You are here

„Mitsubishi Debonair V 3000 Royal AMG“ – „AMG“ emblemos sportiškumo nepridėjo

1964 metais „Mitsubishi“ Japonijos rinkai pristatė prabangų galiniais ratais varomą, keturių durų modelį „Debonair“, kuris tuo metu atliko sėkmingą markės flagmano vaidmenį ir net 22 metus be jokių atnaujinimų buvo puikiai pardavinėjamas.

1986 metais buvo išleistas ženkliai atnaujintas antros kartos „Debonair“, kuris gavo priekinius varomuosius ratus dėl didesnės erdvės sėdintiems gale. Prie antros kartos modelio 1987 metais rankas prikišo ir Vokietijos automobilių tiuningo meistrai „AMG“.

„Mitsubishi Debonair V 3000 Royal AMG” buvo bendras „AMG“ ir „Mitsubishi“ kūrinys. Taigi didžiausias ir sunkiausias to meto priekiniais ratais varomas „Mitsubishi“ modelis buvo paženklintas „AMG“ emblema. Ką ji davė šiam automobiliui?

Pagrindinis „AMG“ tikslas buvo suteikti šiam automobiliui sportiškumo. Taigi „Debonair“ gavo primityvų aerodinaminį paketą, Vokietijos tiuningo namų emblemas, galinį spoilerį, ne itin gražų vairą ir lengvojo lydinio ratlankius. 3,0 litrų V6 variklis, generuojantis 200 AG, nebuvo paliestas. Gaila, nes jam tikrai buvo nelengva išjudinti 1620 kg sveriantį kėbulą. Sportiškumui juk vien agresyviau atrodančios išorės nepakanka.. Prie važiuoklės prisiliesta taip pat nebuvo, nors „Debonair“ buvo peikiamas dėl gana minkštos pakabos.

Kaip matome, „AMG“ emblemų neužteko, automobilis netapo greitesnis ir stabilesnis. Vėl gi sunku pasakyti, ar automobilis atrodė geriau nei standartas. Taigi bendras vokiečių ir japonų projektas nebuvo sėkmingas. 1989 metais baigėsi ši „AMG“ ir „Mitsubishi“ partnerystė ir sėkmingasis „Debonair“ modelis daugiau niekada nedėvėjo „AMG“ ženklelio.

Kategorijos: 
Automobiliai: