Lexus ES 300h su vaizdo kameromis vietoj veidrodėlių. Ar patogu?
- Lexus ES 300h
- Lexus ES 300h
- Lexus ES 300h
- Lexus ES 300h
- Lexus ES 300h
- Lexus ES 300h
- Lexus ES 300h
- Lexus ES 300h
- Lexus ES 300h
- Lexus ES 300h
- Lexus ES 300h
- Lexus ES 300h
Atnaujintas Lexus ES 300h su vietoje tradicinių galinio vaizdo veidrodėlių turintis vaizdo kameras. Jos gale vykstantį vaizdą perduoda į viduje, abiejose pusėse sumontuotus ekranus, kurie neatrodo itin moderniai, tačiau savo funkciją atlieka gana gerai ir nesukelia nepatogumo jausmo vairuojant.
Aišku, pirmuose kilometruose, akys vis ieškojo tradicinių veidrodėlių, bet smegenys akimirksniu suprasdavo, kad reik žiūrėt į mažus „televizoriukus“. Pavažinėjus ilgiau, gale vaizdą norinčios matyti akys jau automatiškai visada žvelgė tik į ekranus, kurie yra akių lygyje ir nesukuria papildomo veiksmo "nuleisk galvą ir pažiūrėk į ekraną".
Jokių kuriozinių situacijų dėl tokio tradicinių veidrodėlių alternatyvos nebuvo. Baimės jausmas, kad kažko kažkur nepamatysi taip pat nėkart neapėmė.
Parkuojantis galu - jokių problemų. Vaizdas persijungia į platų kampą ir viskas kuo puikiausiai matosi. O turint dar centre ir didžiulį ekraną, rodantį, kas vyksta aplinkui, parkuotis atbulomis - jokių problemų.
Važiuojant į priekį, kameros rodo normalų, šiek tiek priartintą vaizdą, tačiau įjungus posūkį, matymo kampas praplatėja – matosi visko daugiau, kas leidžia saugiai atlikti rikiavosi tarp juostų manevrą.
Technologija įdomi, bet vis tik pasirinkčiau tradicinius veidrodėlius, su kuriais gali būti komplektuojamas ir šis atnaujintas Lexus ES 300h.
O kokie veidrodėliai labiau patiktų jums?
Dar apie patį automobilį. Po variklio dangčiu įmontuotas 2.5 litro benzininis motoras, kuris bendrai su elektros motorus sukuria 218 AG, kas leidžia iki šimto įsibėgėti per 8.9 sek., o esant norui pasiekti maksimalų 180 km/h greitį. Tai tikrai ne lakstymui skirtas automobilis ir su juo norisi palengva plaukti keliu, mėgaujantis ramybe ir komfortu.
Kainuoja Lexus ES 300h nuo 48 700 eurų.