You are here

Edgaro „BMW E30“ su „Alpina“ prieskoniais

  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • BMW E30/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E30/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    BMW E30/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Su Edgaru paskutinį kartą bendravome lygiai prieš metus – 2014 metų rudenį. Tuomet jo turimas „BMW E30“ atrodė nuostabiai. Žiemą automobilis neeksploatuojamas – todėl visas šis laikas būna skirtas atsinaujinimams.

Palyginus tai, kaip atrodantį automobilį Edgaras į garažą pastatė prieš 2014 metų žiemos sezoną, ir koks jis išvažiavo iš garažo ir patapo 2015 metų sezone, skirtumas akivaizdus. „BMW“ virsta į „Alpina“. (Prieš metus automobilis atrodė taip)

Vaizdas 2014 metais:

O prisiminus, koks šis automobilis buvo, kuomet prieš 8 metus pateko į Edgaro rankas, belieka tik aikčioti iš nuostabos ir gėrėtis šiuo projektu, kuriam nieko nepagailėta. Kaip pats automobilio savininkas sako: „įkliuvau, taigi jau reikia eiti iki galo“.

Taip atrodė prieš 8 metus:

Alpina kryptis

Tikrai taip, žingsnis po žingsnio jis eina iki galo. Edgaro automobilio tobulinimo linkmė pilnu greičiu pakrypo link „Alpina C2 E30“ išvaizdos. „Alpina“ jį tiesiog pavergė savo subtiliu grožiu.

Taigi po žiemos jo „BMW E30“ gavo gerą saują itin gerų „Alpina“ prieskonių. Automobilis pasidabino puikiais elementais: „Alpina“ medinis pavarų perjungimo bumbulas, „Alpina“ 4spoke vairas su Nappa oda ir „Alpina“ siūlėmis, originalūs, visiškai nauji „Alpina“ kilimėliai, „Alpina“ kėbulo deko-set'as, „Alpina“ lipas No. 159, kuris atrodo nerealiai. Iki pilnos laimės trūksta galinio „Alpina“ spoilerio, kuris kainuoja velniškus pinigus, bei dar keletos įdomių žaisliukų.

Dar daugiau gėrio

Be šių „Alpina“ linijos patobulinimų atsirado ir daugiau visokio gėrio. Buvo apsiūtas pavarų perjungimo bumbulo sijonėlis, rankinio stabdžio rankena bei sijonėlis. Edgaras toliau vardija atnaujinimų sąrašą: OEM juodos lubos, OEM variklio garso izoliacija, OEM variklio skyriaus laidų apsaugos, OEM nauja bagažinės dangčio apdaila, raudoni saugos diržai (aka „M3 Sport Evo“), darinėjamos galinės fortkės, žibintų apiplovimo komplektas, kurį pilnai susipirkti buvo gana nemažai reikalų.

Atrodo, kad Edgaras yra supirkęs beveik visus retus „BMW E30“ ir „Alpina“ daikčiukus. Net sunku sugalvoti, ko dar gali betrūkti. Beje, abejos durelės yra papuoštos originaliomis išorinėmis „BMW Motorsport“ rankenėlėmis.

Variklio skyrius irgi gavo naujų dalykų, tai „Friedrich Motorsport“ išmetimo kolektorius (gyvatynas), pilnas „Scorpion“ išmetimas.

Važiuoklė taip pat nebuvo pamiršta – sudėtos „Powerflex“ stabilizatorių „gumos“. Be to, visas automobilis buvo atnaujintas įvairiomis smulkmenomis: OEM plastmasytės, gumos, gumytės, tarpinės, fiksatoriai. Viskas atlikta iki smulkmenų.

O taip! Tai automobilis, kuris gatvėje privers atsisukti kiekvieną ir pakelti aukštai į dangų abiejų rankų nykščius.

Dar ne pabaiga

Kuo toliau, tuo labiau šis automobilis tampa skirtas tik savaitgalio ar kokiems nors proginiams išvažiavimams, pavyzdžiui, į automobilistų susitikimus. Per 2015 metus su automobiliu buvo nuvažiuota tik apie 1000 kilometrų, nors anksčiau jis sezono metu būdavo naudojamas kasdien. Beje, per aštuonis metus, nuo pat įsigijimo – automobilis nėra matęs lietuviškų žiemų ir neragavęs druskų.

Nors automobilis atrodo jau praktiškai tobulas, tačiau Edgaras dar nežada sustoti ir po žiemos ketina nustebinti naujais atnaujinimais. Laiko bus daug, o Edgaras ir toliau aktyviai stebės įvairius aukcionus ir galvos, kaip suradus vieną ar kitą itin retą detalę, kurių vis dėl to dar šiek tiek yra.

Taigi nekantriai lauksim, kuo mus Edgaras vėl nustebins.

Ankstesnių patobulinimų sąrašas:

Išorė: OEM „Mtech 2“ apdaila, neskaitant galinio bamperio. Priekinė optika tamsinta, gale numerio rėmelis „Heckblende“, „shadowline‘as“.

Važiuoklė: ratlankiai R17 „Alpina“ replika, „Koni sport short“ reguliuojamo kietumo amortizatoriai,  „Weitec“ žeminančios spyruoklės 60/40, „BMW E90“ spyruoklių atraminės „lėkštutės“, visur sudėtas poliuretanas, bei LSD 3.91.

Stabdžiai: priekis – 308 mm, galas – 294 mm, „Goodridge“ armuotos stabdžių šlangutės, „ATE blue racing“ stabdžių skystis.

Salonas: „Mtech 2“ mažasis vairas, „Alpina 4 spoke“ vairas, „Alpina“ medinis bėgių bumbulas, pilnas „OBC 13“, „Mtech“ galinio vaizdo veidrodėlis su apšvietimu, galinė palangė su užuolaidėle, galinių sėdynių galvos atramos, juodos lubos.

Variklio skyrius: stock'inis - m20b25 ir „Wiechers“ strut bar‘as.

Autorius Vytautas Pilkauskas

Galbūt jūs irgi turite įdomų mylimą automobilį, o gal jūsų garaže gimsta įdomus projektas? Pasidalinkite! Nufotografuosime jūsų automobilį ir parašysime apie jį. Rašykite mums el. paštu: info@98.lt

Kategorijos: 
Automobiliai: