You are here

WRC 2015: Argentinos ralis

  • WRC
    WRC

Balandžio 23 dieną Argentinoje prasidėjo ketvirtasis 2015 metų Pasaulio ralio čempionato (WRC) etapas. Per keturias ralio dienas sportininkams teko įveikti 12 greičio ruožų.

Pirmoji diena

Pirmąją Argentinos ralio dieną sportininkų laukė tik vienas, 2,68 km ilgio greičio ruožas, kurį greičiausiai įveikė S. Ogieras iš „Volkswagen“. Nuo jo tik 0.2 sek. atsiliko K. Meeke iš „Citroen“ ir A. Mikkelsenas iš „Volkswagen“.

Antroji diena

Antrąją dieną sudarė dar penki greičio ruožai. Jau pačioje dienos pradžioje iš kovos pasitraukti buvo priverstas S. Ogieras – dėl kuro sistemos problemų jo automobilio variklis dirbo tik trimis cilindrais.

O antrąjį, net 51,99 km ilgio greičio ruožą laimėjo K. Meeke. Jo persvara prieš artimiausią varžovą buvo įspūdinga. D. Sordo iš „Hyundai“ atsiliko net 31.9 sek. Dar 1.9 sek. atsiliko J. Latvala iš „Volkswagen“.

Šis greičio ruožas buvo sudėtingas daugumai lenktynininkų. Etapo nugalėtojas K. Meeke turėjo rankinio stabdžio problemų, o D. Sordo kentėjo dėl sugedusio vairo stiprintuvo. M. Ostbergas turėjo bėdų su varikliu, bet buvo ketvirtas. A. Mikkelsenas prakirto padangą, T. Neuville'as taip pat turėjo tokią pačią bėdą.

Trečiajame greičio ruože pirmas buvo J. Latvala, kuris nuo K. Meeke „atkirpo“ 18.6 sek.

Ketvirtajame greičio ruože pirmas vėl K. Meeke, o jo persvara ir vėl didelė. J. Latvala čia pralošė 13.4 sek. Trečias buvo M. Ostbergas, atsilikęs dar 13.7 sek.

Penktajame ruože ir vėl pirmas K. Meeke. Antras šįkart M. Ostbergas, pralošęs 8.4 sek. Dar 0.1 sek. atsiliko E. Evans. J. Latvala turėjo transmisijos problemų ir lyderiui pralošė 24.4 sek.

Paskutinį dienos greičio ruožą (GR6) laimėjo D. Sordo, nuo kurio M. Ostbergas atsiliko tik 0.1 sek. Trečias buvo T. Neuville'as, pralošęs dar 1.8 sek.

Nors šis greičio ruožas buvo vos 6 km ilgio, tačiau J. Latvala dėl gendančios pavarų dėžės prarado beveik 34 sek. Taip pat jo „Polo R“ beturėjo tik vieną varomą ašį. Dienos pabaigoje jis iš antros bendros įskaitos vietos nukrito į trečią ir nuo vienvaldžio ralio lyderio K. Meeke atsiliko 1 min. 23.5 sek. Antras žengė – M. Ostbergas. Jo deficitas 1 min. 8.4 sek.

Trečioji diena

Trečiąją ralio dieną pagal į lenktynes grįžo net penki sportininkai, turėję problemų antrąją ralio dieną.

Tai Sebastienas Ogieras, Lorenzo Bertellis, Hayden Paddonas, Andreas Mikkelsenas ir Ott Tanakas.

Trečiąją dieną sudarė keturi greičio ruožai.

Po nesėkmių vėl į trasą sugrįžęs S. Ogier įrodė, kad ralyje galėjo būti konkurencingas. Jis buvo greičiausias septintajame greičio ruože, 3.6 sek. aplenkęs A. Mikkelseną. Trečias buvo J. Latvala, atsilikęs dar 0.2 sek. Tuo tarpu K. Meeke šiame ruože buvo išslydęs iš trasos ir pralošė 21 sek.

Aštuntame greičio ruože – pirmas A. Mikkelsenas. D. Sordo pralošė 6.7 sek., o M. Ostbergas dar 0.4 sek. Ralio lyderis K. Meeke vėl prarado daug sekundžių. Jo atsilikimas 28 sek.

Devintasis greičio ruožas buvo atšauktas dėl avarijos.

Dešimtąjį greičio ruožą pirmas įveikė A. Mikkelsenas, o J. Latvala nuo jo atsiliko 2.9 sek. Trečias buvo K. Meeke, pralošęs 6.9 sek.

Taigi trečios dienos pabaigoje bendroji įskaita atrodė taip: K. Meeke – pirmas, M. Ostbergas – antras, atsilikęs 38.6 sek, J. Latvala – trečias, atsilikęs dar 25.1 sek. Ketvirtoje vietoje žengė E. Evans, turėdamas 2 min. 24.6 sek. deficitą, o penketuką užbaigė T. Neuville'as, atsilikdamas 4 min. 51 sek.

Ketvirtoji diena

Ketvirtąją ralio dieną, sekmadienį, sportininkams buvo likę tik du greičio ruožai po 16.32 km.

Prieš prasidedant paskutinei ralio dienai pirmose pozicijose buvo „Citroen“ komandos atstovai: K. Meeke ir M. Ostbergui. Šį ruožą M. Ostbergas baigė ketvirtas, o K. Meeke buvo septintas. Madsas sumažino savo atsilikimą iki 27 sek.

11-ąjį Argentinos ralio greičio ruožą pirmas įveikė A. Mikkelsenas, 5.7 sek. aplenkęs D. Sordo. Trečias buvo S. Ogieras, atsilikęs dar 3.6 sek.

Šiame greičio ruože dėl techninių automobilio problemų iš kovos pasitraukė J. Latvala, kuris bendroje įskaitoje buvo trečias. Taigi į jo vietą šoktelėjo E. Evansas.

Paskutinį (Power Stage) greičio ruožą, už kurį skiriami taškai, laimėjo S. Ogieras, o tai garantavo jam tris taškus į bendros įskaitos taškų kraitį. Tai geriausia ką galėjo pasiekti itin sunkų savaitgalį turėjęs „Volkswagen“ ekipos lenktynininkas. Šiai komandai tai didžiausias pasiekimas, nes savaitgalis buvo košmariškas – nefinišavo nei J. Latvala, nei A. Mikkelsenas, kuris paskutiniame greičio ruože sudaužė bolido važiuoklę.

Ten pat galinį ratą nulaužė ir T. Neuville'as iš „Hyundai“. Bendroje įskaitoje jis buvo ketvirtas, tačiau ši klaida jį privertė pasitraukti iš varžybų.

Antras greičio ruože buvo D. Sordo, atsilikęs nuo S. Ogiero 9.9 sek. Trečias finišavo M. Ostbergas, pralošęs dar 1 sek.

M. Ostbergui iš „Citroen“ pavyko šiame ruože aplenkti komandos draugą K. Meeke beveik devyniomis sekundėmis, tačiau bendroje Argentinos ralio įskaitoje, triumfavo būtent Krisas Meeke, kuriam tai buvo pirmasis laimėtas ralis karjeroje. M. Ostbergas lipo ant antro nugalėtojų pakylos laiptelio. Jo deficitas 18.1 sek. E. Evansas šiame ralyje buvo trečias – tai pirmasis jo podiumas karjeroje. Atsiliko jis tris su puse minutės. Ketvirtas buvo M. Prokopas, o penketuką užbaigė D. Sordo.

Informaciją parengė Vytautas Pilkauskas

Kategorijos: