You are here

Ferrari 575M - žirgas iš Maranello. Parduodamas Lietuvoje

  • Ferrari 575M/Autoplius.lt nuotrauka
    Ferrari 575M/Autoplius.lt nuotrauka
  • Ferrari 575M/Autoplius.lt nuotrauka
    Ferrari 575M/Autoplius.lt nuotrauka
  • Ferrari 575M/Autoplius.lt nuotrauka
    Ferrari 575M/Autoplius.lt nuotrauka
  • Ferrari 575M/Autoplius.lt nuotrauka
    Ferrari 575M/Autoplius.lt nuotrauka
  • Ferrari 575M/Autoplius.lt nuotrauka
    Ferrari 575M/Autoplius.lt nuotrauka
  • Ferrari 575M/Autoplius.lt nuotrauka
    Ferrari 575M/Autoplius.lt nuotrauka
  • Ferrari 575M/Autoplius.lt nuotrauka
    Ferrari 575M/Autoplius.lt nuotrauka
  • Ferrari 575M/Autoplius.lt nuotrauka
    Ferrari 575M/Autoplius.lt nuotrauka

Kai 2002 metais „Ferrari“ pristatė  naująjį 575M su V12 varikliu, šis automobilis iš pirmo žvilgsnio priminė 550 modelį po vizito pas plastinės operacijos chirurgą. Ilga, beveik 2 metrų smailėjanti nosis, dvivietis kokpitas ir nuo „Ferrari 456“ laikų mažai besikeičiantis siluetas – konservatyvi šio „Ferrari“ žanro klasika. Tačiau skirtumų buvo gerokai daugiau nei tik kuklus makiažas.

Ferrari 575M/Autoplius.lt nuotrauka

Po atnaujintu kėbulu slėpėsi didesnio skersmens stabdžių diskai, didesnis bei galingesnis variklis, patobulinti važiuoklės mechaniniai mazgai bei pirmą kartą šios markės V12 variklių istorijoje buvo montuojama taip vadinama F1 transmisija. 

Žinoma, klasikinė mechaninė pavarų dėžė liko gamoje, tačiau „Ferrari 575M“ kolekcinių automobilių rinkoje labiau vertinami su nauja automatine transmisija ir tam yra priežastis.

Vienas iš įdomesnių techninių sprendimų – ne tik žaibiška pavarų dėžės reakcija (perjungimas įvyksta vos per 200 milisekundžių), bet ir genialus pakabos valdymas pavarų perjungimo metu. Kiekvieną kartą perjungiant pavarą automobilio važiuoklės komponentai hidraulikos pagalba sukietėja – taip „Ferrari“ inžinieriai nusprendė kovoti su pavarų keitimo metu aukštyn bei žemyn svyruojančia automobilio nosimi.

Ferrari 575M/Autoplius.lt nuotrauka

Skaičiuojama, kad iš viso per 2002 – 2006 metų gamybos laikotarpį iš nuo Maranello mieste esančio „Ferrari“ konvejerio nuriedėjo 2056 tokių modelių vienetai. 

Šio GT klasės kupė pavadinimas, o tiksliau skaičių 575 ir raidės „M“ kombinacija turi reikšmę. Tai – variklio darbinis tūris. „Ferrari 550“ buvo varomas priekyje sumontuoto 5,5 litro V12 motoro, o šio, kiek naujesnio modelio darbinis tūris padidintas iki 5,75 litro. Raidė „M“ – itališko žodžio „modificata“ (lietuviškai – modifikuota) sutrumpinimas. 

Italai taip pat pakeitė ir variklio valdymo kompiuterį į gerokai modernesnę „Bosch“ sistemą. „Ferrari“ su savo V12 flagmanais konkuravo prieš „Aston Martin Vanquish“ bei „Mercedes-Benz SL55 AMG“, o „Lamborghini Murcielago“ tiesiog triuškino jau senstančią „Ferrari 550“ dinamiką. Todėl inžinieriai padidino naujojo modelio variklio suspaudimo laipsnį, kas suteikė ne tik daugiau galios, bet ir praplėtė naudingą diapazoną.

515 AG esant 7250 aps./min. ir 588 Nm buvo rodikliai, su kuriais italai galėjo sėkmingai konkuruoti. Negana to, „Ferrari“ istorijoje 575M yra pirmasis šios markės serijinis modelis su V12 varikliu, galintis pasiekti didesnį nei 320 km/val. greitį, o etaloninę 100 km/val. ribą šis GT klasės kupė pasiekdavo per 4,2 sekundės.

Lankomiausioje transporto prekybos platformoje Autoplius.lt parduodamas „Ferrari 575M“ su kolekcionierių vertinama F1 transmisija. Norėdami peržiūrėti Lietuvoje retai sutinkamą pasiūlymą, sklebimą rasite ČIA

Ferrari 575M/Autoplius.lt nuotrauka

„Ferrari 575M“ yra vienas iš paskutinių brutalių šios markės GT klasės modelių. Šio automobilio dizainas tiesiog švyti nuo kėbulą supančių raumenų. Didelė šnervė variklio gaubte, žiaunos priekiniuose sparnuose, smaila nosis ir staigiai nukirstas galas su klasika tapusiais apvaliais žibintais. Visa tai primena brutalumą – tai, ko vėliau debiutavusiuose 599 GTB taip smarkiai trūko.

Ferrari 575M/Autoplius.lt nuotrauka

Kategorijos: 
Automobiliai: