You are here

Subaru Versmė 2015: 1 etapas

  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015
  • Subaru Versmė 2015
    Subaru Versmė 2015

Tie, kurie birželio 7 d. važiavo nuo Ukmergės link Anykščių arba nuo Anykščių link Ukmergės (ties Šventupe), iš toli turėjo matyti didžiulius dulkių debesis, kuriuos „Versmės“ autokroso trasoje kėlė „Subaru“ markės automobiliai.

Čia aštuntą kartą iš eilės vyko autokroso varžybų „Subaru Versmė 2015“ pirmasis etapas, kurį organizavo „Subaru Klubas“. Oras varžyboms buvo fantastiškas – nei per karšta, nei per šalta, o kylančius dulkių stulpus vėjas gynė į „teisingą“ pusę. Valgyti dulkių beveik neteko.

Subaru Versmė 2015

Pagal tai kaip agresyviai ir drąsiai trasoje lėkė dalyviai, galima daryti išvadą, kad jie yra ištroškę tokio tipo lenktynių, todėl stengėsi išspausti maksimumą tiek iš savo automobilių, tiek iš savęs. Be to, viliojo ir nugalėtojų podiumas.

Trasoje buvo visko: šuolių, greičio, adrenalino, kovų dėl sekundžių, trasos barjerų stiprumo išmėginimų ir netikėtas dviejų automobilių bum…

Iš viso varžybose dalyvavo 32 dalyviai, kurių keletas startavo ne vienoje klasėje. Dalyviai turėjo galimybę tris kartus įveikti trasą. Vienu važiavimu reikėjo apsukti tris „Versmės“ trasos ratus. Dviejų geriausių važiavimų laikų suma buvo fiksuojama kaip rezultatas.

Subaru A2500 klasė

„Subaru A2500“ klasėje startavo 13 dalyvių, kurie nors ir važiavo su „atmosferikais“, tačiau spaudė kaip reikiant!

Subaru Versmė 2015

Greičiausias čia buvo Tomas Tarbūnas, kurio rezultatas 5 min. 47.84 sek. Antras buvo Donatas Rudelis, atsilikęs 3.09 sek. Trečias liko Tomas Apelianskas, pralošęs dar penkias su puse sekundės.

Subaru A2500+ klasė

Turbininių klasėje „Subaru A2500+“ dalyvavo 7 dalyviai, tarp kurių greičiausias buvo Gintaras Kuginys. Jo rezultatas 5 min. 36.99 sek. Antroji vieta atiteko Karoliui Kairiui, kuris atsiliko 2.30 sek. Trečias buvo Vidmantas Jankūnas nusileidęs Karoliui tik 0.55 sek.

Subaru Versmė 2015

Sport klasė

„Sport“ klasės važiavimų laukė daugelis, nes čia buvo dar daugiau greičio ir dar daugiau šuolių. Sportininkai tikrai nepagailėjo gražių vaizdų žiūrovams, ir rimtai pakovojo dėl pirmos vietos.

Subaru Versmė 2015

Dėl greičiausiojo vardo susirungė 9 dalyviai. Pirmąją vietą pelnė Giedrius Druteika, užfiksavęs 5 min. 23.41 sek. rezultatą. Nuo jo vos akimirka – 0.9 sek. atsiliko Domas Raškevičius. Trečias buvo Egidijus Paplauskas, pralošęs dar 4.75 sek.

Subaru Versmė 2015

Laisva klasė

„Laisvoje" klasėje galėjo lenktyniauti visi, todėl joje buvo ir keletas svečių, su kitų markių automobiliais. Šioje įskaitoje startavo 11 dalyvių.

Greičiausias ir vėl buvo Giedrius Druteika. Šįkart jo rezultatas buvo 5 min. 29 sek. Antras buvo Vidmantas Jankūnas, kurio laikas 3.02 sek. prastenis. Trečią vietą užėmė Paulius Novakas, atsilikęs 3.64 sek. Visi trys jie važiavo su „Subaru Impreza" automobiliais.

Subaru Versmė 2015

Tačiau buvo apdovanotas ir greičiausias svečias. Tai Robertas Dasevičius su „Mazda 323". Jam atiteko „Svečio" taurė.

Informaciją paruošė Vytautas Pilkauskas