You are here

Juodas, matinis, lenktynėms ruoštas „Ford Mustang“

  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Mustang/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Jis juodas, matinis, grėsmingas, pasiruošęs stipriai kanopomis įsiremti į gruntą, itin garsiai nusižvengti ir.. priversti dar ir dar kartą į jį atsigręžti. Štai toks šis Mustangas!

Iš gamyklos jis išriedėjo 1965 metais, o prabėgus daugiau nei 50 metų jis atrodo taip pat žavingai, itin patraukliai ir yra labai gyvybingas, trokštantis būti prajodinėtas. Ir jis tam tikrai pasiruošęs – po kėbulu slepiantis labai daug naujų įdomybių.

Šis matinis „Ford Mustang“ antrą kartą gimė lietuviškose „APP“ dirbtuvėse, iš kurių išriedėjo kaip lenktynėms paruoštas automobilis, tačiau galintis būti legaliai eksploatuojamas ir gatvėse. Atliktos modifikacijos jam puikiai leis jaustis drago, ovalo arba žiedinėje trasoje, „Track day“ renginiuose bei judėti gatvėse ir gaudyti praeivių žvilgsnius.

Kasdien su šiuo automobiliu nėra lengva važinėti, tam geriau tiktų standartinis „Mustang“. Tačiau važiuoti su juo vis tiek yra be galo malonu, nuolat girdint beprotiškai murkiantį variklio garsą. Joks radijas tokiame automobilyje nereikalingas, variklio sūkiai skamba žymiai maloniau.

Žinoma, smagiausia šį „Mustang“ būtų leisti pasiganyti į trasą, kuriai jis pilnai tinkamas.

Modifikacijų gausa

Šio „Mustang“ variklio skyrius turi lenktynininko genų. Viskas rėkte rėkia: „Racing!“ Viskas čia perdaryta naujai.

Įkomponuotas 5,7 litro „Ford“ variklis su aliumininėmis „Trick Flow“ cilindrų galvutėmis bei keturių degimo kamerų „Holley“ karbiuratoriumi. Abiejuose variklio šonuose išsiraizgę „Hedman Elite“ išmetimo sistemos kolektoriai, o toliau seka dvigubas „Thunder“ išmetimo vamzdis.

Variklio kompresija yra 12.8:1, o generuojama galia apie 400 AG. Priklausomai nuo varžybų tipo ar automobilio savininko noro, šiame „Ford Mustang“ galima kontroliuoti variklio apsukas įvairiuose režimuose. Tai užtikrina sumontuotas „Procom Ignition Kit“ rinkinys.

Pagrindinė jėgainė yra sujungta su „Tremec TKO 500“ penkių laipsnių mechanine greičių dėže, atlaikančia iki 700 Nm sukimo momentą, o pavaras tvirčiau ir tiksliau perjunginėti leidžia „Hurst“ pavarų svirtis. Gale sumontuotas naujas „Currie 9''“ diferiancialas.

Norint, kad variklis laisvai tilptų į jam skirtą vietą, meistrams iš Lietuvos teko pašalint vadinamus „stakanus“ ir perkelti važiuoklės elementus toliau į kraštus. Jau naujose vietose yra sudėti „Global West“ coilover'iai. Taip pat instaliuota ir nauja „Total Control“ vairo kolonėlė. Po šių darbų, lyginant su standartiniu „Mustang“, šis juodulys tapo geriau valdomas ir vairuotojas tiksliau gali perduoti komandas vairu. Vairo mechanizmas yra tvirtesnis, neplaukiojantis. Jo vairavimas dabar yra itin aštrus ir prognozuojamas.

Atnaujinta buvo ir stabdžių sistema. Sudėti nauji stabdžių diskai tiek priekyje, tiek gale. Priekiniai stabdžių suportai turi keturis cilindriukus, o galiniai – du.

„Mustang“ viduje išklotas naujas salono kilimas, uždėtas naujas vairas bei sumontuotas naujas „MP“ prietaisų skydas. Kėbulas nudažytas juoda matine spalva, kuri puikiai pabrėžia charakterį. Automobiliui kol kas yra dar ne visi darbai atlikti iki galo – likę sudėlioti įvairias smulkmenas, o lėkimui į trasą dar reikia įmesti sportines sėdynes bei saugos lankus.

Taigi šis įspūdingai atrodantis „Ford Mustang“ yra puikiai subalansuotas trasai, bet galintis legaliai važinėti ir gatvėmis.

Variklio garsas video reportaže:

Autorius Vytautas Pilkauskas

Kategorijos: 
Automobiliai: