You are here

WRC 2018, Švedijos ralis. Kontaktu pasibaigęs lenkimas: Tanak ir Meeke

Ralio trasose pamatyti lenkimą yra gana retas atvejis, tai dažniausiai atsitinka, kai anksčiau startavęs lenktynininkas padaro klaidą ir sugaišta tiek laiko, kad jį prisiveja vėliau startavusieji.

Būtent tokia situacija nutiko antrajame 2018 metų Pasaulio ralio čempionato etape – Švedijos ralyje, kuomet 13-ame greičio ruože klaidą padariusį K. Meeke su „Citroen“ prisivijo O. Tanak su Toyota“.

K. Meeke buvo trumpam išlėkęs iš trasos ir įstrigęs į sniego pusnį. Išsikapstęs iš ten, jis toliau tęsė varžybas, tačiau jo automobilis kentėjo nuo galios stokos. Pastarąjį siauroje greičio ruožo atkarpoje prisivijo O. Tanak, važiavęs gerokai greičiau.

K. Meeke tikriausiai pastebėjo varžovą, nes bandė kiek pasitraukti, kliudydamas pusnis, tačiau O. Tanak nieko ilgai nelaukė ir iškart bandė lenkti lėtesnį varžovą. Trasoje buvo itin siaura, taigi estas neišvengė kontakto su „Citroen“ komandos pilotu ir pats po to pasiliko pusnyje.

Po šio įvykio Kris Meeke sakė: „Aš padariau paprastą klaidą ir nėriau į pusnį. Kai grįžau atgal į trasą, variklis visiškai neturėjo galios. Mes išlipome ir viską valėme. Tuomet Ott bandė mane lenkti. Aš buvau visai šalia trasos krašto, bet jis mane kliudė ir išlėkė iš trasos“.

Kaip gi visa tai atrodė iš Ott Tanak perspektyvos, kuris įvykį apibūdino taip: „Aš pasivijau Krisą, bandžiau jį lenkti siauroje vietoje, tada jis atsitraukė ir išmušė mus iš kelio.

Estas greičio ruože dėl šios dramatiškos situacijos prarado 2 minutes, o Meeke pralošė net 6 minutes. Galiausiai jis pasiekė greičio ruožo finišą su galios netekusiu varikliu, tačiau vėliau pasitraukė iš varžybų dėl variklio problemų.

Štai kaip atrodė sportininkų kontaktas:

 

O čia kaip viskas atrodė iš vidaus: