You are here

Miestui – dviratė „električka“, o keturratis – prie ūkio

  • Elektrinis motoroleris Super SOCO TC
    Elektrinis motoroleris Super SOCO TC
  • Keturratis CFMOTO Cforce 1000 T3B
    Keturratis CFMOTO Cforce 1000 T3B
  • Keturratis CFMOTO Cforce 1000 T3B
    Keturratis CFMOTO Cforce 1000 T3B
  • Keturratis CFMOTO Cforce 1000 T3B
    Keturratis CFMOTO Cforce 1000 T3B
  • Keturratis CFMOTO Cforce 1000 T3B
    Keturratis CFMOTO Cforce 1000 T3B
  • Keturratis CFMOTO Cforce 1000 T3B
    Keturratis CFMOTO Cforce 1000 T3B
  • Keturratis CFMOTO Cforce 1000 T3B
    Keturratis CFMOTO Cforce 1000 T3B
  • Keturratis CFMOTO Cforce 1000 T3B
    Keturratis CFMOTO Cforce 1000 T3B
  • Keturratis CFMOTO Cforce 1000 T3B
    Keturratis CFMOTO Cforce 1000 T3B
  • VM Moto salonas
    VM Moto salonas
  • VM Moto servisas
    VM Moto servisas
  • Elektrinis motoroleris Super SOCO TC
    Elektrinis motoroleris Super SOCO TC
  • Elektrinis motoroleris Super SOCO TC
    Elektrinis motoroleris Super SOCO TC
  • Elektrinis motoroleris Super SOCO TC
    Elektrinis motoroleris Super SOCO TC
  • Elektrinis motoroleris Super SOCO TC
    Elektrinis motoroleris Super SOCO TC
  • Elektrinis motoroleris Super SOCO TC
    Elektrinis motoroleris Super SOCO TC

REKLAMA

Turint tik B kategorijos vairavimo pažymėjimą galima vairuoti ne vien automobilius. Taigi pavairavome keturratį bei elektra varomą motorolerį.

Elektrinis motoroleris

Pastarasis vadinasi „Super SOCO TC“ ir yra pagamintas Kinijoje. Motoroleris nėra itin didelis, tačiau išlaiko motociklo įvaizdį, paprastas bei puikiai tinka keliauti mieste. Esant reikalui, galima išsiruošti ir į tolimesnę kelionę, tiesa, reikia nepamiršti, kad jo maksimalus greitis yra 45 km/h.

Elektrinis motoroleris Super SOCO TC

Motoroleris turi 3 kW galios elektros motorą, generuojantį 140 Nm sukimo momentą, kuris vos tik suktelėjus gazo rankenėlę, priverčia šią dviratę transporto priemonę staigiai šoktelėti į priekį. Tiesa, ilgiau pavažinėjus, prie to priprantama ir jokių netikėtų situacijų pradedant važiavimą tikrai nekils.

Su pilnai įkrauta baterija motoroleris gali nuvažiuoti apie 75 km atstumą. Įdomu tai, kad daiktadėžėje galima vežtis dar ir papildomą bateriją, taigi turint jas dvi – galima įveikti kad ir 150 km distanciją. Vienai baterijai išsikrovus, lengvai galima pasijungti kitą ir judėti toliau.

Motoroleris turi tris važiavimo režimus, kurie reguliuoja jo žvitrumą. Žinoma, kuo efektyvesnis važiavimo režimas - tuo trumpesnis nuvažiuojamas atstumas.

Išsikrovusią bateriją galima įkrauti per 8 valandas, o jos talpa 30 Ah.

Beje, elektrinis motoroleris sveria vos 80 kg, taigi jį lengva pastumti ar prilaikyti.

Atrodo jis itin stilingai ir puikiai dera modernaus miesto fone.

Sunku kažką blogo apie jį pasakyti. Valdomas jis paprastai, skydelyje pateikiama informacija suprantama aiškiai. Motoroleris dar turi signaliziją.

Elektrinis motoroleris Super SOCO TC

Kainuoja šis žaislas 3200 eurų, tačiau perkant elektrinę transporto priemonę, valstybė yra pasiryžusi dalį šios sumos kompensuoti.

Taigi tai galėtų būti visai gera investicija įdomioms kelionėms mieste, šiltuoju metų laiku, o svarbiausia, kad šiam daiktui užtenka B vairavimo kategorijos.

Pagalbininkas ūkyje

Kita transporto priemonė, kurią galima vairuoti turint tik šią kategoriją - tai „CFMOTO Cforce 1000 T3B“ keturratis, turintis 0.963 litro darbinio tūrio variklį, kuris generuoja 59 kW galią.

Keturratis CFMOTO Cforce 1000 T3B

Galingas daiktas, kuris tinka ne tik pramogoms, ką dažniausiai įsivaizduoja daugelis, kai kalba pasisuka apie keturratį, bet ir darbui. Tai gali būti puikus pagalbininkas ūkyje ar įvairiose veiklose.

Pirmą kartą sėdant prie keturračio vairo yra šiek tiek nejauku, nes tai pakankamai galinga transporto priemonė, su kuria nereikėtų persistengti. Kaip ir prieš tai apkalbėtas elektra varomas motociklas, taip ir keturratis turi gana jautrų akceleratorių.

Pirmieji pajudėjimai su juo turi būti labai atsargūs, nes ši transporto priemonė tikrai staigiai šoks į priekį, jeigu akceleratoriaus bus spustelėta per daug. O tą ribą, kada nėra per daug, pradžioje atrasti gali būti nelengva, bet vėliau akceleratoriaus rankenėlės eiga taps suprantama, jos dozavimas taip pat ir jau bus galima džiaugtis sklandžiu jo vairavimu.

Žinoma, įdomiausia su keturračiu važinėti ten, kur nėra kelio – jis tokiuose ruožuose jaučiasi itin gerai. Tačiau keliauti su juo miesto gatvėmis nebus patogu ir galbūt kiek nesaugu. Bent jau taip pasirodė pirmą kartą sėdus prie keturračio vairo.

Keturratis CFMOTO Cforce 1000 T3B

Vairuojant jį, reikia turėti įgūdžių ir supratimo, kaip keturratis gali elgtis įvairiose situacijose. Svarbu itin staigiai neatlikti manevrų vairu, svorio centrą paskirstyti kūno pagalba, esant reikalui atsistoti. Ypač, tai aktualu atliekant 180 laipsnių posūkius, nes sėdint, mažesnio ūgio žmogui, gali neužtekti rankų ilgio, norint komfortabiliai atlikti tokį posūkį.

Žinoma, keturračiai labai provokuoja su jais imti ir važiuoti šiek tiek agresyviau, ekstremaliau – jie tai tikrai gali, tačiau vairuotojas turi nepervertinti savo galimybių, nes greitai lekiant ir bandant atlikti įvairias korekcijas vairu, keturratis gali tapti nevaldomas.

Prastu keliu jis važiuoja minkštai ir komfortiškai, amortizatoriai sugeria kelio nelygumus.

Šis testuotas „CFMOTO“ keturratis greitėja puikiai, galios jis turi daugiau negu reikia, o ūkio reikaluose pilnai užtektų ir silpnesnės versijos, kuri dar bus ir šiek tiek pigesnė. Testuotas modelis kainavo 9790 eurų. Pirkėjas gauna 2 metų garantiją.

Įdomu tai, kad prie keturračio dedasi įvairūs priedai: gervė, papildomos daiktadėžės, tempimo kablys, įvairūs padargai. Prie keturračio galima kabinti įvairias priekabas, sniego ar žemių stumdymo peilį.

Keturratis CFMOTO Cforce 1000 T3B

Ūkyje, tai turėtų būti nepakeičiama transporto priemonė, kuri gali pakeisti gerokai didesnį traktorių ar kitą transporto priemonę ir puikiai tarnauti atliekant įvairius darbus.

Beje, visi „CFMOTO“ keturračiai yra registruojami savivaldybėje, kaip traktoriai (T3 kategorija), o tai leidžia juos vairuoti turint B kategoriją arba TR1, TR2 teises.

Atstovybė Vilniuje

Tiek „CFMOTO“ keturračiais ir motociklais, jų dalimis bei aksesuarais, tiek elektra varomomis įvairiomis dviratėmis transporto priemonėmis prekiauja Vilniuje duris atvėręs, naujas oficialus „CFMOTO“ atstovas „VM Moto“, kurį galima rasti adresu Savanorių pr. 174R, Vilnius

VM Moto salonas

Be prekybos keturračiais, motociklais ir motoroleriais, čia veikia ir šių transporto priemonių servisas.

„Su „CFMOTO“ technikos prekyba startavome visai neseniai, tačiau džiugu, kad žmonės vis dažniau ir dažniau mus atranda, o taip pat labai domisi „CFMOTO“ keturračiais, kurie yra itin perkami. Ir svarbiausia, kad juos perka ne pramogai, o darbui – būtent tokia ir yra šių transporto priemonių paskirtis, nes dauguma mano, kad jie skirti tik pramogai“, - sakė vienas iš „VM Moto“ įkūrėjų Vladimiras Shpitaliovas.

Taip pat jis pasidžiaugė ir tuo, kad nors motociklų remontas Vilniuje yra itin populiari paslauga, tačiau naujai įsikūrusiam servisui greitai pavyko pritraukti klientų, išlaikant jų lojalumą. Viso to garantas - kvalifikuoti ir puikiai savo sritį išmanantys darbuotojai.

Keturratis CFMOTO Cforce 1000 T3B

Kategorijos: