You are here

Kiečiausi „G-Power" patobulinti varikliai

  • E9x M3's SK III Kompressorsystem: 720 AG ir 700 Nm
    E9x M3's SK III Kompressorsystem: 720 AG ir 700 Nm
  • F82 M4 Bi-Tronik 5 V1: 520 AG and 700 Nm
    F82 M4 Bi-Tronik 5 V1: 520 AG and 700 Nm
  • S63 AMG Bi-Tronik 5 V1: 705 AG ir 1000 Nm
    S63 AMG Bi-Tronik 5 V1: 705 AG ir 1000 Nm
  • E70 4,8 litro SK III: 525 AG ir 600 Nm
    E70 4,8 litro SK III: 525 AG ir 600 Nm
  • E60x V10 Mono-Kompressorsystem SK II: 700 AG ir 680 Nm
    E60x V10 Mono-Kompressorsystem SK II: 700 AG ir 680 Nm
  • M54 SK Plus RS: 306 AG ir 360 Nm
    M54 SK Plus RS: 306 AG ir 360 Nm
  • S54 SK I: 450 AG ir 460 Nm
    S54 SK I: 450 AG ir 460 Nm
  • BMW E6x V10 SK III RR Bi-Kompressorsystem: 800 AG ir 800 Nm
    BMW E6x V10 SK III RR Bi-Kompressorsystem: 800 AG ir 800 Nm
  • G-Power Bi-Tronik 5 V4 (M5/M6): 740 AG ir 975 Nm
    G-Power Bi-Tronik 5 V4 (M5/M6): 740 AG ir 975 Nm

Vokietijos tiuningo kompanija „G-Power" moka puikiai elgtis su varikliais. Šių specialistų patobulinti motorai yra itin galingi bei labai papuošia variklio skyrių.

Kiečiausi patobulinti varikliai prieš jūsų akis, kurį išsirinktumėte?

- E9x M3's SK III Kompressorsystem: 720 AG ir 700 Nm

- F82 M4 Bi-Tronik 5 V1: 520 AG and 700 Nm

- S63 AMG Bi-Tronik 5 V1: 705 AG ir 1000 Nm

- E70 4,8 litro SK III: 525 AG ir 600 Nm

- E60x V10 Mono-Kompressorsystem SK II: 700 AG ir 680 Nm

- M54 SK Plus RS: 306 AG ir 360 Nm

- S54 SK I: 450 AG ir 460 Nm

- E6x V10 SK III RR Bi-Kompressorsystem: 800 AG ir 800 Nm

- G-Power Bi-Tronik 5 V4 (M5/M6): 740 AG ir 975 Nm

Gražu žiūrėti, o važiuoti turint bent vieną iš tokių jėgainių būtų fantastika.

Automobiliai: