Koks atstumas yra tarp Vilniaus ir Kauno Kalėdų eglučių?
- 2018 Lexus NX 300h
- 2018 Lexus NX 300h
- 2018 Lexus NX 300h
- 2018 Lexus NX 300h
- 2018 Lexus NX 300h
- 2018 Lexus NX 300h
- 2018 Lexus NX 300h
- 2018 Lexus NX 300h
- 2018 Lexus NX 300h
- 2018 Lexus NX 300h
- 2018 Lexus NX 300h
- 2018 Lexus NX 300h
- 2018 Lexus NX 300h
- 2018 Lexus NX 300h
- 2018 Lexus NX 300h
- 2018 Lexus NX 300h
- 2018 Lexus NX 300h
- 2018 Lexus NX 300h
- 2018 Lexus NX 300h
- 2018 Lexus NX 300h
- 2018 Lexus NX 300h
- 2018 Lexus NX 300h
- 2018 Lexus NX 300h
- 2018 Lexus NX 300h
- 2018 Lexus NX 300h
- 2018 Lexus NX 300h
- 2018 Lexus NX 300h
Atstumas tarp Vilniaus ir Kauno, važiuojant automobiliu, pagal „Google“ žemėlapius sudaro 107 km. Maršruto pradžia yra laikoma Vilniaus gatvės ir Gedimino prospekto sankirta Vilniuje, o pabaiga – E. Ožeškienės gatvės ir Jeruzalės skersgatvio sankirta Kaune.
Tuo tarpu suvedus į „Google“ paieškos sistemą frazę „atstumas Vilnius Kaunas“ - pateikiami rezultatai su skirtingais atstumais, pradedant ir baigiant maršrutą anksčiau minėtose vietose. 103 km, 102 km, 104 km. Tai priklauso nuo to, kokiomis gatvėmis bus išvažiuojama iš Vilniaus ir įvažiuojama į Kauną.
Atstumas tarp Kalėdų eglučių
O ar pagalvojote, koks galėtų būti atstumas tarp Vilniaus ir Kauno Kalėdų eglučių? Mes apie tai pagalvojome ir nutarėme jį išmatuoti. Startavome su atnaujintu „Lexus NX“ hibridu nuo aikštelės, šalia Vilniaus Katedros aikštės ir finišavome Kauno Rotušės aikštės prieigose.
Be to, skaičiuotas buvo ne tik atstumas, bet ir stebėtos „NX 300h“ degalų sąnaudos, kelionės laikas bei vidutinis greitis.
Kelionės maršrutas driekėsi nuo Katedros aikštės link Rinktinės gatvės, tuomet Konstitucijos prospektu, Narbuto gatve. Tuomet pasiekę Pilaitės prospektą sukome iš jo į Vilniaus Vakarinį aplinkkelį ir galiausiai pro Gariūnus išlindome į greitkelį Vilnius-Kaunas.
Šis ruožas Vilniaus miesto gatvėmis sudarė apie 14 kilometrų ir buvo įveiktas per maždaug 19 minučių. Vidutinės hibrido benzino sąnaudos sudarė 7,5 l/100 km.
Toliau kelionė tęsėsi greitkeliu, kur maksimalus leistinas greitis 110 km/h. Iš greitkelio išsukome į Jonavos gatvę, Kaune. Tada vykome link Karaliaus Mindaugo prospekto ir nuo Nemuno upės pusės, siauromis gatvelėmis pasiekėme Kauno Rotušę.
Pasiekus kelionės tikslą, borto kompiuteris rodė 7,3 litro vidutines degalų sąnaudas – važiuojant greitkeliu jos šiek tiek nukrito.
Palaikomas greitis buvo ties 110 km/h riba, o važiavimo režimas „Sport“. „Lexus NX 300h“ dar turi ir „Eco“ bei „Normal“ režimus. Nepaisant to, su „Sport“ važiuoti yra maloniausia, variklis visiškai nebukinamas, važiavimas sklandus ir elastingas, nejaučiamas joks stabdymas. Esant reikalui visuomet galima spustelėti stipriau ir džiaugtis maksimalia galia - 197 AG ir 270 Nm. Pagreitis nuo 0 iki 100 km/h trunka 9,2 sek.
Tuo tarpu, kalbant apie atstumą - pasiekus kelionės tikslą odometras rodė – 107,2 km. Visa kelionė truko apie 1 valandą 23 minutes. Vidutinis greitis - 79 km/h.
Įdomu tai, kad atstumas tarp dviejų didžiausių Lietuvos miestų Kalėdų eglių yra praktiškai toks pats, kaip ir „Google Maps“ nurodytas atstumas tarp šių miestų.
Pateisinantis lūkesčius
„Lexus NX 300h“ kelionės pirmyn ir atgal metu nepateikė jokių staigmenų. Jis toks pats geras, kaip ir visi kiti šios markės automobiliai: patogus, komfortiškas, prabangus, gerai riedantis keliu. Lūkesčiai liko pilnai pateisinti - „Lexus“ modeliai jau turi savo vizitinę kortelę, taigi visuomet galima žinoti ko tikėtis ir nejausti jokio nusivylimo.
„NX“ pirmą kartą pasirodė dar 2014 metais ir nustebino savo išraiškingu dizainu, ne itin daug nutolusiu nuo prieš tai pristatyto itin aštraus koncepto. Tai buvo itin sveikintinas japonų žingsnis, o aštraus dizaino filosofija persikėlė ir į kitus „Lexus“ modelius. Tiesa, Lietuvoje itin daug dėmesio buvo sulaukęs ir šio modelio pavadinimas, tačiau dabar tai nurimo.
Nežymios, bet geros naujovės
Atnaujintas modelis itin daug nesiskiria nuo pirmtako, tai iš principo yra vos ne tas pats automobilis. Naujovės subtilios, tačiau pastebimos ir tuo pačiu malonios.
„NX“ tapo dar solidesnis ir rafinuotesnis, gavo naujo dizaino priekinius ir galinius žibintus bei bamperius. Taip pat naujo dizaino ratlankius.
Viduje buvo atnaujinta centrinė konsolė, pasikeitė mygtukų forma ir jų apdaila, atsirado naujas, didesnis, 10,3 colio skersmens ekranas su atnaujintu meniu, taip pat 30 procentų buvo padidinta meniu valdymo platforma.
Įdomu, kodėl „Lexus“ vis dar pasilieka prie tokio meniu valdymo principo – valdymo ratukas būtų patogesnis ir tikslesnis. Žinoma, nardant po meniu ratuką tenka sukti daugiau, nei „Lexus“ atveju perstumti žymeklį iš vienos ekrano pusės į kitą, bet kartais pataikyti į norimą funkciją nepavyksta iš karto, žymeklis nušoka ne ten, kur reikia.
Žvelgiant iš kitos pusės, toks meniu valdymas tikriausiai patinka „Lexus“ automobilių pirkėjams, kurie duoda grįžtamąjį ryšį gamintojui. Meniu kontroliavimas yra toks pat išskirtinis, kaip ir patys šie automobiliai.
Dar verta paminėti ir nežymiai atnaujintą važiuoklę, kuri šiam automobiliui suteikia dar šiek tiek papildomo komforto ir pagerinto valdymo.
Daug dėmesio saugumui
Atnaujintas „Lexus NX“ taip pat papildė savo gausią įrangą dar ir išmanesne saugumo įranga „Lexus Safety System +“, į kurią įeina priešavarinės saugos sistema su pėsčiųjų fiksavimo funkcija (važiuojant iki 80 km/h greičiu, automobilis automatiškai sustos prieš pėsčiąjį), važiavimo krypties išlaikymo ir kontrolės sistema, neleidžianti nukrypti iš eismo juostos, automatiniai tolimųjų šviesų žibintai, kelio ženklų atpažinimo sistema ir adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema.
Dar verta paminėti ir spalvotą, 6,2 colio skersmens projekcinį ekraną, belaidį išmanaus telefono įkroviklį, šildomas bei ventiliuojamas sėdynes ir šildomą vairą.
Kaina
Ir nors visi „Lexus NX“ atnaujinimai yra itin nežymūs, tačiau gatvėje šis automobilis lengvai pro akis nepraleidžiamas, nors pamažu akys ir ima priprasti prie agresyviai bei išraiškingai atrodančių „Lexus“ modelių. Papildyta saugumo įranga, minimaliai patobulinti kiti automobilio mazgai bei atnaujintas interjeras, taip pat džiugins šio SUV'o savininkus.
Solidaus padidinto pravažumo „NX 300h“ hibrido kaina prasideda nuo 43 870 eurų. Testuotas modelis buvo „Luxury“ komplektacijos su panoraminiu stogu, o jo kaina – 61 270 eurų. Automobilyje buvo absoliučiai viskas ko tik gali prireikti: ne tik daugybė technologijų, bet ir komfortas, prabanga, ramybė, puiki „Mark Levinson“ garso aparatūra, daug erdvės bei garantuotas malonus vairavimas.