Antros kartos „BMW 4-Series Coupe“ pasipuošė masyviomis grotelėmis
Radiatoriaus grotelės yra bene pagrindinė tema, aptarinėjama tuomet, kai BMW pristato naują konceptą ar išleidžia produkcijai skirtą modelį.
Šįkart tokių apkalbų objektas – antros kartos „4-Series Coupe“ modelis, kuris akimirksniu savo dėmesį patraukia masyviomis radiatoriaus grotelėmis, apie kurias jau tikriausiai pradedami kurti nauji memai.
Iš tikrųjų jos nėra jos baisios, kaip kad daugelis kritikuoja, tik didelės. Praeis kažkiek laiko ir visi apsipras, o potencialūs pirkėjai nė nesukdami apie tai galvos pirks šiuos bavariškus automobilius, kad ir kokio dydžio radiatoriaus grotelės jie turėtų.
Rinkoje šis kūrinys pasirodys jau 2020 metų spalio mėnesį ir bus siūlomos penkios variklių versijos, tarp kurių galingiausias modelis „M440i xDrive Coupe“ turės 3 litrų 6 cilindrų jėgainę su „mild-hybrid“ technologija, mažinančia degalų sąnaudas ir paaštrinančia motorus. Variklio galia 374 AG, o sukimo momentas – 500 Nm. Pagreitis iki 100 km/h trunka 4,5 sek., o maksimalus greitis ribojamas elektronikos iki 250 km/h. Vidutinės (mišrios) degalų sąnaudos – 7,1 – 6,8 l/100 km.
Ne mažiau silpnesnė bus ir dyzelinė „M440d xDrive Coupe“ versija, taip pat turinti „mild-hybrid“ technologiją. 3,0 litrų dyzelinis variklis turi 340 AG ir 700 Nm, o pagreitis iki 100 km/h trunka 4,7 sek. Vidutinės (mišrios) degalų sąnaudos – 6,7 l/100 km.
Visi modeliai turės 8 laipsnių automatines greičių dėžes.
Kaip ir įprasta BMW automobiliams, antros kartos 4 serijos kupė bus aprūpinti begale pačių naujausių technologijų, įskaitant ir saugumo sistemas, o pirkėjai galės rinktis skirtingas apdailas, interjero variantus bei papildimas opcijas, įskaitant ir „M Performance“ paketą.
Lyginant su pirmtaku, naujasis modelis turi geresnes charakteristikas, patobulintą važiuoklę, sustiprintą kėbulą, 50:50 svorio balansą, pagerintą aerodinimiką, valdomumą ir kt.
♦ Instagram: ► 98LT