Anglies pluoštas, spoileriai ir 590 „arklių“ po kapotu
Tiuningo kompanija „Lightweight Performance“ į kompaktišką „BMW M2“ sumontavo S55 variklį, kurį galima rasti „BMW M3 F80/M4 F84“ modeliuose. Gamykliškai ši 3,0 litrų jėgainė turi 425 AG ir 550 Nm galią.
Tačiau tiuningo inžinieriams to buvo ne gana, jie modifikavo turbokompresorius, pagerino oro paėmimo sistemą, sudėjo naują išmetimo sistemą ir išspaudė 621 AG bei 767 Nm galią.
Tačiau per pirmą testą buvo pastebėta, kad trumpą bazę turinčiam ir už savo brolius mažiau sveriančiam „M2“viso to yra per daug. Taigi galia buvo šiek tiek sumažinta. Po variklio dangčiu palikta 598 „arkliai“ ir 737 niutonai.
Žinant, kad jie visi yra siunčiami į galą – mintyse dėliojasi tik vienas vaizdas: svyla padangos, lydosi asfaltas, greičio rodyklė kyla žaibišku greičiu.
Kad galingą automobilį būtų galima kaip reikiant pagainioti lenktynių trasoje, „Lightweight Performance“ jam dar sumontavo „Drexler“ riboto praslydimo diferencialą, anglies keramikos stabdžius, „M4 GTS“ prietaisus, kurie leidžia keisti važiavimo režimus, sportines sėdynes, saugos lankus ir daugybę anglies pluošto elementų išorėje. Prie viso to dar pridėjo ir sodriai raudonus 19 colių ratlankius, kurie puikiai dera su raudonais akcentais ant kėbulo.