Dakaro ralis 2018: Benedikto Vanago atsakymas dėl Dakaro
Benediktas Vanagas grįžta į Dakarą. Tai – pagrindinis atsakymas į svarbiausią iš daugybė klausimų dėl 2018 metų „General Financing team Pitlane” planų 2018-iems metams.
„Po praėjusio Dakaro jaučiuosi turintis su sunkiausiomis pasaulio lenktynėmis nesuvestų sąskaitų. Be to, žmonės yra įsitraukę, domisi ir serga Dakaru. Tai – svarbus Lietuvai projektas”, – sake B.Vanagas, trečiadienį buvusiame Vilniaus taksi parke pristatydamas savo 2018 metų planus.
Komanda iš tiesų labai ilgai neturėjo aiškių atsakymų į visas įmanomas klausimų „kas toliau?“ versijas. Šiandien padėtis pasikeitė, todėl „General Financing team Pitlane“ gali atskleisti kokie iššūkiai laukia artimiausiu metu. Svarbiausi faktai yra šie:
Formulė – 2+1
Benediktas Vanagas pradeda naują trejų metų (pagal formulę 2+1) programą, kurios metu bus startuojama įvairiose ralio reido lenktynėse.
Artimiausias ir svarbiausias iššūkis – „Dakaras 2018“, kitų metų sausio mėnesį vyksiantis Peru, Bolivijoje ir Argentinoje. Subūrusi naujus profesionalus „General Financing team Pitlane“ Dakare sieks aukščiausių įmanomų rezultatų.
Dar vienas svarbus pokytis – „General Financing team Pitlane“ mechanikų komandai vadovaus vienas labiausiai patyrusių Dakaro inžinierių Darius Biesevičius. Drauge su juo darbuosis Artūras Šerkšnas ir Mantas Rimkus.
Šturmanas
Nors praėjusio Dakaro metu Fortūna buvo atsukusi nugarą B. Vanago ir šturmano pareigas ėjusio Sebastiano Rozwadowskio duetui, likęs lenktynių sezonas abiems sportininkams susiklostė puikiai: Benediktas klasikinio ralio trasose iškovojo prestižinį „FIA Baltic Rally Trophy“ trofėjų, o Sebastiano ekipažas (su pilotu Wojciech Chuchała) tapo geriausiai pasirodžiusiu WRC etapo „Orlen Rally Poland 2017“ Lenkijos lenktynininku – užimta šeštoji vieta RC2 klasėje. Be to, likus dviem startam iki Lenkijos „Žvyro ralio“ pirmenybių pabaigos, Sebastianas yra realiausias pretendentas iškovoti nugalėtojų taurę.
„Labai džiaugiuosi, kad mūsų bendradarbiavimas tęsis dar bent trejetą metų. Sebastianas yra nepaprastai aukštos prabos ralio šturmanas, kiekvienoms varžyboms besiruošiantis itin kruopščiai ir sukuriantis papildomą pridėtinę ekipažo vertę“, – teigia B. Vanagas.
Beje, šiąnakt į Lietuvą automobiliu atvažiavusio S. Rozwadowskio rytas prasidėjo 8 ryto susitikimu Lietuvos užsienio reikalų ministerijoje su ministru Linu Linkevičium ir naująja Lenkijos ambasadore Lietuvoje Urszula Doroszewska.
Automobilis - TOYOTA Hilux Gazoo Racing
Variklis | 8 Cylinder Toyota ISF 2UR-GSE 5L V8 |
Variklio galia | 380 AG ir 600 Nm |
Pavarų dėžė | Sadev 6 pavarų sekvencinė |
Sankaba | AP Racing Sinter metalic |
Diferencialai | Overdrive / Hallspeed |
Kėbulas | Tubular Chassis Overdrive / Hallspeed 16 |
Fibre Body Overdrive / Hallspeed | |
Stabdžiai | Priekis: Powerbrake 6 Piston with AP Discs |
Galas: Powerbrake 6 Piston with AP Discs | |
Maksimalus greitis | 190 km/h |
Kuro bako talpa | 500 litrų |