„Čipotas“ dyzelis, bet ne „E39“
Šįkart tai ir vėl ne legendomis apipintas „Čipotas E39“, o septintos serijos (G11/G12) dyzeliu varomas BMW modelis, kuriam variklio galios didinimo darbus atliko gerai žinoma „G-Power“ kompanija.
„750d“ modelis standartiškai turi 3,0 litrų variklį su 400 AG ir 760 Nm, kas leidžia 100 km/h greitį pasiekti per 4,6 sek.
Įdiegtas „D-Tronic 5“ modulis šiam automobiliui suteikė 460 AG ir 860 Nm galią. Dabar jo pagreitis iki 100 km/h trunka vos 4,3 sek.
„G-Power“ teigia, kad modulis įsijungia automatiškai, kuomet variklio alyva pasiekia optimalią temperatūrą, o išsijungia tuomet, kai yra pasiekiamas aušinimo skysčio temperatūros lygis. Be to, jis visa tai veikia tik tuomet, kai reikalinga visa variklio galia, taigi važiuojant ramiai – viskas būna išsijungę, o automobilis dirba pagal gamyklinio variklio valdymo bloko nustatymus.
Be variklio galios, „G-Power“ „750d“ modeliui dar sumontavo ir 21 colio ratlankius.