You are here

„Audi Space Frame“: „Audi A8“ pradžių pradžia

  • Audi ASF
    Audi ASF
  • Audi ASF
    Audi ASF
  • Audi ASF
    Audi ASF
  • Audi ASF
    Audi ASF
  • Audi ASF
    Audi ASF
  • Audi ASF
    Audi ASF

„Audi A8“ ištakomis galima laikyti 1982 metus, kuomet Ferdinandas Piechas sudarė sandorį su Amerikos aliuminio kompanija (Alcoa). Jau tuomet buvo nutarta sukurti naują aukštos klasės automobilį, naudojant lengvos konstrukcijos pagrindą.

Gamintojas buvo nusprendęs, kad „V8“ modelį pakeis naujas „A8“. Taigi 1993 metų Frankfurto parodoje „Audi“ pristatė „Space Frame“ konceptą (ASF). Tai būtų galima greičiau pavadinti pirmos kartos „A8“ prototipu, nes „Space Frame“ atrodė kaip produkcijai skirtas modelis.

Audi ASF

„Space Frame“ į parodą atkeliavo visiškai nenudažytas su poliruoto aliuminio kėbulu. Visas kėbulas buvo iš poliruoto aliuminio, o rėmas sukurta taip pat iš šios medžiagos. Tuo buvo siekiama pabrėžti „Audi“ siekį sukurti kaip įmanoma lengvesnį automobilį. Visas rėmas svėrė tik 249 kilogramus.

1994 metais produkcijai pristatytas „Audi A8“ turėjo aliumininį monokoką, kas leido sutaupyti 110 kg svorio. Be to, „Audi“ buvo pirmasis gamintojas, kuris nusprendė vietoj plieno naudoti aliuminį, taip mažinant svorį ir stiprinant standumą. Ir tai gamintojas daro jau daugiau nei 20 metų

Audi ASF

„Audi Space Frame“ konceptas nebuvo pirmasis „Audi“ modelis, turintis aliuminio konstrukciją. Anksčiau gamintojas buvo pademonstravęs „Quattro Spyder“ ir „Avus“ konceptus.

Dabar gi, nuo „ASF“ koncepto atsiradimo praėjo daugybė metų, o „Audi“ jau 2017 metų liepos 11 dieną ruošiasi visam pasauliui pristatyti ketvirtos kartos „A8“ modelį, kuris taip pat sukurtas naudojant tuos pačius „ASF“ principus.

 

Taip pat skaitykite: AUDI A8 COUPE konceptas

 

Audi ASF

Kategorijos: 
Automobiliai: