You are here

Renault Megane R.S.: Ar su juo patogu važinėti kasdien?

  • Renault Megane R.S.
    Renault Megane R.S.
  • Renault Megane R.S.
    Renault Megane R.S.
  • Renault Megane R.S.
    Renault Megane R.S.
  • Renault Megane R.S.
    Renault Megane R.S.
  • Renault Megane R.S.
    Renault Megane R.S.
  • Renault Megane R.S.
    Renault Megane R.S.
  • Renault Megane R.S.
    Renault Megane R.S.
  • Renault Megane R.S.
    Renault Megane R.S.
  • Renault Megane R.S.
    Renault Megane R.S.
  • Renault Megane R.S.
    Renault Megane R.S.
  • Renault Megane R.S.
    Renault Megane R.S.
  • Renault Megane R.S.
    Renault Megane R.S.
  • Renault Megane R.S.
    Renault Megane R.S.
  • Renault Megane R.S.
    Renault Megane R.S.
  • Renault Megane R.S.
    Renault Megane R.S.
  • Renault Megane R.S.
    Renault Megane R.S.
  • Renault Megane R.S.
    Renault Megane R.S.
  • Renault Megane R.S.
    Renault Megane R.S.
  • Renault Megane R.S.
    Renault Megane R.S.
  • Renault Megane R.S.
    Renault Megane R.S.

Mįslė automobilių mylėtojams: „Ryškiai oranžinis ir labai karštas. Kas?“ Tikrai taip ir ne kitaip. Tai karštasis hečbekas „Renault Megane R.S.“, kuris po variklio dangčiu slepia 280 AG ir 390 Nm. Dinamine išraiška iki 100 km/h tai atitinka 5,8 sek.

Renault Megane R.S.

Šie „arkliai“, dinamiškumas bei variklio elastingumas, puikus valdomumas, patogi sėdėsena suteikia vairuotojui begalę gerų emocijų ir mėgavimąsi vairavimu vingiuotame kelyje bei, žinoma, trasoje.

Trasoje

Būtent ten naująjį, trečios kartos „Megane R.S.“ pirmą kartą ir teko išmėginti „Renault Sport Days“ renginyje, Poznanės trasoje, Lenkijoje.

Vienareikšmiškai, įspūdžiai – nuostabūs. Automobilis greitas posūkiuose, paklusnus, suvaldomas, leidžiantis atlikti įvairias provokacijas, efektyviai stabdantis, prognozuojamas ir tikslus.

Trasoje su juo būtų galima sukti ir sukti ratus, sukti ir sukti.

O kaip kasdien?

O kaip gi jis atrodo bendram eismo sraute? Ar trasai tinkamą automobilį patogu naudoti kasdien mieste bei užmiestyje? Ar jis nevargina savo sportiškomis savybėmis, važinėjant kiekvieną dieną?

Renault Megane R.S.

Valdymas, kurio nesinorės pamiršti

„Renault Sport“ padalinys sugebėjo šiam automobiliui sukurti labai gerą balansą tarp sportiškumo ir komfortiškumo. Nei viena iš šių dviejų savybių nebuvo paaukota vardan kitos.

Nors kasdien tas tikrai nebūtina, bet turėti atsargoje gerą sukimo momentą ir nemažą arklių kaimenę – visada labai geras jausmas. Juk kiekvienam vairuotojui norisi dinamiškumo, kad ir nuo 0 iki 50 km/h, ar didesniame greičio diapazone, kuomet atsiranda poreikis stipriau spustelėti gazą.

Be to, visuomet smagu turėti tiksliai ir nuspėjamai valdomą automobilį, nesvarbu, ar tai yra miestas, ar užmiestis, ar trasa.

Juk vairavimo malonumą galima pajusti ir važiuojant 50-60 km/h greičiu. Būtent iki 60 km/h greičio ribos „Megane R.S“ „karštajame“ hečbeke veikia visų vairuojamųjų ratų sistema „4Control“ (joks kitas „karštasis“ hečbekas to neturi). Sistema posūkyje, ar tiesiog manevruojant aikštelėje pasuka galinius ratus į priešingą pusę nei yra pasukti priekiniai ratai. Iki 2,7 laipsnio galinių ratų pasisukimas suteikia labai įdomių potyrių vairuotojui bei papildomo vikrumo ir manevringumo pačiam automobiliui.

Renault Megane R.S.

Esant ne didesniam nei 60 km/h greičiui, visa tai vyksta „Comfort“ ir „Sport“ režimuose, tačiau įjungus „Race“ režimą ši sistema veikia tol, kol neviršijamas 100 km/h greitis. O veikia tuomet ji dar kitaip. Galiniai ratai pasukami į tą pačią pusę kaip ir priekiniai, kas leidžia dar užtikrinčiau jaustis posūkyje.

Tai stabilus ir puikiai valdomas automobilis. Vos pasukus vairą, jis jau praneša apie tai ratams ir jie nieko nelaukę pasisuka. Puikus grįžtamasis ryšys tarp vairo ir ratų. Jokio „laisvumo“, o tai vairuotojui suteikia tik labai geras emozijas. Prie viso to dar galima pridėti ir efektyvius stabdžius, kurie tikrai netrukdo ir važinėjant kasdien.

Stebinantis važiuoklės darbas

Naujasis „Renault Megane R.S“ nepasižymi brutalumu, jo išmetimo sistema murkia maloniai ir „Race“ režimo metu visuomet pasiruošusi stipresniems atodūsiams, pavarų jungimo metu. Muzikos automobilyje galima ir nejungti, nes visuomet norėsis mėgautis variklio skleidžiamomis melodijomis, kurių kūrėjas bus pats vairuotojas. Beje, ši melodija nė kiek neerzina riedant komfortišku režimu. Negalvokite, kad ji erzina, kai įjungtas „Race“ režimas.

Važiuoklė vėl gi orientuotą ir į sportiškumą dievinantį vairuotoją, ir į tą, kuriam prie viso to dar norisi ir komforto.

Važiuojant trasoje automobilis yra stabilus, nekrypsta į šonus – važiuoklė teisingai dirba savo darbą. Kasdieninėse kelionėse „Megane R.S.“ net gi gali nustebinti, kadangi įvairūs kelio nelygumai ar duobės šiam automobiliui nėra iššūkis. Važiuoklė puikiai su jomis tvarkosi ir tai atlikti padeda amortizatoriai su papildomais hidrauliniais ribotuvais, kurie maksimaliai sušvelnina nelygios kelio dangos sukeliamus smūgius.

Taigi įjungtas „Comfort“ režimas visiškai atspindės automobilio elgesį.

Išorė ir vidus

Prie viso gėrybių sąrašo dar prisideda ir automobilio išvaizda. Ryški „Tonic Orange“ spalva, išraiškingas dizainas leidžia būti pastebimam gatvėje. Automobiliui itin daug žavesio suteikia trigubi priekiniai žibintai, esantys priekinio bamperio apačioje, galinis difuzorius bei centre sumontuotas platus išmetimo sistemos antgalis.

Renault Megane R.S.

Viduje – platus vairas, sportinės priekinės sėdynės. Žinoma, šonus apgaubianti sėdynė gali kažkiek varžyti prie to nepratusį vairuotoją, tačiau mėgstantys sėdėti tvirtai bei pripratę laikyti abi rankas ant vairo – tikrai tai įvertins. Tiesa, keleivis gali skųstis, kad nepatogu įlipti, kliūna sėdynės šonas, spaudžia, nėra laisvumo, erdvės ir pan. Dar verta paminėti ir tai, kad sėdynės yra gana minkštos ir nevargina tolimoje kelionėje.

Renault Megane R.S.

Automatas

Kalbant apie automatinę EDC pavarų dėžę, kuri buvo sumontuota testuotame automobilyje (yra versija ir su 6 laipsnių mechanine greičių dėže) – ji veikia pagirtinai, pavaras paskirsto laiku ir vietoje. Taip pat vairuotojas jas gali perjunginėti su prie vairo esančiomis mentelėmis.

Renault Megane R.S.

„Multi-Change Down“ technologiją turinti greičių dėžė leidžia efektyviai ir greitai pavarų dėžėje perjungti kelias pavaras žemyn. Tai ypač svarbu tiems vairuotojams, kurie nori į posūkį ir iš jo išvažiuoti optimaliu greičiu. Tuo tarpu starto metu pagelbės „Launch Control“ sistema.

Išvada

Išvada labai paprasta – naujasis „Renault Megane R.S.“ savyje sugeba apjungti ir sportiškumą, ir komfortą, todėl šis automobilis tinka tiek kasdieninėms kelionėms, tiek savaitgalio išvykoms į trasą.

Svarbiausia nepamiršti „Renault Sport“ padalinio filosofijos, kad labai svarbu būti greitam posūkyje, o ne tik tiesiojoje. Tai leidžia suprasti, kodėl šis automobilis yra toks ir ne kitoks.

Kaina

Versija su mechanine greičių dėže kainuoja nuo 29 240, o automatas - nuo 31 170 eurų. Nuotraukose matomo automobilio kaina – 32 400 eurų.

Renault Megane R.S.

Kategorijos: 
Automobiliai: