You are here

„Audi Q7“: Atnaujinimai priartino prie svajonių automobilio titulo

  • Audi Q7
    Audi Q7
  • Audi Q7
    Audi Q7
  • Audi Q7
    Audi Q7
  • Audi Q7
    Audi Q7
  • Audi Q7
    Audi Q7
  • Audi Q7
    Audi Q7
  • Audi Q7
    Audi Q7
  • Audi Q7
    Audi Q7
  • Audi Q7
    Audi Q7
  • Audi Q7
    Audi Q7
  • Audi Q7
    Audi Q7
  • Audi Q7
    Audi Q7
  • Audi Q7
    Audi Q7
  • Audi Q7
    Audi Q7
  • Audi Q7
    Audi Q7
  • Audi Q7
    Audi Q7

„Q7“ ženklu pažymėtas „Audi“ modelis į rinką įžengė 2005 metais. „Q7“ iškart sufleruoja, kad tai septynių sėdimų vietų automobilis. Po dešimties metų, 2015-aisiais, buvo išleista antroji jo karta, kuri 2019 metais buvo atnaujinta.

Audi Q7

Išorė ir vidus

Atnaujintas „Q7“ gavo „Q8“ bruožų turinčią priekinę dalį. Lyginant su 2015-ais metais pasirodžiusiu antros kartos modeliu, atnaujintas modelis yra gerokai pasikeitęs, pasižymintis nauja „Audi“ dizaino filosofija.

Priekinė dalis tapo dar agresyvesnė, pakito priekinio bamperio, radiatoriaus grotelių, priekinių žibintų dizainas. Modifikuota buvo ir slenksčių išvaizda bei galinė šio visureigio dalis, tapusi išraiškingesne.

Skonio reikalas, bet viskas atlikta tikrai gražiai, o kai išorė dar turi ir „S-line“ priedų – belieka tik kelti nykščius į viršų. Visas automobilio grožis atsispindėjo ir testo metu darytose nuotraukose.

Audi Q7

Pasakojimą apie interjero naujoves specialiai praleisime – čia viskas taip pat, kaip ir kituose naujuose „Audi“ modeliuose, apie kuriuos jau ne kartą buvo kalbėta. Tiesa, svarbi detalė yra ta, kad viduje nėra nieko bendro su pirmuoju antros kartos modeliu – čia viskas pasikeitę iš esmės.

Tačiau nesvarbu, į kurį naują „Audi“ beįsėstumėte, visur sutiksite to pačio stiliaus, naujai suprojektuotą interjerą, pasižyminti ypatinga kokybe. O jeigu jis dar ir su „S-line“ gėrybėmis, beliks tik dar plačiau nusišypsoti. Patogios sportiškos sėdynės ir prie rankų limpantis vairas yra viskas, ko papildomai gali bereikėti tokio ergonomiško ir patogaus interjero gyventojui.

Pažiūrėkite, kaip čia viskas gerai ir patogiai atrodo.

Audi Q7

Na, patogumą vis tik reikėtų pajusti kiekvienam, kad šie žodžiai būtų užtvirtinti faktu.

Akims automobilis patiko, o kaip gi visa kita, kas akimis nėra matoma? Tiesą sakant, šiam automobiliui rasti priekaištų  yra labai sunku.

Epitetų lietus

Automobilis išvaizdus, talpus, manevringas, patogus, komfortiškas, ergonomiškas, dinamiškas, gerai valdomas, kokybiškas, pravažus ir t.t. Be to, jis pilnas įvairių saugumo sistemų ir kitų naujausių technologijų. Taip pat šis automobilis jo vairuotojui suteikia ir solidumo. Ko gi daugiau gali reikėti kelionėms tiek mieste, tiek toliau? Panašu, kad nieko.

Automobilį besirenkantiems dar ir pagal bagažo skyriaus talpą, paminėsime, kad į „Q7“ tilps 865 litrai krovinių, o nulenkus galines sėdynes čia bus galima sutalpinti 2050 litrų. Tiesa, bagažo skyriuje paslėptos ir dvi papildomos sėdynės, išplečiančios sėdimų vietų skaičių iki septynių.

Audi Q7

50 TDI

Testo metu turėjome „Q7 50 TDI“ modelį, kur skaičius 50 žymi, jog automobilio variklio galia yra 210-230 kW. Šiuo atveju, po variklio dangčiu buvo sumontuotas 3,0 litrų dyzelinė, 6 cilindrų jėgainė, generuojanti 286 AG arba 210 kW. Sukimo momentas – 600 Nm.

Audi Q7

Šiek tiek daugiau nei 5 metrų ilgio, beveik 2 metrų pločio ir 3 metrus ratų bazę turintis bei daugiau nei dvi tonas sveriantis „Q7 50 DTI“ nuo 0 iki 100 km/h greitį pasiekia per 6,5 sek. Puikus rezultatas tokio dydžio automobiliui, kuris ne tik leis mėgautis spurtu ant asfalto, įkrėsti į kailį kokiam nors karštojo hečbeko vairuotojui, bet dar leis atlikti ir nemažai triukų bekelėje, kur visų varančiųjų ratų „Quattro“ sistema tikrai žinos, kaip teisingai atlikti jai su protu patikėtą darbą.

Maksimalus „Q7 50 TDI“ greitis – 241 km/h.

Iš pažiūros gana didelis visureigis kelyje jaučiasi tvirtai, valdosi gerai, į posūkius neria užtikrintai (tik nereikia pervertinti automobilio ir savo galimybių), o miesto džiunglėse nesukelia problemų manevruojant.

Audi Q7

Apetitas kelionėje

Užmiestyje varikliui turėtų pakakti apie 7 litrų degalų, o mieste jo apetitas turėtų neviršyti 10 litrų, net ir važiuojant agresyviau ir beveik niekada neišjungiant „Dynamic“ režimo. Su sklidinai dyzelinu pripildytu degalų baku, važiuojant protingu režimu, galima įveikti, priklausomai nuo kelionės maršruto, apie 900-1000 km. Taigi ilgos kelionės nebus brangios.

Kaina

Bet pats automobilis už visus išvardytus ir neišvardytus privalumus yra ne pigus. Testuoto modelio kaina buvo 97 684 eurai, o standartinis „Q7 50 TDI“ kainuoja 67 800 eurų.

Ar atnaujintas antros kartos „Audi Q7“ yra jūsų trokštamų automobilių sąraše?

Audi Q7

Kategorijos: 
Automobiliai: