„Ford Maya“: Tris kartus tobulintas, bet gaminti nepradėtas
1984 metų Turino automobilių parodoje „Ford“ pristatė „Maya“ konceptą, kuris turėjo viduryje sumontuotą, 3,0 litrų V6 variklį, generuojantį 250 AG. Visa tai buvo perduodama į galinius ratus per penkių laipsnių mechaninę greičių dėžę.
Kaip būdinga to meto konceptams, „Maya“ pasižymėjo aptakiu dizainu, kuris buvo kuriamas kartus su „Italdesign“. Kėbulo aerodinaminis koeficientas siekė 0.28.
Automobilio interjeras buvo akiai mielas, o išskirtinė jo dalis – lyg iš fantastinio filmo atrodantis vairas.
Verta paminėti, kad prototipas buvo pilnai funkcionuojantis. Jis turėjo diskinius stabdžius visiems keturiems ratams, aliumininę nepriklausomą važiuoklę.
1985 metais „Maya“ konceptas evoliucionavo, nes „Ford“ paprašė patobulinti dizainą. Antroji versija buvo pavadinta „Maya II ES“ vardu.
Vėliau, tais pačiais metais sekė ir trečioji „Maya“ versija su „EM“ priesaga. Modelis gavo dar šiek tiek išorės atnaujinimų, o po variklio dangčiu atsirado 3,0 litrų V6 biturbo variklis su 300 AG.
„Ford“ ir „Italdesign“ planavo, kad šis prototipas pavirs produkcijai skirtu modeliu ir bus gaminamas 50 vienetų tiražu kiekvieną dieną bei parduodamas JAV. Ir nors jis buvo tobulintas net tris kartus, tačiau konvejerio linijos jis taip ir nepasiekė.