Elektromobilis BMW iX, prie kurio akys jau turėjo priprasti
- Elektromobilis BMW iX
- Elektromobilis BMW iX
- Elektromobilis BMW iX
- Elektromobilis BMW iX
- Elektromobilis BMW iX
- Elektromobilis BMW iX
- Elektromobilis BMW iX
- Elektromobilis BMW iX
- Elektromobilis BMW iX
- Elektromobilis BMW iX
- Elektromobilis BMW iX
- Elektromobilis BMW iX
- Elektromobilis BMW iX
- Elektromobilis BMW iX
„Priekis tai labai geras“, - befotografuojant automobilį tarė du praeiviai, užklausė kainos bei paprašė leisti šiek tiek pavarvinti seilę, žvilgtelint į automobilio interjerą.
Toliau fotografuoju interjerą ir matau, kad bėga bėgikas, prabėga automobilį, atsisuka, grįžta ir nusifotkina automobilį iš priekio bei jį palydėdamas žvilgsniu, nubėga toliau.
„Nu negaliu, kokias jie baisias mašinas daro. Ar negali tiesiog ant seno kėbulo įdėt elektros motoro ir būtų gerai?“, - jau iš toli besišypsodamas, eidamas automobilio link ir žiūrėdamas į mane, tarė dar vienas praeivis. Jis taip pat nepraleido progos nusifotografuoti automobilį.
Taigi štai tokios buvo žmonių reakcijos, išvydus naująjį elektromobilį – BMW iX, kai jis vos tik debiutavo Lietuvoje 2021 metų rudenį. O kokios reakcijos dabar? Ar akys jau priprato ar smegenys susitaikė, kad BMW gaminami automobiliai dabar turi gerokai didesnes ir labai išraiškingas radiatoriaus groteles?
Gerai, kad tąkart nevažiavau fotografuoti automobilio į Vilniaus senamiestį, tai tikriausiai būčiau neatsigynęs interesantų ir išgirdęs begalę įvairių komentarų ir reakcijų.
Tačiau vis tik, kad ir kiek blogų komentarų sklando visuose internetuose apie šį automobilį, man jis – įdomus. Fotografuojant pavyko atrasti tuos kampus, kuriais žvelgiant jis labai patinka. Dizainas jo kitoks, neįprastas, su daug įvairių detalių, verčiantis tyrinėti.
Ir tikrai, bus daugybė kitų žmonių, kurie iX dizainui neturės jokių priekaištų.
Vidus irgi įdomus
Viduje – taip pat, daug visokių įdomybių. Na, ir jaučiasi, kad sėdi BMW automobilyje.
Yra įdomių sprendimų, įdomių detalių. Kai kas patiko, kai kas nepatiko arba reiktų susigyventi. Gana įdomi vairo forma, durys iš vidaus atsidaro mygtuko paspaudimu, sėdynės reguliuojasi su mandrai atrodančiais reguliatoriais, prieš vairuotoją išlenktas ilgas, ryškių spalvų ekranas, kitokie mygtukai ant vairo, kitoks įvairių funkcijų iškvietimo konceptas ant medinės platformos.
iX xDrive40
Nuotraukose matoma BMW iX xDrive40 versija turi 240 kW/326 AG galios variklį ir 100 km/val. greitį išvysto per 6,1 sekundės. Šiame automobilyje diegiama 76,6 kWh talpos baterija, kurią pilnai įkrovus galima įveikti 425 km nuotolį (pagal WLTP), o per 10 minučių įsikraus energijos 95 km kelionei.
iX xDrive40 versijos kaina prasideda nuo 81 890 eurų, o xDrive50 – nuo 97 890 eurų. Pastaroji versija pasižymi didesniu nuvažiuojamu atstumu ir geresniu dinamiškumu. Variklis išvysto 385 kW/523 AG galią, kuri leidžia nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti 4,6 sekundės.
O kaip jums šis naujas BMW elektromobilis?