You are here

„Škoda VisionS“ - žingsnis į visureigių zoną

  • Škoda VisionS Concept/Gamintojo nuotrauka
    Škoda VisionS Concept/Gamintojo nuotrauka
  • Škoda VisionS Concept/Gamintojo nuotrauka
    Škoda VisionS Concept/Gamintojo nuotrauka
  • Škoda VisionS Concept/Gamintojo nuotrauka
    Škoda VisionS Concept/Gamintojo nuotrauka
  • Škoda VisionS Concept/Gamintojo nuotrauka
    Škoda VisionS Concept/Gamintojo nuotrauka
  • Škoda VisionS Concept/Gamintojo nuotrauka
    Škoda VisionS Concept/Gamintojo nuotrauka
  • Škoda VisionS Concept/Gamintojo nuotrauka
    Škoda VisionS Concept/Gamintojo nuotrauka
  • Škoda VisionS Concept/Gamintojo nuotrauka
    Škoda VisionS Concept/Gamintojo nuotrauka
  • Škoda VisionS Concept/Gamintojo nuotrauka
    Škoda VisionS Concept/Gamintojo nuotrauka

2016 metų Ženevos automobilių parodoje „Škoda“ pristato naują konceptą, padidinto pravažumo „VisionS“.

Tai tikrai įdomus čekų gamintojo žingsnis į padidinto pravažumo automobilių segmentą, po to kai sėkimgai pasirodė kompaktiškasis SUV - „Yeti"

Škoda VisionS Concept/Gamintojo nuotrauka

Šis SUV turi tris sėdynių eiles, į kurias telpa 6 žmonės. Koncepto ilgis yra 4,7 metro, plotis – 1,91 metro, o aukštis – 1,68 m. Jis yra apie 50 cm ilgesnis ir apie 12 cm platesnis už „Yeti". Taigi viduje bus daugiau erdvės ir automobilis bus labiau panašus į rimtą SUV.

Konceptas turi 1,4 litro benzininį variklį su turbokompresoriumi ir du elektros motorus. Benzininis variklis sukuria 156 AG ir 250 Nm galią, o elektros motoras, sumontuotas greičių dėžėje - 54 AG ir 220 Nm. Antrasis elektros motoras turi 115 AG ir 270 Nm galią, kurią sukuria galiniams varomiems ratams. Taigi taip, konceptas yra varomas visais ratais. Galia perduodama per 6 laipsnių DSG greičių dėžę.

Pagreitis iki 100 km/h trunka 7,4 sek., o maksimalus greitis siekia 200 km/h.

Naudojant tik elektros energiją galima įveikti 50 km atstumą, todėl pagal gamintoją vidutinės kuro sąnaudos šimtui kilometrų yra vos 1,9 litro.

Škoda VisionS Concept/Gamintojo nuotrauka

Taigi belieka laukti ir produkcijai paruošto modelio, kuris turėtų pasirodyti 2016 metų rudenį Paryžiaus automobilių parodoje. Produkcijai skirtas modelis turėtų gauti „Kodiak“ vardą.

Taigi, ir į darbą, ir į sodą bus galima važiuoti jau su visureigiu.

Automobiliai: