You are here

WRC 2015: Italijos ralis

  • Italijos ralis
    Italijos ralis

Birželio 11-14 dienomis vyko šeštasis Pasaulio ralio čempionato (WRC) etapas – Italijos ralis, kuriame ir vėl sėkmė nusišypsojo „Volkswagen“ komandos pilotui S. Ogierui. Šį sezoną jis laimėjo ketvirtą kartą iš šešių galimų.

Pirmoji diena

Pirmąją ralio dieną sportininkų laukė tik vienas 2,5 km ilgio greičio ruožas, kurį laimėjo M. Prokopas, antras buvo D. Sordo, trečias – A. Mikkelsenas.

Antroji diena

Antroji diena ir devyni greičio ruožai. Pirmus tris dienos greičio ruožus laimėjo „Hyundai“ ekipos lenktynininkas Hayden Paddonas ir įgijo 25.3 sek. persvarą prieš antroje vietoje esantį J. Latvalą. Trečias tuo metu žengė S. Ogieras, atsilikęs dar 2.2 sek.

Tačiau dienos pabaigoje jo H. Paddono persvara ištirpo iki 8.8 sek. Antroje vietoje laikėsi S. Ogieras, trečias buvo J. Latvala, atsilikęs 25.8 sek.

Ši diena nesėkminga buvo Kris Meeke, kuris sudaužė savo automobilį, Robertas Kubica taip pat turėjo avariją, A. Mikkelsenui teko sustoti dėl kuro sistemos gedimo, o Dani Sordo nulaužė savo „Hyundai i20“ galinį ratą.

Trečioji diena

Trečiąją Italijos ralio dieną lenktynininkų laukė dar devyni greičio ruožai.

Iki šešiolikto ralio greičio ruožo pirmoje pozicijoje tebesilaikė H. Paddonas, tačiau S. Ogieras laikėsi nuo jo stabiliu atstumu. Šioje lenktynių fazėje juos skyrė 9 sek. Trečias buvo O. Tanakas, atsilikęs daugiau nei viena minute.

Gaila, bet intriga kovoje dėl pirmosios pozicijos baigėsi 17 greičio ruože. Viename iš posūkiu H. Paddon padarė klaidą ir apsisuko. Tai jam kainavo apie 10 sekundžių. Greičio ruožą laimėjo S. Ogieras ir šoktelėjo į pirmąją bendros įskaitos vietą, turėdamas 12.6 persvarą prieš H. Paddoną. O Tanakas taip pat turėjo problemų šiame greičio ruože, jo automobilio greičių dėžė užstrigo ties 6 pavara ir automobilis sustojo. Į trečią bendros įskaitos poziciją pakilo M. Ostbergas.

Paskutiniame dienos greičio ruože H. Paddonas palaidojo paskutines viltis pakovoti dėl pergalės ralyje. Jis išlėkė iš trasos ir apgadino greičių dėžę, kuri pradėjo leisti tepalus. Važiuoti toliau pavyko, nors greičių dėžė ir judėjo. H. Paddonas norėdamas sumažinti jos judėjimą, sustojo ir ją sutvirtino, tačiau link greičio pabaigos stengėsi važiuoti lėčiau, kad greičių dėžė negautų daug vibracijos.

Paskutinį greičio ruožą jis baigė, atsilikęs 1 min. 46 sek., tačiau išsaugojo antrąją poziciją bendroje įskaitoje. M. Ostbergas galėjo jį aplenkti, bet prakirto padangą ir prarado daug laiko. Taigi prieš prasidedant paskutinei ralio dienai S. Ogieras prieš H. Paddoną pirmavo 2 min. 13 sek., o M. Ostbergas buvo atsilikęs 3 min. 25 sek.

Ketvirtoji diena

Ketvirtąją ralio dieną buvo likę keturi greičio ruožai. S. Ogiero pirmoji pozicija buvo saugi, taigi jam niekur skubėti nebereikėjo.

Diena prasidėjo M. Ostbergo klaida, kuri 20-ame greičio ruože kainavo jam trečiąją bendros įskaitos vietą. Lenktynininkas išlėkė iš trasos ir apgadino savo automobilį, nors lenktynes tęsti dar galėjo. Po šio incidento į trečiąją bendros įskaitos vietą pakilo T. Neuville'as iš „Hyundai“ ekipos.

Įveikus paskutinį greičio ruožą bendros įskaitos prizininkų trejetą sudarė „Volkswagen“ ir „Hyundai“ komandų pilotai.

Italijos ralį laimėjo S. Ogieras iš „Volkswagen“, „Hyundai“ atstovas H. Paddonas, atsiliko 3 min. 5.45 sek. ir liko antras, trečias buvo kitas „Hyundai“ pilotas T. Neuville'as, atsilikęs 4 min. 22.5 sek.

Ketvirtąją vietą užėmė E. Evansas iš „M-Sport“, o penktas liko M. Ostbergas iš „Citroen“.

Laimėjęs paskutinį greičio ruožą - „Power Stage“ - S. Ogieras į savo taškų kraitį prisidėjo dar tris papildomus taškus. Du taškus už antrą šio greičio ruožo vietą gavo J. Latvala, o vieną tašką pagriebė A. Mikkelsenas.

Informaciją parengė Vytautas Pilkauskas

Kategorijos: