You are here

Auto 2012

Balandžio 27-29 dienomis Latvijos sostinėje Rygoje vyko didžiausia Baltijos šalyse tryliktoji tarptautinė automobilių paroda „Auto 2012”, kuri apjungė keturis skirtingus sektorius:

  • „Auto“ – naujų automobilių paroda;
  • „Transport Engineering 2012“ – transporto paroda, skirta krovinių ekspedijavimo ir logistikos specialistams;
  • „Automechanics 2012“ – specializuota paroda, skirta automobilių profesionalams ir mėgėjams, kurie domisi automobilių paslaugų įranga, remonto įrankiais bei automobilių reikmenimis.
  • „Auto Exotica 2012” – didžiausia Baltijos šalyse automobilių tiuningo paroda: sportiniai, tiuninguoti, reti automobiliai, garso aparatūra, autofanų klubai.

98.lt aplankė šią parodą ir trumpai dalijasi savo įspūdžiais.

Trumpa istorija

Pajudėjome iš Vilniaus į Rygą puse 7 ryte ir neskubėdami keliolika minučių po dešimtos valandos pasiekiame Kipsalos gatvę, kurioje įsikūręs parodų kompleksas „Kipsala International Exhibition Centre“. Kelias iki šių parodos rūmų gerai pažįstamas, nes čia tenka lankytis jau ketvirti metai. Pirmas apsilankymas šioje parodoje buvo dar 2006 metais. Atvirai prisipažinsime, kad tais metais ši paroda paliko bene didžiausią įspūdį pagal demonstruojamus automobilius. Vien ką reiškė tai, kad akis tada buvo galima paganyti į super automobilį „Koenigsegg CCR”. Be to, buvo ir kitų itin įdomių eksponatų.

Šiemet tokių įspūdingų eksponatų nepasitaikė, bet į ką pažiūrėti tikrai buvo. Įdomiausi parodos sektoriai, tai nauji ir tiuninguoti automobiliai. Aišku, aplankėme ir įrankių bei sunkiosios technikos sektorius, tačiau ten ilgai neužsibovome :) Iš viso parodoje praleidome apie keturias valandas.

Nauji automobiliai

Naujų automobilių parodoje buvo galima išvysti „Citroen DS“ linijos automobilius, kaip ir kiekvienais metais itin dideliame „Peugeot“ stende buvo galima išvysti naująjį „4008” modelį, „Kia“ stende didžiausio dėmesio sulaukė baltas „Optima“ modelis, „Opel“ stende išsiskyrė naujoji „Zafira“, akis kliuvo už „Suzuki“ stende stovinčio sportiškojo „Swift“ modelio. Taip pat buvo galima išvysti naujus „Subaru“, „Hyundai“, „Fiat“, „Mitsubishi“, „Nissan“ ir kt. modelius.

Naujų automobilių ekspozicijos salėje puikavosi mažai kam girdėtas „Aquila CR1 LS7“ - šis sportinis automobilis nuolat buvo lankytojų apsuptyje. Tai Danijoje sukurtas automobilis, kuris nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 2,7 s ir kurį „Omnitel 1000 km” lenktynėse planuoja vairuoti Ramūnas Čapkauskas. Šis „Aquila“ modelis varomas 7 litrų V8 varikliu, pasiekiančiu 550 AG ir 637 Nm galią, sveria jis 900 kg.

Sunku buvo praeiti pro ryškių spalvų Japonų variklinės alyvos „ENEOS“ stendą. Šio gamintojo produkcijos galima įsigyti visose Baltijos šalyse nuo gegužės mėnesio.

Auto Exotica

Apžvelgus naujus automobilius nukeliavome į kitą didžiulę salę, kurioje glaudėsi tiuningo parodos eksponatai. Tik įėjus mus pasitiko drifto automobilis „BMW 357iTT” su 5,7 litro „Chevrolet Corvette“ varikliu, turinčiu dvi turbinas ir išvystančiu net 850 AG ir 1250 Nm galią.

Įspūdį paliko Švedijos tiuningo specialistų keturi automobiliai, pavadinti „Zitrix“, „Zenith“, „Zliver“ ir „Zuperior“ vardais" ir prikrauti garso aparatūros.

Kiti ne ką mažiau įdomūs eksponatai, tai du „Volvo“ louraideriai ir du klasikiniai „Hot Rod“ eksponatai, kurių vienas tiktų švenčiant vestuves.

Čia taip pat buvo padangų, lengvojo lydinio ratlankių ekspozicijos, savo stendus turėjo įvairios Latvijos tiuningo, aksesuarų bei automobilinės garso aparatūros kompanijos.

Nemaža dalis „Auto Exotica“ parodoje demonstruojamų automobilių jau buvo matyti ankstesnėse parodose, kadangi kiekvienais metais į parodą susirenka Latvijos autofanų klubai ir demonstruoja savo ištobulintus plieninius žirgus, bendrauja su lankytojais ir gerai leidžia laiką. Nors dalis automobilių į šią parodą atvežti ne pirmą kartą, tačiau visada įdomu pažiūrėti į nepriekaištingai patobulintus ar išlaikytus retesnius modelius.

Įdomus pastebėjimas, kad tiuningo parodoje buvo daugiausiai „BMW" markės automobilių.

Neslėpsime, kad būtent „Auto Exotica" parodoje praleidome daugiausiai laiko, veiksmo ir geros nuotaikos čia tikrai buvo daug. Taip pat pastebėjome, kad būtent čia būriavosi daugiausiai lankytojų.

Tokio formato renginys kaip „Auto Exotica“ tikriausiai būtų sėkmingas ir Lietuvoje, be to, padidintų ekspozicijų plotą bei pailgintų lankytojo praleistą laiką Lietuvoje vykstančioje „ALT“ parodoje.

Dėkojame automobilių ir mikroautobusų nuomos įmonei „AIDA Rent“, kuri suteikė ekonomišką automobilį kelionei į parodą.

Kategorijos: