You are here

„ACS3 CLS“: Lenktyninis modelis, skirtas eismui

  • ACS3 CLS/Gamintojo nuotrauka
    ACS3 CLS/Gamintojo nuotrauka
  • ACS3 CLS/Gamintojo nuotrauka
    ACS3 CLS/Gamintojo nuotrauka
  • ACS3 CLS/Contempo Concept nuotrauka
    ACS3 CLS/Contempo Concept nuotrauka
  • ACS3 CLS/Gamintojo nuotrauka
    ACS3 CLS/Gamintojo nuotrauka
  • ACS3 CLS/Gamintojo nuotrauka
    ACS3 CLS/Gamintojo nuotrauka
  • ACS3 CLS/Gamintojo nuotrauka
    ACS3 CLS/Gamintojo nuotrauka
  • ACS3 CLS/Gamintojo nuotrauka
    ACS3 CLS/Gamintojo nuotrauka
  • ACS3 CLS/Gamintojo nuotrauka
    ACS3 CLS/Gamintojo nuotrauka
  • ACS3 CLS/Gamintojo nuotrauka
    ACS3 CLS/Gamintojo nuotrauka
  • ACS3 CLS/Gamintojo nuotrauka
    ACS3 CLS/Gamintojo nuotrauka
  • CLS II/Gamintojo nuotrauka
    CLS II/Gamintojo nuotrauka

1993 metais tiuningo kompanija „AC Schnitzer“ į pasaulį išleido štai tokį lenktyninį automobilį, kuris buvo pritaikytas dalyvavimui eisme. Tai „ACS3 CLS“ (Coupe Lightweight Silhouette) – itin lengvas bei galingas „BMW M3 E36“ pagrindu sukurtas modelis.

ACS3 CLS/Gamintojo nuotrauka

Padidinta variklio galia, sumažintas svoris

Tiuningo specialistai 3,0 litrų, 6 cilindrų variklio galią nuo 286 AG pakėlė iki 320 AG (prie 7000 aps./min.), o sukimo momentas siekė 340 Nm.

ACS3 CLS/Gamintojo nuotrauka

Taip pat jie sumažino šio automobilio svorį ir lyginant su standartiniu „M3 E36“, sutaupė net 160 kg. Kėbule buvo panaudota daug anglies pluošto ir kevlaro.

Visa tai leido automobiliui iki 100 km/h greitį pasiekti per 5.5 sek., o jo maksimalus greitis siekė 276 km/h.

25 mm žemesnė bei patobulinta pakaba leido „ACS3 CLS“ būti itin stabiliam ir puikiam valdomam. Taip pat automobilis turėjo ir patobulintą stabdžių sistemą.

Į žemę jis rėmėsi 235/40 R18 dydžio padangomis priekyje ir 285/30 R18 – gale. Priekyje buvo uždėti 9 colių pločio, o gale – 10 colių pločio ratlankiai.

ACS3 CLS/Gamintojo nuotrauka

Siekiant pagerinti automobilio aerodinamiką, jis gavo priekinio bamperio spoilerį, galinį spoilerį ant stogo ir bagažinės dangčio.

Vidus

Viduje buvo sumontuotos itin lengvo svorio, sportinės sėdynės, o gale jų visai neliko.

Vairuotojas visą reikiamą informaciją apie automobilį mato skaitmeniniame skydelyje, kuris yra paimtas tiesiai iš „Group A“ žiedinių lenktynių automobilio.

ACS3 CLS/Gamintojo nuotrauka

Sunku pasakyti, kiek iš viso buvo pagaminta tokių modelių, tačiau pavyko rasti šaltinių, kur teigiama, jog pasaulį išvydo tik 14 „ACS3 CLS“. Retas daiktas!

Parduodamas Honkonge

Šiuo metu Honkonge yra parduodamas būtent toks automobilis. Pagamintas jis 1995 metais ir turi 007 serijos numerį. Jo kaina - 120 000 svarų sterlingų.

ACS3 CLS/Contempo Concept nuotrauka

Beje, šis egzempliorius yra išskirtinis tuo, kad gale, centre, turi sumontuotą vieną sėdynę.

Dar brutalesnis modelis

1995 metais „AC Schnitzer“ sukūrė dar rimtesnį egzempliorių „CLS II“, kurių buvo pagaminti vos 2 vienetai.

CLS II/Gamintojo nuotrauka

Kategorijos: 
Automobiliai: