You are here

Vaidoto Žalos Dakaro ralio bolido testai

Vis mažiau laiko lieka iki 2016 metų Dakaro ralio lenktynių. Kaip žinote, šiame Dakare ruošiasi dalyvauti net trys komandos iš Lietuvos.

Kol raliui ruošti bolidai dar neatiduoti į laivą, kelionei už Atlanto, komandoms tenka atlikti paskutinius namų darbus.

Vaidotas Žala, „bee DAKAR“ komandos lenktynininkas, surengė Dakaro ralio bolido testus žvyro karjere, kad išsiaiškintų, kokie automobilio mazgai dar turi silpnų savybių, kaip tinkamai reikia sureguliuoti važiuoklę, kaip automobilis elgiasi vienoje ar kitoje ekstremalioje situacijoje.

Tokios treniruotės taip pat svarbios norint priprasti prie automobilio, atrandant, kaip jis elgiasi esant itin nelygiai trasai bei suprantant kaip jis šoka per tramplinus, kaip laikosi ant smėlėtos dangos darant staigius manevrus.

„Seat Leon“ kėbulą turintis, Dariaus Biesevičiaus sukurtas ralio bolidas turi 1,9 litro TDI variklį, generuojantį 210 AG galią, tačiau atsisėdus šalia Vaidoto Žalos į šturmano kėdę, kurioje Dakaro ralio metu įsitaisys Saulius Jurgelėnas, iškart pavyko suprasti, kad tokios variklio galios maratono lenktynėse tikrai pakanka.

„Bitutė“ žvyro karjere suformuotoje trasoje skriejo greitai, posūkiuose laikėsi tvirtai, o per tramplinus skriejo minkštai. Sėdėti šturmano kėdėje vienas malonumas, vairuotojas tikriausiai jaučia dar kelis kartus didesnį malonumą, skriedamas bekele.

Trumpas video iš Vaidoto Žalos bolido testų: