You are here

Abarth 595 Turismo: Neklaužada turistas iš Italijos

  • Abarth 595 Turismo
    Abarth 595 Turismo
  • Abarth 595 Turismo
    Abarth 595 Turismo
  • Abarth 595 Turismo
    Abarth 595 Turismo
  • Abarth 595 Turismo
    Abarth 595 Turismo
  • Abarth 595 Turismo
    Abarth 595 Turismo
  • Abarth 595 Turismo
    Abarth 595 Turismo
  • Abarth 595 Turismo
    Abarth 595 Turismo
  • Abarth 595 Turismo
    Abarth 595 Turismo
  • Abarth 595 Turismo
    Abarth 595 Turismo
  • Abarth 595 Turismo
    Abarth 595 Turismo
  • Abarth 595 Turismo
    Abarth 595 Turismo
  • Abarth 595 Turismo
    Abarth 595 Turismo

Neklaužada turistas iš Italijos arba karštasis hečbekas Abarth 595 Turismo, po variklio dangčiu slepiantis 165 AG ir 230 Nm.

Abarth 595 Turismo

Taip pat jis turi ir gana "piktai" veikiančią robotizuotą mechaninę pavarų dėžę. Važiuojant aštriau norisi jai nusiųsti vieną kitą piktą žodį. Nežinau, ar labai ilgai pavažinėjus su tuo būtų įmanoma apsiprasti, atrandant kažkokį tai receptą, kad spaudžiant stipriau akceleratorių toji dėžė leistų sklandžiai ir ramiai jaustis.

Lengviausias sprendimas, norint jausti visišką vairavimo malonumą - tradicinė mechaninė greičių dėžė, kur pavaras junginėja ne robotas, o pats vairuotojas. Žvilgtelėjus į Abarth papildomos įrangos kainoraštį, tas robotas dar ir kainuoja papildomai virš 1300 eurų..

Abarth 595 Turismo

Aišku, robotas gerai tada, kai tenka iš lėto judėti kamštyje, kuomet nereikia nuolat maltis tarp pirmos ir antros pavaros pasirinikimo, bet mėgstant stipriau pamaigyti akceleratoriaus pedalą, nepatiks tai, jog ties maksimaliomis apsukomis jungdamas pavaras, robotas įkvepia šiek tiek oro ir uždelsdamas jungia aukštesnę pavarą. Gaunasi labai netolygus važiavimas, lyg laivo plaukimas banguotoje jūroje.

Dar nepatiko kiek didokas automobilio apsisukimo spindulys. Internetai sako, kad jis yra 11 metrų. Kai tuo tarpu tokio pačio dydžio Fiat 500 užtenka 9.3 metro.

Abarth 595 Turismo

Taip pat norėtųsi daugiau vairo padėties reguliavimo opcijų. 

Daugiau kažkokių priekaištų šiam automobiliui neatsirado. Abarth 595 Turismo tikrai sugeba generuoti daug gerų emocijų. Jis turi sportiško charakterio, gražiai murkiančią išmetimo sistemą, atrodo stilingai, yra fotogeniškas, o jį vairuoti - įdomu. Mieste, tai tikras vijurkas. Taip pat jis drąsiai jaučiasi ir greitkelyje, ant kelio stovi stabiliai.

Gera su juo lėkti mieste, kartkartėmis patriukšmaujant ar aštriau pagazuojant. Automobilis atkreipia į save dėmesį bei skleidžiamu išmetimo sistemos garsu gali ne vieną praeivį priversti atsisukti ir pažvelgti, kas čia taip maloniai murkia.

Abarth 595 Turismo

Šis automobilis tikrai turi savo pirkėją, taip pat nemažai žmonių apie jį galbūt svajoja, bet kasdien jo vairuoti tikriausiai negalėtų dėl per mažo jo talpumo arba tiesiog kitokios automobilio alternatyvos.

Vis tik, Abarth 595 Turismo kaina prasideda nuo 25 000 eurų, o už šią sumą išeina koks nors, nebūtinai visiškai naujas padidinto pravažumo automobilis. Pastarieji yra itin populiarūs mūsų šalyje, ko negalima pasakyti apie mažus automobilius.

Abarth 595 Turismo

Kategorijos: 
Automobiliai: