Dakaro ralis: Kiek kainuoja „Toyota Hilux GR“ detalės?
- Benediktas Vanagas/Ryčio Šeškaičio nuotrauka
- Greičių dėžė/Ryčio Šeškaičio nuotrauka
- Benediktas Vanagas
Baltijos šalių Dakaro rekordą pasiekęs „Inbank team Pitlane“ pilotas Benediktas Vanagas savo „Youtube“ kanale papasakojo, kiek kainuoja įvairios „Toyota Hilux Gazoo Racing“ bolido detalės. Sunkiausių planetos lenktynių – Dakaro ralio – dalyviai ne kartą yra pasakoję, kiek kainuoja startas šiose varžybose. Tačiau tai – tik dalis visų išlaidų. Norintys kovoti ir garsinti Lietuvos vardą pasaulinio lygio lenktynėse turi susimokėti ne tik dalyvavimo mokesčius, bet ir paruošti profesionalią techniką rimtam iššūkiui. Kopos, akmenys ir ištisos valandos važiavimo sportiniu tempu pareikalauja naujų detalių, kurių kainos – stulbinančios.
Štai, pavyzdžiui, vienas „Toyota Hilux GR“ amortizatorius kainuoja 3800 eurų, o tokių automobilyje yra net aštuoni. Taigi bendra jų suma siekia virš 30000 eurų. Taip pat dar tiek pat reikia turėti ir atsarginių, taigi suma dvigubėja.
Jeigu Jums yra tekę keisti ar remontuoti greičių dėžę, tikėtina, žinote, jog tai net ir standartiniam automobiliui yra nemenka suma. Sportinė greičių dėžė nuo standartinės skiriasi bėgių perdavimo greičiu, o ja naudotis taip pat reikia mokėti – bėgį būtina perjungti tik su tam tikra jėga. Taigi, tokia „Sadev“ greičių dėžė, montuojama sportiniame „Toyota Hilux“, kainuoja... 32 tūkst. Eur!
Toliau seka pusašiai, stabdžių diskai, įvairio pakabos detalės, vairo kolonėlė, padangos ir ratlankiai, bei kiti automobilio komponentai. Visi skaičiai aiškiai išdėstyti šiame video reportaže. Ir visa tai įrodo, kad automobilių sportas yra labai brangus.