You are here

Audi Q4 Sportback e-tron: Sportiškai atrodanti elektrinė Q4

  • Audi Q4 Sportback e-tron
    Audi Q4 Sportback e-tron
  • Audi Q4 Sportback e-tron
    Audi Q4 Sportback e-tron
  • Audi Q4 Sportback e-tron
    Audi Q4 Sportback e-tron
  • Audi Q4 Sportback e-tron
    Audi Q4 Sportback e-tron
  • Audi Q4 Sportback e-tron
    Audi Q4 Sportback e-tron
  • Audi Q4 Sportback e-tron
    Audi Q4 Sportback e-tron
  • Audi Q4 Sportback e-tron
    Audi Q4 Sportback e-tron
  • Audi Q4 Sportback e-tron
    Audi Q4 Sportback e-tron
  • Audi Q4 Sportback e-tron
    Audi Q4 Sportback e-tron
  • Audi Q4 Sportback e-tron
    Audi Q4 Sportback e-tron

Pastaruoju metu įsivyrauja tendencija, kad vis dažniau nauji testuojami automobiliai yra pilnai varomi elektra. Su lyg kiekviena diena elektromobilių vis daugėja ir daugėja.

Naujų automobilių pasaulyje kartais tenka susimąstyti, kad vis rečiau kalba eina apie benzinu ar dyzelinu varomus automobilius, nes gamintojai vis plečia elektra varomų transporto priemonių gamą. Į rinką įvedami nauji, vien tik elektra varomi automobiliai, taip pat eliminuojamos esamų modelių benzininės versijos, o jei jos ir paliekamos, vis rečiau lieka dyzelinė alternatyva.

Šalia, elektromobilių, daugėja plug-in hibridų, kurių turėjimas savo gamoje, gamintojams leidžia atitikti vis labiau griežtėjančius išmetamųjų teršalų standartus.

Audi Q4 Sportback e-tron

Įdomu, kada ateis ta diena, kai gamintojai į rinką nebeišleis nei vieno pilnai benzinu ar dyzelinu varomo automobilio. Norėtųsi, kad ta diena dar ilgai neateitų.

Nors elektromobiliai važiuoja smagiai ir su jais tenka vis dažniau susidurti, tačiau benzino kvapas vis dar mielesnis.

Būtent šią dieną atsidarius oficialią, lietuvišką Audi svetainę, matau, kad Lietuvoje yra siūlomi net 8 skirtingi iš tinklo įkraunami hibridiniai modeliai, taip pat išskiriami ir aštuoni elektromobilių variantų, tarp kurių ir nuotraukose matomas Audi Q4 Sportback 50 e-tron quattro.

Audi Q4 Sportback e-tron

Elektromobilis turi du elektros motorus, yra varomas keturiais ratais, o bendra motorų galia siekia 300 AG. Sukimo momentas – 460 Nm. Visa tai leidžia iki šimto įsibėgėti per 6.2 sek.

Gamintojo deklaruojamas maksimalus nuvažiuojamas su pilnai įkrauta baterija pagal WLTP – 497 km.

Kaip ir pas benzininius ar dyzelinius modelius, taip ir pas elektromobilį interjere viskas labai aišku. Čia vyrauja tradicinė Audi filosofija. Viskas gana ergonimiška ir patogu. Salonas dar pasižymi ir erdvumu.

Du elektros motorus turinčio (yra versija su vienu elektros motoru ir priekiniais varomais ratais) Audi Q4 Sportback e-tron kaina prasideda nuo 67 300 eurų, o gerai sukomplektuoto, testuoto modelio kaina buvo daugiau nei 87 000 eurų.

Kartais kyla klausimų, kodėl Audi kuria paprastą ir Sportback to paties modelio versiją. Tam atsiranda ir greitas atsakymas - tokia mada, vartotojams to reikia, jie nori aukščiau nuo žemės iškilusių, kupė kėbulo formą turinčių ir įdomiai bei sportiškai atrodančių automobilių.

Audi Q4 Sportback e-tron

Ar rinkčiausi tokį automobilį? Nors jis ir gražus, gerai važiuoja, tačiau pilnai prifarširuotas modelis kainuoja tikrai nemažą sumą pinigų, už kurią būtų galima įsigyti gana įdomų benzininį automobilį, arba kažką iš tos pačios Audi modelių gamos.

Kategorijos: 
Automobiliai: