You are here

Modesto „BMW E39”: Universalą iškeitė į daužtą sedaną ir jį susitvarkė

  • BMW E39/DM Media nuotrauka
    BMW E39/DM Media nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E39/DM Media nuotrauka
    BMW E39/DM Media nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E30/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E30/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • VAZ 2105/Asmeninio archyvo nuotrauka
    VAZ 2105/Asmeninio archyvo nuotrauka

Gana paprastas, bet įdomiau atrodantis Modesto „BMW E39”, skirtas kasdieninėms kelionėms.

Jo istorija paprasta. „Turėjau tokį patį universalą. Tuo tarpu draugas, dabar pas mane esantį sedaną, nusipirko daužtą kaip variklio donorą. Įvyko mainai ir sedanas atsidūrė pas mane, o pas draugą – maniškis universalas.

BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka

Pastarąjį planavau „suvažinėti“ iki techninės apžiūros galo ir įsigyti kažką kito, tačiau draugas pasiūlė apsikeisti automobiliais, nes jam nebuvo skirtumo, kurį automobilį naudoti kaip variklio donorą. Beje, įdomu tai, kad prieš tris metus tą patį universalą buvau pirkęs būtent iš to paties draugo, taigi dabar jis grįžo atgal pas jį“, - apie automobilio atsiradimą savo kieme pasakojo Modestas.

Sedanas buvo daužtas į šoną, bet puiki kėbulo būklė reikalaute reikalavo, kad automobilis būtų pilnai sutvarkytas.

Automobilio originali spalva buvo mėlyna, tačiau po kėbulo remonto, visas jis buvo perdažytas raudonai. Taip pat buvo sudėtas M paketas, bi-xenon žibintai.

BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka

3.0 litrų 142 kW dyzelinio variklio galia buvo pakelta iki 170 kW. Taip pat sudėta nauja išmetimo sistema, „coil‘ai“, automobilis gavo devyniolikos colių skersmens, skirtingų pločių priekyje ir gale ratus – „BBS CH“. Nemažai įvarių dalių nuo turėto universalo buvo sukrauta šiam sedanui.

Interjere taip pat įvyko nemažai atsinaujimų, pakeistos lubos, sėdynės, apdailos, vairas.

Ateities planai labai paprasti – sankabos keitimas ir kelių „custom“ dalių uždėjimas. Na, ir žinoma, tolimesnis kasdieninis važinėjimas su šiuo automobiliu.

Beje, tai ne vienintelis Modesto automobilis – turi jis ir kitų projektų: „BMW E30” – konstruojamas iki siekiamo rezultato, o „VAZ 2105“ Modestas planuoja „prikelti“, kad vėl būtų dailus.

Sekti šį ir kitus Modesto projektus galite jo Instagram paskyroje: BROKEN_TI_

Poros nuotraukų autorius: DANGIS_M

BMW E30/Asmeninio archyvo nuotrauka

VAZ 2105/Asmeninio archyvo nuotrauka

Ką vairuojate jūs?

Eimantas vairuoja šį prie žemės prigludusį „BMW E46 Touring", kuris išsiskiria iš bendro automobilių srauto. O ką vairuojate jūs? Parodykite savo automobilį ir papasakokite apie jį plačiau.

Užsukite pasilabinti į mūsų Instagram, kur rasite tautiečių vairuojamus išskirtinius automobilius bei kitą turinį iš automobilių pasaulio. Instagram rasite čia: 98LT

Apie savo įdomų, išskirtinį ar vienetinį automobilį papasakoti galite rašydami el. paštu info@98.lt arba žinute Facebook'e

Kategorijos: 
Automobiliai: