Dakaras 2019: Naujas Antano Juknevičiaus „Toyota Hilux“, įveikęs vos 1000 km
- Overdrive Toyota Hilux/Vytauto Pilkausko nuotrauka
- Overdrive Toyota Hilux/Vytauto Pilkausko nuotrauka
- Overdrive Toyota Hilux/Vytauto Pilkausko nuotrauka
- Overdrive Toyota Hilux/Vytauto Pilkausko nuotrauka
- Overdrive Toyota Hilux/Vytauto Pilkausko nuotrauka
- Overdrive Toyota Hilux/Vytauto Pilkausko nuotrauka
- Overdrive Toyota Hilux/Vytauto Pilkausko nuotrauka
- Antanas Juknevičius/Vytauto Pilkausko nuotrauka
- Antanas Juknevičius/Vytauto Pilkausko nuotrauka
- Overdrive Toyota Hilux/Vytauto Pilkausko nuotrauka
Balandžio 13 dieną Antanas Juknevičius pristatė naują Dakaro ralio bolidą, su kuriuo jis startuos 2019 metų Dakare.
Tai ir vėl „Toyota Hilux Overdrive“, tačiau kitoks, naujesnės kartos, pagamintas 2016 metais. Jis yra 200 kg lengvesnis ir turi nepriklausomą galinę pakabą. Lyginant su ankstesniuoju bolidu, pasikeitė ir jo dizainas.
Po variklio dangčiu slypi 5,0 litrų V8 variklis su 330 AG. Galia yra perduodama į ratus per 6 pakopų sekvencinę greičių dėžę.
Į degalų baką telpa 500 litrų benzino, o automobilis sveria 2000 kg.
Antanas Juknevičius atskleidė, kad senojo automobilio dar nėra pardavęs, taigi pas jį garaže – dabar yra du Dakaro ralio bolidai.
Naująjį jis įsigijo iš „X-raid“ komandos, kuri Dakare startuoja su „Mini“ bolidais, tačiau savo garaže turėjo ir šį „Toyota Hilux“, kurį pardavė Antanui.
Automobilis tėra įveikęs vos 1000 kilometrų. Tokios komplektacijos, visiškai naujas „Toyota Hilux“ kainuoja 365 000 eurų.
Naujajame Antano bolide kol kas yra tik viena sėdynė – vairuotojo. Šturmano vietoje sėdynės nėra, nes kol kas nėra aišku, kas užims šią vietą. Dariui Vaičiuliui gali nepavykti šįkart startuoti su Antanu, nes Darius ruošiasi panašiu metu kopti į kalną Antarktidoje, bet pagal pirminį planą jam turėtų pavykti spėti ir ten, ir ten. Tačiau šimto procentų garantijos kol kas dar nėra.
Taigi lauksime daugiau žinių apie pilną komandos sudėtį.