You are here

„Mustang“: greičiausias Europoje parduodamas „Ford“ modelis

„Ford  Motor  Company“  paskelbė  kai  kurias  Europos  rinkai siūlomų  „Ford  Mustang“  modifikacijų  technines  charakteristikas.  Paaiškėjo,  kad  galingiausia siūloma  modifikacija  iki  100  km/h  įsibėgės  vos  per  4,8  sekundės  –  tai  greičiausias  masinės gamybos  „Ford“  modelis,  kada  nors  pasiūlytas  europiečiams. Europoje  koncernas  nuo  metų pradžios jau sulaukė daugiau nei 2200 „Ford Mustang“ užsakymų.

Legendinis sportinis automobilis Europos rinkoje oficialiai bus parduodamas pirmą kartą per 50 metų „Mustang“ modelio istoriją. Kol kas europiečiams siūloma rinktis iš dviejų variklių – klasikinės 5 litrų darbinio tūrio „aštuoniukės“,  generuojančios 421 AG ir  turinčios 530 niutonmetrų sukimo momentą, arba  2,3 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ šeimos variklio, gebančio išvystyti 317 AG bei 432 Nm sukimo momentą.

Modifikacija su 5 litrų darbinio tūrio V8 ir šešių greičių mechanine pavarų dėže 100 km/h greitį pasiekia per  4,8  sekundės  –  tai  greičiausias  „Ford“  modelis  pasiūlytas  Europos  rinkai  nuo superautomobilio „Ford GT“ debiuto 2005 metais (tiesa, pastarasis buvo ribotos gamybos serijos). „Ford Mustang“ su 2,3 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ varikliu ir mechanine pavarų dėže 100 km/h pasiekia per 5,8 sekundės. Pastarasis rezultatas įdomus ir dėl to, kad naujasis karštasis hečbekas „Ford Focus RS“ po variklio gaubtu turės tokią pačią jėgainę (tik kiek galingesnės versijos), todėl galima  spėti,  kad  šio  keturiais  ratais  varomo  automobilio  dinamika  bus  tokia  pat  ar  net  kiek geresnė.

„Ford Mustang“ vairuotojas galės pats reguliuoti automobilio važiuoklės ir jėgainės darbą pagalsavo nuotaiką ir vairavimo aplinkybes naudojantis „Selectable Drive Modes“ funkcija, o pakliuvus į uždarą  lenktynių  trasą  galės  pasitelkti  stebėsenos  programą  „Track  Apps“,  leidžiančią  fiksuoti svarbiausius ekstremaliam vairavimui aktualius parametrus. „Ford Mustang“ su 5 litrų darbinio tūrio V8 varikliu taip pat turės greito starto iš vietos sistemą  „Launch Control“, padedančią kuo greičiau įsibėgėti.

„Naujasis „Ford Mustang“ bus velniškai greitas ir  tiesiog prispaus jus prie sėdynės,  riaumojant galingam varikliui. Tačiau, „Mustang“ yra greitas ne tik tiesiojoje – vairavimo kokybė ir valdymas europiečiams  turėtų  tapti  tikru  atradimu“,  -  teigia  „Mustang“  automobilio  linijos  direktorius Hermannas Salenbacuhas.

Naujasis  „Ford Mustang“,  kuriame įdiegtas „Ford“  2,3 litrų  darbinio tūrio  „EcoBoost“  variklis,  iš panašių rinkoje esančių automobilių išsiskiria kukliomis degalų sąnaudomis – vos 8 l/100 km, o anglies dvideginio emisija neviršija 179 g/km.

Smagus kelyje ir greitkelyje

Europai skirtas „Ford Mustang“ standartinėje komplektacijoje jau turės „Performance Pack“ priedą, kurį sudaro pagerinti stabdžiai bei aušinimo sistema, pritaikyta dinaminiam vairavimui. Techniškai sudėtinga važiuoklė  ir  standi  kėbulo  struktūra  bei  pagalbinės  technologijos padeda  optimizuoti vairavimo dinamiką taip, kad sportiško važiavimo pojūtis būtų garantuotas.

Vairuotojas  galės  rinktis  iš  kelių  važiavimo režimų „Drive  Modes“  valdymo panelėje  centrinėje konsolėje. Perjungimo svirtelėmis galima reguliuoti „AdvanceTrac“ elektroninės stabilumo kontrolės darbą,  akceleratoriaus  reakcijos  greitį,  pavarų  perjungimo  algoritmus  ir  suderinti  automobilio valdymą taip, kad jis atitiktų „Normal“, „Sport+“, „Track“ ar „Snow/Wet“ nustatymus. „Effort Electric Power Assisted Steering“ režimai leidžia vairuotojams pasirinkti normalų, komfortišką ar sportišką vairo sukimo stiprumo ir tikslumo būdą.

„Launch Control“ sistema prieš startą variklio sūkius palaiko iš anksto nustatytame 3000 ir 4500 sūkių per minutę  koridoriuje. Kai sankaba atleidžiama, sukimo momento perdavimas galiniams ratams  yra  kontroliuojamas  taip,  kad  šie  neprasisuktų  ir  užtikrintų  greičiausią  įsibėgėjimą. Elektroninė „Line Lock“ sistema leidžia blokuoti  priekinius stabdžius,  galiniams ratams leidžiant laisvai prasiskuti – tokiu būdu galima apšildyti galinių ratų padangas prieš startą.

„Ford Mustang“ montuojama nepriklausoma pakaba  tiek priekyje, tiek gale. Automobilio kėbulo struktūra yra 28 proc. tvirtesnė nei pirmtako „Mustang“. Svoris pasiskirsto taip, kad 5 litrų darbinio tūrio  modifikacijoje priekinei  ašiai  tenka 54 proc.  svorio,  o 2,3 litro  darbinio tūrio  modifikacijoje priekinė ašis gauna 53 proc. svorio. 

Lengvo  svorio  medžiagos,  įskaitant  aliuminį,  yra  naudojamos  variklio  dangčiui,  priekiniams sparnams  bei  stabdžiams padengti.  Plienas,  lazerinio  suvirinimo  ir  hidro  formavimo  technikos prisideda prie tvirtesnio kėbulo, kuris suteikia daugiau saugumo ir vairavimo komforto.

Klasiškas dizainas ir moderni įranga

Naująjį „Ford Mustang“ rinkoje bus galima pasirinkti „fastback“ ar „convertible“ kėbulo formos su šešių greičių mechanine ar automatine pavarų dėže. Modelis turi aibę klasikinio dizaino elementų tokių kaip trijų dimensijų galiniai žibintai iš trijų dalių, įmantrios trapecijos formos grotelės ar ryklio nasrus priminantis automobilio priešakis.

„Ford“ pradėjo „Fort Mustang“ gamybos erą skirtą Europai savo „Flat Rock“ būstinėje, Mičigane,JAV.  Europietiškieji  „Ford  Mustang“  bus  siūlomi  10  spalvų,  su  standartiniais  19  colių  ratais, automatiniais HID priekiniais žibintais, dviejų zonų klimato kontrole, LED galiniais žibintais ir galiniu difuzoriumi.

Į  standartinę  modelio  įrangą įeina devynių  kolonėlių  garso  sistema,  „SYNC 2“ balso  kontrolės sistema ir  8  colių  spalvotas liečiamas ekranas.  „Ford  Mustang“  bus galima užsisakyti  naujose „FordStore“  parduotuvėse  visuose  didžiuosiuose  Europos  miestuose.  Pirmieji  „Ford  Mustang“ modeliai pasirodys prekyboje Europoje liepos mėnesį, o Didžiojoje Britanijoje - nuo spalio mėnesio.

Kategorijos: 
Automobiliai: