You are here

Manhart MH3 V8 RS Clubsport

„Manhart Racing“ pristatė naujausią „BMW M3" patobulinimų paketą.

Ypatingas dėmesys buvo skirtas varikliui: 4,0 litrų V8 variklis buvo pakeistas į 4,4 litro S63 V8 variklį, pasiskolintą iš „BMW X6 M”. Be to, buvo modifikuotos turbinos su didesniais aušintuvais, įdėta titaninė išmetimo sistema, sustiprinti stūmokliai, įdėtas „X6 M” alyvos aušintuvas. Visi šie patobulinimai leido „MH3” variklio galią padidinti nuo 555 AG iki 750 AG ir 910 Nm.

Norint suvaldyti visą šią kaimenę arklių taip pat buvo pritaikyta „X6 M” automatinė šešių laipsnių „M Sport“ greičių dėžė.

Išvedus svorio (1590 kg) ir galios santykį (750 AG) gauta, kad vienas „arkliukas“ tempia 2,12 kg. Nuo 0 iki 100 km/h greitį su tokia galia pavyksta pasiekti per 3,2 s ir nesustojant ties šia riba spausti gazo pedalą iki tol, kol rodyklė pasieks 350 km/h padalą.

Esant tokiai variklio galiai, reikalingi ir puikūs stabdžiai. „Manhart“ pasidarbavo ir čia - įdėdama „MOVIT“ stabdžių sistemą su 6 stūmokliukais suporte ir 396x34 mm stabdžių diskais priekyje, ir 4 stūmokliukais suporte ir 380x32 diskais – gale.

Siekiant geresnės aerodinamikos „Manhart MH3 V8 RS Clubsport“ pritaikytas anglies pluošto rinkinys, kurį sudaro priekinio bamperio pažeminimas, variklio dangtis, slenksčiai, ratų arkų praplatinimai, reguliuojamas galinis spoileris ir galinis difuzorius. Variklio dangtelis ir išorioniai veidrodėliai taip pat yra pagaminti iš anglies pluošto.

Automobilis į kelią remiasi itin lengvais 9x20 colių lengvojo lydinio ratlankiais, apautais 255/30ZR20 „Continental Sport Contact 5” padangomis priekyje ir 12x20 ratlankiais, apautais 325/25 padangomis – gale.

„Manhart Racing“ nepamiršo ir automobilio salono, kuriame sumontuotos sportinės sėdynės su anglies pluošto apvalkalu bei „Wiechers“ saugos lankai. Taip pat automobilio centrinėje konsolėje įmontuotas „Manhart Racing“ prietaisų skydelis, rodantis važiavimo duomenis: slėgį, išcentrinę jėgą bei pagreitį.

Kategorijos: 
Automobiliai: