

„Kadjar“ turi gana minkštą važiuoklę, keliu automobilis rieda maloniai, tačiau važiuojant per nelygumus ar žvyrkelį – pakaba yra pasiruošusi apie save pranešti galbūt kiek stiprokais garsais. Taip pat automobilio vairas yra kiek laisvokas. Rankoms norėjosi gauti daugiau iš jo perduodamos informacijos. Bet tai tikrai netrukdo vairuoti ir dažnas vairuotojas to net nepajus.

Renault Kadjar

Labai populiarus

Nepaisant tam tikrų minusų – „Kadjar“ yra populiarus automobilis. Iš viso iki modelio atnaujinimo buvo parduota daugiau nei 450 tūkstančių šių SUV. O tai įrodo automobilio sėkmę. Jų tenka nemažai matyti ir Lietuvos keliuose.

Panašu, kad gera kaina tenkina pirkėjus ir, žinoma, ji pilnai atitinka kokybę.

Renault Kadjar

Kaina

Kainuoja „Kadjar“ nuo 18 000 eurų, o didžiausia suma, kurią galima išleisti už šį automobilį yra 29 222 eurai. Tai 150 AG dyzelinį variklį turintis modelis su visais keturiais varomais ratais ir gausiausia „Intens“ komplektacija.

Kiti varikliai

1,3 litro benzininis variklis gali turėti 160 AG (kaip testuotame modelyje) arba 140 AG. Pirkėjai dar gali rinktis ir viena iš dviejų dyzelinių jėgainių: 1,5 litro su 115 AG arba 1,8 litro su 150 AG.

„Kadjar“ galima komplektuoti ir su visų varančiųjų ratų sistema, pasiskolinta iš „Nissan“. Sistema turi tris režimus – tik priekiniai varomi ratai, kas užtikrina mažas degalų sąnaudas, „Auto“ režimas, kuomet iki 50 procentų sukimo momento perduodama galiniams ratams, o „Lock“ režimas yra skirtas lėtai važiuoti bekele. Esant iki 40 km/h greičiui, blokuojamas centrinis diferencialas su tolygiai ašims paskirstomu sukimo momentu. 

Pabaigai

Nors automobilio išorė atnaujinta tik kosmetiškai, tačiau bendras „Kadjar“ vaizdas tapo išraiškingesnis. Automobilis yra prancūziškai dailus. Jis puikiai atrodo tiek mieste, tiek už jo ribų.

Iš principo – naujovės gerai ir jų visada reikia, tačiau lyginant su pirmtaku, atnaujintas „Kadjar“ nepadarė didelio pastebimo šuolio, tačiau nauji dalykai leis jam toliau skinti pirkėjų simpatijas visame pasaulyke. Tikėkimės, jį noriai pirks ir Lietuvoje.

Renault Kadjar

Kategorijos: 
Automobiliai: