You are here

Andalucia Rally 2021: 3-iame greičio ruože V. Žalą pristabdė gedimas

  • Vaidotas Žala/Vytauto Dranginio nuotrauka
    Vaidotas Žala/Vytauto Dranginio nuotrauka
  • Vaidotas Žala/Vytauto Dranginio nuotrauka
    Vaidotas Žala/Vytauto Dranginio nuotrauka
  • Vaidotas Žala/Vytauto Dranginio nuotrauka
    Vaidotas Žala/Vytauto Dranginio nuotrauka

Trečiasis FIA pasaulio taurės „Andalucia Rally“ greičio ruožo „Agrorodeo“ komandai buvo itin permainingas. Nors pradžioje viskas ėjosi it iš pypkės, o pasiekęs ketvirtąjį kelio punktą lenktynininkas Vaidotas Žala pralenkė Dakaro vilką Nasserą Al-Attiyah ir išsiveržė į priekį, kiek vėliau nuo komandos sėkmė nusisuko – sutrūkus generatoriaus dirželiui ekipažas net keliolika svarbių minučių sugaišo remonto darbams.

Šį greičio ruožą laimėjo N. Al-Attiyah, antras buvo Y. Al Rajhi, atsilikęs dvi minutes. Trečią vietą užėmė C. Sainzas, pralošęs 3 min. 21 sek., o Vaidotas Žala dėl gedimo turėjo tenkintis tik 20 pozicija ir net 28 min. 33 sek. laiko deficitu.

Koją pakišo gedimai

Dar po antrojo greičio ruožo V. Žala neslėpė, kad norint išlaikyti poziciją, šiose varžybose nėra vietos saugiam tempui – reikia važiuoti ne tik tiksliai, bet ir greitai. Būtent tokios strategijos komanda laikėsi trečiojo greičio ruožo metu, o tai pastebėjo netgi varžybų organizatoriai, kurie skelbė, kad V. Žala laikosi savo žodžio bei ketvirtajame kelio punkte katarietį Nasserą Al-Attiyah lenkia 37 sek. Vis dėlto, kiek vėliau V. Žala pranešė, kad komandai teko sustoti dėl Mažyliu praminto sportinio automobilio techninio gedimo.

„Ši diena buvo tokia, kuriai apibūdinti nėra tokio riebaus lietuviško keiksmažodžio. Pradžioje ėjosi labai gerai, „pagavome“ tikrai gerą tempą ir stengiausi jį palaikyti, kad galėtume atsigriebti, tačiau netrukus pastebėjau, kad pradėjo kilti variklio temperatūra. Kai sustojome pamatėme, kad trūko generatoriaus dirželis. Paulo vienas sugebėjo jį greitai, maždaug per 15 min pakeisti“, – pasiekęs finišą pasakojo V. Žala.

Lenktynininkas aiškino, kad pašalinus gedimą jiedu su šturmanu vis dar stengėsi atsigriebti, kiek įmanoma daugiau brangaus prarasto laiko, tačiau važiavimas dulkėse situacijos nepalengvino, mat netrukus komandai vėl teko sustoti.

„Kai pajudėjom, norėjau „atsilošti“ prarastą laiką, žinoma, 15 minučių susigrąžinti nepavyks, bet tikėjausi bent kažkiek sušvelninti situaciją. Teko važiuoti dulkėse, po to teko stoti, nes „pramušėm“ ratą, aišku, jį pasikeitėm greitai, bet vis tiek pabaiga buvo labai nervinga“, – sakė V. Žala.

Ne pirmas kartas

„Agrorodeo“ komandos pilotas aiškino, kad tokia pati techninė problema komandą buvo ištikusi dar 2020-ųjų metų Dakaro metu, kai generatoriaus dirželį teko keisti kartu su šturmanu Sauliumi Jurgelėnu.

„Generatoriaus dirželis trūksta jau ne pirmą kartą, tą pačią problemą turėjome ir su Sauliumi. Iš tikrųjų gaila, labai gaila, kad taip yra ir net nežinau, ko toliau griebtis, nes kuo toliau, tuo liūdniau dėl techninės dalies. Jei būtų „parduotuvėje“ daug pasirinkimų, imtume kitą automobilį, o čia tiek daug tų pasirinkimų nėra. Grįžus atgal reikės sukti galvą kaip čia toliau elgtis nes kažkoks absurdo teatras darosi“, – apmaudo neslėpė lenktynininkas.“, – apmaudo neslėpė lenktynininkas.

Bendroje įskaitoje po trečiojo greičio ruožas Vaidotas Žala yra 7 pozicijoje.

Sekmadienį, gegužės 16 dieną, „Andalucia Rally“ dalyvių laukia paskutinis – ketvirtasis greičio ruožas.

Vaidotas Žala/Vytauto Dranginio nuotrauka

Kategorijos: 
Lenktynininkai: