„Trackday. Petrolhead Event 2016“: Šventė „Honda“ ir greičio fanams
Autorius: Tomas Šimkus
Gegužės 7 dieną Kačerginės „Nemuno žiedo“ asfaltą kaitino ne tik vasariška pavasario saulė, bet ir daugybė automobilių, kuriuos čia sukvietė „H klubas“, surengęs renginį, skambiu pavadinimu - „Trackday. Petrolhead Event by H klubas“. Čia buvo visko: daug „Hondų“, daug kitų markių automobilių, greičio, merginų, dropo, išmetimo sistemų garso, daug naujų „Type R'ų“, puikios nuotaikos, emocijų ir t.t.
Renginys prasidėjo gana anksti ir trasoje iškart greitus ratus pradėjo sukti greičio mėgėjai, kurie čia varžėsi pagal atskiras klases, tokiu pačiu principu, kaip vyksta „Time Attack“ lenktynės „Fast Lap“ varžybose.
Kol buvo štampuojami greičiausi ratai, veiksmas vyko ir aikštelėje šalia trasos. Čia buvo išrikiuoti „Show off“ automobiliai, prie kurių mielai pozavo „Honda“ merginos. Vėliau visiems buvo pristatytas naujasis „Honda Type R“, nuo kurio buvo sunku atitraukti žvilgsnius.
Norintieji savo jėgas galėjo išbandyti labai smagioje lauko kartingo trasoje, kurią šėryklos teritorijoje įrengė „Kartlandas Kaunas“. Vyko čia ir tradiciškos granatų ir stūmoklių šaškių varžybos.
Laikrodžiui išmušus 13-ą valandą prasidėjo dropo rungtis, kurios metu buvo renkamas žemiausias automobilis. Varžymosi esmė labai paprasta – reikėjo su automobiliu nuversti kuo žemesnę lentą. Čia triumfavo „Honda Civic 4gen“.
Sekanti rungtis buvo – talpiausio automobilio rinkimai. Dalyvauti paraišką pareiškė du automobiliai: „Honda Legend“ ir „Honda Element“. Pergalę šventė pastarasis, sutalpinęs savyje net 24 žmonės. Į „Legend“ tilpo 19 piliečių.
Gražiausios išmetimo sistemos rinkimuose finale susirungė du mėlynos spalvos „Honda S2000“ automobiliai, kur pergalę šventė labiau gatvėms pritaikytas egzempliorius, nors jo varžovas, ruoštas trasai, sugebėjo sukelti itin galingus virpesius ausų būgneliams – ne vienas jas kimšosi, kai šis „S2000“ gazavo.
Viena netikėčiausių renginio akimirkų buvo, tai „Honda“ merginų „šokis“ ant itin reto „Audi 100“ variklio dangčio (Plačiau apie šią istoriją skaitykite čia).
„Hondų“ varikliai sukosi greičiausiai
Geriausius laikus trasoje demonstravo atėjūnai iš „Fast Lap“ lenktynių serijos. Priekiniais ratais varomą „Honda Civic“ vairavęs Benas Černiauskas užfiksavo 1:29.641 laiką. Antras buvo tądien buvo Justas Gudavičius, su „Mazda MX-5“, vieną trasos ratą įveikęs per 1:30.824 sekundės. Nors jis vairavo „Mazda“ rodsterį, po variklio gaubtu ten slėpėsi „Hondos“ variklis.
Atidesni lenktynių gerbėjai klaus: kodėl tokie prasti laikai? Ogi varžybų organizatoriai trasoje buvo pastatę net tris stabdymo zonas saugumui užtikrinti. „Trackday. Petrolhead Event by H Klubas“ renginys skirtas lenktynių pradinukams. Koncepcija tokia pat kaip ir „Fast Lap“ – tai lenktynės laikui, kur už mažą startinį mokestį dalyviai gauna daug laiko trasoje. Dalyvių susirinko aštuonios dešimtys. Tarp jų – ir visiški naujokai lenktynėse išbandę savo jėgas trasoje, ir profesionalios lenktynių komandos, šį renginį pasirinkusios naujai sukonstruotai technikai išbandyti.
„Organizuojame varžybas išskirtinai jaunimui, kuris nėra tiek turtingas, kad galėtų profesionaliai lenktyniauti, bet nori išbandyti savo jėgas trasoje. Suteikėme jiems šią galimybę tai saugiai padaryti Nemuno žiede, leidome pajausti tikrų lenktynių atmosferą: profesionalia įranga matavome geriausią rato įveikimo laiką, trasoje dirbo teisėjai, skirtingų klasių nugalėtojai gavo rėmėjų įsteigtus prizus, o žiūrovai turėjo galybę atrakcijų.“ – pavykusiu renginiu džiaugėsi vienas iš organizatorių Mantas Matukaitis.
Rezultatai:
Vieta |
Vardas |
Automobilis |
Geriausias laikas |
Klasė |
1 |
Benas Černiauskas |
Honda Civic, 1.6, 1997 |
1:29.641 |
3000 |
2 |
Justas Gudavičius |
Mzda Miata, 2.4, 1999 |
1:30.824 |
2500 |
3 |
Karolis Vaidila |
Honda Civic, 1.6, 1998 |
1:31.434 |
1600 |
4 |
Arūnas Palevičius |
Honda Civic B20vtec, 2.0, 1998 |
1:31.688 |
2500 |
5 |
Benediktas Sinkevičius |
BMW M3, 3.0, 2001 |
1:32.078 |
3000 |
6 |
Kastytis Volbekas |
Honda S2000, 2.0, 2000 |
1:32.115 |
2500 |
7 |
Tomas Buškevičius |
Honda Civic, 1.6, 1995 |
1:32.311 |
1600 |
8 |
Kostas Naumavicius |
Honda Civic, 2.0, 1996 |
1:32.830 |
2500 |
9 |
Kristijonas Vaičys |
Honda Civic, 1.8, 1997 |
1:33.301 |
2500 |
10 |
Rytis Gumauskas |
BMW 325, 2.5, 1995 |
1:33.764 |
2500 |
Antras etapas
Pirmam etapui pasibaigus, organizatoriai jau tikriausiai suka galvas ir apie antrąjį tokio formato etapą, kuris įvyks rugsėjo 17 dieną.