You are here

„BMW M8“ - vokiškas superautomobilis, kurio nebuvo

Jeigu 1990 metais „BMW“ būtų pagaminusi „M8“ modelį, tai šiais laikais jis tikriausiai būtų pats nuostabiausias visų laikų „BMW“ su beprotiškai didele kaina.

Taip, vienas toks „M8“ egzistuoja, tačiau jis laiką leidžia „BMW“ garaže, o žalios šviesos produkcijai jis taip ir negavo. Tačiau nepaisant to, šis automobilis pademonstravo gamintojo galimybes. „M8“ nors ir buvo prototipas, tačiau pilnai funkcionavo.

Po variklio dangčiu „M8“ turėjo 6,0 litrų V12 agregatą, generuojantį 550 AG galią ir 500 Nm sukimo momentą. 1990 metais tai buvo įspūdingas skaičius. Dvylikos cilindrų variklis buvo sujungtas iš dviejų 3 litrų 6 cilindrų „BMW M3“ variklių. Vėliau šis V12 variklis buvo naudojamas „McLaren F1“ automobilyje. Vėliau tas pats variklis buvo įdėtas ir į „BMW X5 Le Mans“ prototipą, kuris galėjo pasiekti net 311 km/h greitį.

Oficialių variklio galimybių nėra paskelbta – neaiškus jo maksimalus greitis ir pagreitis iki 100 km/h. Bet galima tikrai neabejoti, kad 4 sekundžių jam būtų užtekę įsibėgėti iki šimto, o maksimalus greitis lengvai būtų siekęs 300 km/h.

Variklio galia buvo perduodama į galinius ratus per 6 laipsnių mechaninę pavarų dėžę, taip pat automobilis turėjo ir riboto praslydimo diferencialą. Be to, „M8“ buvo panaudota ir daug anglies pluošto detalių, kas leido sutaupyti svorio.

Automobilio vidus buvo „išklotas“ Alcantara. Galinių sėdynių prototipe nebuvo, o priekinės sėdynės buvo sportinės su keturių taškų saugos diržais. Prototipe nebuvo į viršų atsiveriančių žibintų, tačiau standartinėje vietoje esantys žibintai švietė puikiai.

Ech, „BMW M8“ atrodo nuostabiai! Gaila, kad jis taip ir liko tik prototipas.

Kategorijos: 
Automobiliai: