You are here

„Juodasis Ryklys“ su 300 AG

Jeigu paprašytume įvardyti, koks tai automobilio modelis, tikriausiai tai būtų labai sudėtinga arba net neįveikiama užduotis. Bet jeigu kam pavyko įžvelgti „Lada“ linijas, tai išduosime – taip, tai „Lada Samara 2108“.

Du broliai iš Rusijos nusprendė sukurti būtent tokį neeilinį projektą iš šio automobilio. Jie planavo atidaryti automobilių tobulinimo dirbtuves, taigi šio projekto tikslas buvo pasireklamuoti.

Savo kūriniui jie suteikė „Ryklio“ vardą. 1996 metų gamybos automobiliui buvo atlikta begalė modifikacijų.

Viskas prasidėjo nuo priekinių žibintų pakeitimo, vėliau sekė stogo linijos sumažinimas 6 cm. Automobilis taip pat gavo naują priekinę ir galinę dalį. „Lada“ išorė ėmė panašėti į „ryklį“. Projekto autoriai automobiliui suteikė ir nestandartines duris – jos atsidaro į viršų. Visos kėbulo dalys yra pagamintos iš stiklo pluošto.

Tačiau išorė – nėra viskas, ką modifikavo broliai. Jie taip pat sudėjo priekinius stabdžius su keturiais cilindriukais suporte, taip pat buvo sustiprinta ir važiuoklė – sudėti „Bilstein“ amortizatoriai.

Visa tai buvo reikalinga, nes variklis taip pat buvo patobulintas. 1,6 litro jėgainė su turbokompresoriumi generuoja 300 AG galią, kuri yra perduodama į priekinius varomuosius ratus per keramikinę sankabą.

Viduje atsirado daug įvairių prietaisų, „Porsche 911“ sėdynės.

Visas šis projektas truko tris metus. Taigi rezultate turime juodą „Ryklį“. Prieš pusę metų buvo bandoma šį automobilį parduoti už pusantro milijono rublių arba maždaug 19 000 eurų, nes vienas iš brolių norėjo pradėti kito projekto kūrimą. Ar automobilis buvo parduotas, neaišku.

Taigi vyrukams pavyko sukurti ir unikalų projektą, ir pradėti savo dirbtuvių veiklą. Jų dirbtuvės pavadintos „SCL Performance“.

Kategorijos: 
Automobiliai: