You are here

Produkcijai paruoštas super elektromobilis - „Rimac Concept S“ su 1 384 AG

  • Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
    Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
  • Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
    Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
  • Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
    Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
  • Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
    Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
  • Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
    Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
  • Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
    Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
  • Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
    Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
  • Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
    Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
  • Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
    Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
  • Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
    Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
  • Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
    Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
  • Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
    Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
  • Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
    Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
  • Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
    Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
  • Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka
    Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka

Prireikė penkių metų, kad Kroatijoje sukurtas super elektromobilis „Rimac Concept One“ žengtų žingsnį produkcijos link. Pirmą kartą šis automobilis kaip konceptas debiutavo 2011 metų Frankfurto automobilių parodoje. Dabar gi, 2016 metais, gamintojas Ženevos automobilių parodoje pristatė produkcijai paruoštą dar galingesnę versiją „Rimac Concept S".

Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka

Iš viso planuojama pagaminti tik 8 vienetus tokių automobilių, kurių kaina kol kas nėra atskleidžiama. Ankstesniuose savo planuose gamintojas tik buvo užsiminęs, kad toks automobilis galėtų kainuoti apie 800 000 eurų.

Lyginant su konceptu, produkcijai skirta versija pasikeitė labai ne daug. Išorėje atsirado keletas papildomų oro angų, didesnis galinis difuzorius, tradiciniai galinio vaizdo veidrodėliai vietoj kamerų.

Žinoma, įdomiausia yra visa tai, kas varo šį elektromobilį į priekį. „Rimac Concept One“ turi keturis elektros motorus, po vieną kiekvienam ratui. Motorai yra įtaisyti priekinės ir galinės ašių centruose.

Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka

Bendrai jie sukuria 1 384 AG ir 1 800 Nm galią. Sukimo momentas maksimaliai jaučiamas nuo pat pradžių, t.y, nuo nulio apsukų.

Be to, kiekvienas variklis dar turi ir savo greičių dėžę. Priekyje įtaisyti motorai turi po vieną pavarą, o gale esantys aprūpinti dviejų pavarų dvigubos sankabos greičių dėžėmis.

Elektromobilis sveria 1 800 kg, o iki 100 km/h greitį gali pasiekti vos per 2,5 sek. Pagreitis iki 200 km/h trunka 5,6 sek., o maksimalus greitis siekia 365 km/h. Bėgėjimasis iki 300 km/h užtrunka 13,1 sek.

Elektromobilio baterijos talpa yra 82 kWh.

Rimac Concept One/Gamintojo nuotrauka