You are here

„Renault Koleos" - atletiškas SUV jau Lietuvoje

  • Renault Koleos
    Renault Koleos
  • Renault Koleos
    Renault Koleos
  • Renault Koleos
    Renault Koleos
  • Renault Koleos
    Renault Koleos
  • Renault Koleos
    Renault Koleos
  • Renault Koleos
    Renault Koleos
  • Renault Koleos
    Renault Koleos
  • Renault Koleos
    Renault Koleos
  • Renault Koleos
    Renault Koleos
  • Renault Koleos
    Renault Koleos
  • Renault Koleos
    Renault Koleos

2016 metų Pekino automobilių parodoje „Renault“ pristatė naujausią pasaulinei rinkai skirtą savo modelį – naująjį Koleos, o 2017 metų birželį jis pasiekė Europos rinkas, įskaitant ir Lietuvą.

Renault Koleos

Naujasis KOLEOS suteikia viską, ko tikimasi iš D segmento SUV tipo automobilio:

  • Galingos, atletiškos kėbulo linijos.

  • Neprilygstama visų ratų pavaros technologija.

  • 213 mm prošvaisos suteikiamos galimybės važiuoti tikra bekele.

Parodomos „Renault“ galimybės:

  • Rafinuotas, komfortabilus salonas su sėdynėmis, kurių dizainas ir technologija yra vieni geriausių segmente.

  • Didžiausia klasėje salono erdvė, įskaitant 289 mm erdvę gale sėdinčių keleivių keliams.

  • Įranga, tokia kaip R-LINK 2 multimedijos kompiuteris, dalinamasi su kitais aukštos klasės „Renault“ modeliais.

Renault Koleos

Šis D segmento SUV automobilis tvirtą ir išskirtinį stilių, visų varančiųjų ratų pavarą bei didelę prošvaisą suderina su sedanui būdinga elegancija ir komfortu, erdviu ir kruopščiai įrengtu salonu. Vairavimo patogumu rūpinasi pažangi ir gausi įranga bei R-LINK 2 multimedijos sistema su interneto prieiga.

Kartu su „Talisman“, „Talisman Grandtour“ ir „Espace“ papildydamas aukštos klasės „Renault“ kolekciją, naujasis „Koleos“, šalia „Captur“ ir „Kadjar“, vainikuoja markės miesto visureigių gamą. Po „Clio“, „Espace“, „Talisman“ ir „Captur“ tai yra penktasis modelis, Lietuvoje siūlomas su išskirtine „Initiale Paris“ versija, kuri išsiskiria aukščiausio lygio „Renault“ elegancija, komfortu, įranga ir savybėmis.

Pagaliau naujajame „Koleos“ atsirado pasitvirtinusios pavaros sistemos ir technologijos, du siūlomi dyzeliniai varikliai derinami tiek su „X-Tronic“ automatine, tiek su mechanine transmisija.

Lietuvoje naujojo aukštos klasės SUV „Renault Koleos“ kaina prasideda nuo 25 570 eurų, o išskirtinės, itin prabangios versijos „Initiale Paris“ modelis startuoja nuo 36 030 eurų.

Du dyzeliniai varikliai (130 ir 175 AG)

Naujojo „Koleos“ variklių ir transmisijų gama buvo sukurta ją priderinant prie Europos rinkų poreikių ir lūkesčių. Rinktis galima iš dviejų dyzelinių variklių, pasiekiančių 130 arba 175 AG pajėgumą. Šių agregatų galia į ratus gali būti perduodama tiek per „X-Tronic“ automatinę transmisiją, tiek per 6 laipsnių mechaninę pavarų dėžę.

Naujojo „Koleos“ du dyzeliniai varikliai atitinka „Euro 6b“ normas ir yra komplektuojami su „Stop & Start“ sistema, NOx valymo įranga ir kietųjų dalelių filtru.

Pirmasis iš dviejų variklių – ekonomija ir efetyvumu pasižymintis „1.6 dCi“ agregatas. Didžiausia šio keturių cilindrų, 16 vožtuvų variklio galia siekia 130 AG (96 kW) esant 4 000 aps./min., o didžiausias sukimo momentas siekia 320 Nm ir yra pasiekiamas esant 1 750–2 250 aps./min. Šis išskirtinai efektyvus, nedidelis (kvadratinė architektūra, turbokompresorius) variklis yra automobilių sporte ir ypač – „Formulės 1“ lenktynėse, sukauptos „Renault“ patirties vaisius. Šis variklis gali būti derinamas tik su priekinių ratų pavaros sistema, tačiau, priklausomai nuo rinkos, gali būti komplektuojamas tiek su „X-Tronic“ automatine pavarų dėže, tiek su 6 laipsnių mechanine transmisija.

Renault Koleos

„2.0 dCi“ variklis yra galingiausias, naujajame „Koleos“ montuojamas agregatas. Šis 4 cilindrų, 16 vožtuvų agregatas komplektuojamas su kintamos geometrijos turbokompresoriumi, 1 600 barų slėgio degalų įpurškimo sistema ir elektriniais purkštukais. Didžiausia galia siekia 175 AG (127 kW) esant 3 750 aps./min. 380 Nm siekiantis didžiausias sukimo momentas pasiekiamas diapazone nuo 2 000 iki 3 000 aps./min. Šis aljanso naudojamas „2.0 dCi“ agregatas užtikrina žvalią reakciją esant vidutiniam sūkių diapazonui, o platus sukimo momento diapazonas suteikia spartų greitėjimą važiuojant bet kuriuo režimu. Jis, priklausomai nuo rinkos, gali būti derinamas su „X-Tronic“ automatine transmisija (su priekinių arba visų ratų pavaros sistema) arba su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže (tik su visais varančiaisiais ratais).

„X-Tronic“ automatinė transmisija

„X-Tronic“ automatinė transmisija buvo sukurta siekiant pasiekti didesnį, nei tradicinių automatinių transmisijų teikiamą vairavimo malonumą ir mažesnes degalų sąnaudas. Ji pasižymi nedelsiančia reakcija greitėjimo metu ir tolygesniu, tylesniu važiavimu, taip pat optimizuotomis degalų sąnaudomis.

Priešingai nei senesnės CVT tipo bepakopės transmisijos, naujojo „Koleos“ „X-Tronic“ pavarų dėžė staigaus greitėjimo metu veikia panašiau į daugiapakopę automatinę pavarų dėžę. Taip pat ši bepakopė transmisija švelnaus greitėjimo, pavyzdžiui, važiuojant intensyviame eisme, metu nepastebimai keičia perdavimo skaičių.

Renault Koleos

Dėl kintamo perdavimo skaičiaus „X-Tronic“ transmisija leidžia naudotis neribotu pavarų skaičiumi, užtikrindama, kad variklio sūkiai ir apkrova visuomet yra optimizuota, palaikant efektyvų degalų naudojimą ir nedidelį triukšmo lygį.

Vairuotojas turi galimybę transmisiją perjungti į 7 nuosekliai perjungiamų laipsnių režimą, leidžiantį išnaudoti variklio stabdymo jėgą.

Kategorijos: 
Automobiliai: