You are here

Bentley Continental GT: 24 litrai, W12, virš 218k

  • Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Buvo dar tik beprasidedantis žiemos sezonas, dar net žieminės padangos nebuvo privalomos. Ir žinoma, kaip tyčia, prieš pat trečios kartos „Bentley Continental GT“ testą - ėmė ir prisnigo.

Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka

W12

W12, 6,0 litrai, 635 AG, 900 Nm, vasarinės padangos – visa tai sunkiai derinasi prie sniegu padengtų, slidžių kelių. Žinoma, daug kas atsakytų, jog pats tas ingridientų miksas smagiai padriftinti.

Netikėtos oro sąlygos neleido pilnai pasidžiaugti šio elegantiško bei labai sportiško britiško kupė galimybėmis, tačiau ir kiek ramesnis važiavimas prie šio automobilio vairo nuteikė itin maloniai. Galima net gi susimąstyti, kad prabangus ir komfortiškas automobilis net neprovakuoja elgtis vėjavaikiškai. O žinojimas, kad po variklio dangčiu kiekvieną akimirką visuomet yra pasiruošusi daugiau nei 600 arklių kaimenė – pamalonina širdį. Tai automobilis – protingam vairuotojui.

Rankomis surinkto variklio galią į visus keturis varomuosius ratus paskirsto 8 laipnių ZF dvigubos sankabos greičių dėžė. Tiesa, priekiniams ratams tenka 40 procentų, o galiniams – 60 procentų galios.

Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Vos 3,7 sekundės ir šis daugiau nei 2,2 tonos sveriantis, 21 colio ratus turintis, 4850 mm ilgio kupė jau gali skrieti 100 km/h greičiu. Maksimalus jo greitis yra net 333 km/h. Maksimalus sukimo momentas – 900 Nm – pasiekiamas jau nuo 1350 aps./min.

Sustoti šiam kupė padeda 420 mm skersmens priekiniai ir 380 mm skermens galiniai stabdžių diskai bei 10 cilindriukų priekinėse ir keturi galinėse stabdžių kaladėlių apkabose.

218k

Kainuoja „Bentley Continental GT“ nuo 169 300 eurų, o testuoto modelio kaina buvo 218 160 eurų. Peržvelgus kainoraštį į akis visų pirma krenta 34 800 eurų suma, kurios reikia norint turėti „First Edition“ versijos specifikaciją. Dar 6 500 eurų šiame automobilyje kainavo „Naim Of Bentley“ garso sistema, kuri skamba iš ties labai gerai.

Nors žinoma, labai gera mėgautis ir W12 variklio simfonija, taigi garso aparatūra ne visuomet ir reikalinga.

Itin gera šiuo automobiliu važiuoti įjungtus „Sport“ režimą. Net ir nesimėgaujant visa arklių galia, gera girdėti dvylikos cilindrų jėgainės garsą, ir prie vairo įtaisytomis pavarų perjungimo svirtelėmis žaisti pavarų aukštinimo-žeminimo žaidimą, siekiant išgirsti malonų murkimą iš duslintuvo vamzdžių. Visam tam užtenka, kad ir 50-60 km/h greičio. Pajudant vėl tas pats – vos prisilietus prie akceleratoriaus, ausis užlieja tas pats ausiai malonus garsas.

Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Nors automobilis didelis ir gana sunkus, prifarširuotas įvairios įrangos, tačiau jo valdymas yra puikus. Manevruoti su juo paprasta, ant kelio jis laikosi taip pat tvirtai, o visa jo masė nežinia kur pradingsta. Tiesa, tarp prieinės ir galinės ašies ji yra paskirstyta 55:45 santykiu.

Kritika? Per tris valandas praleistas su automobiliu nepastebėta jokių minusų. Bet tikėtina, kad ir po trijų dienų, savaitės, mėnesio ar metų, sunku būtų atrasti kokių nors šio automobilio silpnybių.

Aišku tik viena, kad norint vairuoti tokį automobilį, reikia turėti ne tik pluoštą šlamančiųjų, bet ir daug proto smegenyse, nes vienas neatsargus judesys ir šis automobilis gali pranokti vairuotoją.

24 litrai

Automobilis puikus visose srityse: galingas, prabangus, komfortiškas, patogus, greitas, pilnas saugumo sistemų, gražus, turi nuostabią garso sistemą ir t.t. Tiesiog viskas viename. Tiesa, jis nėra ekonomiškas, bet visa tai priklauso nuo dešinės kojos sunkumo. Nori to ar nenori, vis tik reikia susitaikyti su tuo, kad tokiame automobilyje dešinė koja nejučia pasunkėja.

Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Šio testo metu borto kompiuteris rodė 24 l/100 km vidutines degalų sąnaudas, turint omenyje tai, kad nebuvo išnaudojamos visos šio automobilio galimybės.

Gamintojas štai deklaruoja tokius skaičius:

- mieste – 17,7 l/100 km

- užmiestyje – 8,9 l/100 km

- vidutinės – 12,2 l/100 km

Verta paminėti ir tai, kad kuomet nėra reikalinga maksimali variklio galia, o su automobiliu yra važiuojama ramiai – deaktyvuojamas 6 cilindrų darbas ir sumažėja degalų tiekimo kiekis. Taigi gamintojo nurodytos sąnaudos yra labai realios. Beje, degalų bako talpa – 90 litrų.

Bentley

Nors „Bentey Continental GT“ kaina ir nemaža, tačiau Lietuvoje yra užsakyta jau ne vienas ir ne du tokie automobiliai. Lietuviai tikrai mėgsta „Bentley“ markę ir tai rodo tas faktas, kad gatvėse galima sutikti sąlyginai daug visureigių „Bentayga“ bei kitų apynaujių šios markės automobilių.

Bentley Continental GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kategorijos: 
Automobiliai: