You are here

Cadillac CTS4: Stilius ir sportiškumas viename

  • Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Ar dažnai sutinkate „Cadillac“ markės automobilius Lietuvos keliuose? 99,99 procento, kurie perskaitė šį klausimą, turėtų atsakyti – „Ne“. Likusieji tikriausiai šios markės modelius savo kelyje sutinka dažniau. Jie tikriausiai tiesiog būna ten, kur šie amerikietiški automobiliai vis atvažiuoja, vairuoja tokį automobilį patys arba tiesiog lankosi ten, kur šie automobiliai laukia pirkėjų.

Taip, „Kia Auto“ salone, Vilniuje, kasdien galima pasigrožėti šiais automobiliais, arba atvykti ir įsigyti visiškai naują „Cadillac'ą“. Ne naują - taip pat.

Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kad „Cadillac“ gatvėje visuomet atkreipia dėmesį – sutiks dauguma. Nesvarbu, ar tai būtų klasikinis, daugiau nei 5 metrų ilgio, pavyzdžiui, 1965 metų „Fleetwood“ ar visiškai naujas „CT6“ modelis.

Kad žmones traukia klasika, lengva įsitikinti per amerikietiškų automobilių susitikimus, kurie sezono metu vyksta Vilniuje. Naujus „Cadillac“ žmonės taip pat mėgsta. „Lietuvos metų automobilis 2017“ konkurse dalyvavę sedanas „CT6“ ir SUV'as „XT5“ Druskininkų stovykloje kaip bites prie medaus traukė tiek praeivių, tiek kitų vairuotojų žvilgsnius. Šie automobiliai tikrai paperka savo išvaizda, iš tikrųjų, visada ja papirkdavo – jie dideli, masyvūs, išskirtiniai, agresyvūs.

Šįkart kalbėsime ne apie „Fleetwood'ą“, ir ne apie „CT6“. Visas dėmesys „CTS“ modeliui.

Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Europietiškesnė trečioji karta

2002 metais išleistas „CTS“ modelis jau skaičiuoja trečiąją kartą ir pagaliau šį automobilį galima pagirti už tai, kad jo interjeras tapo europietiškesnis, čia juntama daugiau prabangos, solidumas spinduliuoja taip pat. Solidi ne tik išorė, bet ir vidus. Įprasta, kad amerikiečiai mėgsta sukurti puikų eksterjerą, tačiau interjerui itin daug dėmesio neskiria, tačiau norint suvilioti europietį pirkėją – reikia padirbėti ne tik su automobilio išore, bet ir su jo vidumi. Juk tą patį padarė ir „Ford", nusprendęs galų gale atvežti į Europą „Mustang'a". Kalbant apie „CTS" – amerikiečiai gana gerai atliko namų darbus - solidumas supintas kartu su sportiškumu, elegancija, stiliumi ir Europos vartotojui priimtinais sprendimais.

„Cadillac CTS“ yra kitoks automobilis – jis žemas, stilingas, elegantiškas, sportiškas, prabangus. Prie jo vairo sėsti ir kasdien šiuo automobiliu važinėti pasiryš tikrai ne kiekvienas, nors tikėtina, kad vairuoti tokį automobilį norėtų daugelis. Juk išskirtiniais nori būti visi.

Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Šio automobilio pirkėjas tas, kuris turi tvirtą norą: „Noriu „Cadillac'o!".

Lietimas ir vibracija

Amerikietiški automobiliai pasižymi ne tik išraiškinga išvaizda, bet ir gausybe pačių įvairiausių technologijų, kurias galima sutikti interjere. „CTS“ turi itin daug „elektros“. Viskas viduje pagrįsta lietimo ir vibravimo principu. Liečiami meniu mygtukai vibruoja. Aklojoje zonoje esant kliūčiai vibravimu apie tai praneša sėdynės. Kiek neįprasta, bet gana įdomus sprendimas. Palietus centriniame skyde esančią centrinę dalį, ji pakyla į viršų, atverdama papildomą dėtuvę. Buvo laisvos vietos, tai gamintojas jos nepaliko uždaros. Tai kaip slapta dėžutė, apie kurios egzistavimą kitas gali net ir nepagalvoti.

Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Elektros ir valdomų dalykų daug, tačiau viskas lengvai perprantama, naršymas po meniu nėra sudėtingas, o prietaisų skyde prieš vairuotojo akis esanti informacija taip pat pateikiama aiškiai, valdyti ją paprasta. Vairuotojas gali keisti prietaisų skydo stilių ir parodymų išdėstymą.

Viduje naudojamos medžiagos geros, tačiau liečiant jas – norisi, jog jos būtų minkštesnės.

Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Sėdėti prie vairo gera, vairuotojo krėslas patogus, keleiviai taip pat puikiai jaučiasi automobilyje, čia daug vietos ir gale. Važiuojant kelyje – niekas nevargina, vairuojant „CTS“ - pajuntamas vairavimo malonumas, vairas reaguoja į komandas, automobilis ant kelio laikosi užtikrintai ir stabiliai, o stoja efektyviai.

Komfortą ir važiavimo kokybę užtikrina ir „Magnetic Ride Control“ pakabos valdymo sistema, kuri 1000 kartų per sekundę greičiu fiksuoja kelio sąlygas ir užtikrina stabilų bei tikslų važiuoklė darbą. Sustoti šiam sedanui pradeda puikiai veikiantys „Brembo“ stabdžiai.

2 litrai ir 276 AG

Trečios kartos „Cadillac CTS“ gali būti varomas galiniais arba visais keturiais ratais. Testo metu pakliuvo pastaroji versija su nauja 8 laipsnių automatinę greičių dėže, kuri pakeitė anksčiau trečios kartos modelyje buvusią 6 pavarų transmisiją. Tai leido automobiliui tapti apie 5 procentus ekonomiškesniam, o didesnis pavarų skaičius padarė jų perjungimą dar mažiau juntamą. Pavaras taip pat galima perjunginėti su prie vairo esančiomis svirtelėmis.

Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Po variklio dangčiu slepiasi neįprastai amerikietiškiems automobiliams mažo tūrio 2,0 litrų variklis su turbokompresoriumi. Tačiau jo generuojama galia yra didelė ir pakankama: 276 AG ir 400 Nm. Beveik penkių metrų ilgio sedanas iki 100 km/h greičio išsijudina per 6,9 sek. Rezultatas tikrai geras! Maksimaliai įsibėgėti galima iki 230 km/h, bet toks greitis Lietuvoje neleistinas, taigi pilnai užteks pasimėgauti tuo, kaip šis prabangus sedanas kimba į kelią ir gana greitai bei užtikrintai pasiekia šimtą.

Važinėjant šiuo automobiliu atsirado viena mažytė detalė – noras važinėtis ramiai ir mėgautis tuo, kaip „Cadillac CTS“ plaukia gatvėmis, žinant, kad esant reikalui visuomet bus galima spustelėti ir „žemo starto“ metu už nugaros palikti ne vieną provokatorių, o pasiekus leistiną greitį ramiai pririedėti iki sekančio šviesoforo. Per gana trumpą laiką, pajauti ir puikią automobilio dinamiką, ir malonų jo plaukimą keliu.

Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Žinoma, dažnai laikant stipriau numynus akceleratoriaus pedalą „CTS“ kuro bake pradės siautėti sūkuriai, tačiau per daug tuo nepiktnaudžiaujant galima pasiekti itin gerą ekonomiją.

Kuro sąnaudos

Iš viso su automobiliu buvo nuvažiuotas beveik 330 km atstumas. Keliauta buvo ir automagistrale, ir krašto keliais, nemažai sukiotasi mieste. Taip pat degintas kuras per automobilio fotosesiją, kuomet ilgiau pabuvus lauke norėjosi sušilti jo viduje.

Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Vidutinės kuro sąnaudos viso testo metu sudarė 10,8 litro šimtui kilometrų kelio. Gamintojas teigia, kad vidutinės sąnaudos turėtų būti 8,4 litro. Taigi, realybė tikrai nėra nutolusi.

Važinėjant tik mieste, „Cadillac CTS“ naudojo 14,3 litro degalų. Magistralėje važiuojant 100 km/h greičiu kuro sąnaudos sudarė 8 l/100 km, o riedant paprastu keliu su gyvenvietėmis ir kitų automobilių lenkimais – jos sudarė 8,5 l/100 km.

Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Išskirtinumas garantuotas

„Cadillac CTS“ - nenuobodus automobilis. Tai įrodo aplinkinių dėmesys, visi į jį kelyje žiūri, praleidžia eismo spūstyse. Pačiam vairuotojui sėdėti prie jo vairo – taip pat nėra nuobodu ir jis žino, kad vairuoja tikrai išskirtinį modelį ir tokio kito galbūt pats net niekada nesutiks sankryžoje degant raudonam šviesoforo signalui.

Taip, šiame segmente visą pagrindinę pirkėjų grietinėlę yra nusigriebę „Audi“, „BMW“ bei „Mercedes-Benz“ gamintojai, tačiau „Lexus“ pavyko įsiveržti į šios trijulės zoną, turėtų pamažu tai pavykti padaryti ir „Cadillac“, nes žmonės vis dažniau žvalgosi į kitokius automobilius.

Kiek gi kainuoja šis išskirtinumas? Galiniais ratais varomo „CTS“ kaina prasideda nuo 46 964 eurų, o visus varomus ratus turintis automobilis kainuoja nuo 49 494 eurų. Bandytos versijos kaina siekė 60 413 eurų. Automobilyje yra praktiškai viskas, ko tik gali reikėti.

Cadillac CTS4/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kategorijos: 
Automobiliai: