You are here

Super-visureigis „Lamborghini LM002“, pravardžiuotas Rembo

  • Lamborghini LM002
    Lamborghini LM002
  • Lamborghini LM002
    Lamborghini LM002
  • Lamborghini LM002
    Lamborghini LM002
  • Lamborghini LM002
    Lamborghini LM002
  • Lamborghini LM002
    Lamborghini LM002
  • Lamborghini LM002
    Lamborghini LM002
  • Lamborghini LM002
    Lamborghini LM002
  • Lamborghini LM002
    Lamborghini LM002
  • Lamborghini LM002
    Lamborghini LM002
  • Lamborghini LM002
    Lamborghini LM002
  • Lamborghini LM002
    Lamborghini LM002
  • Lamborghini LM002
    Lamborghini LM002
  • Lamborghini LM002
    Lamborghini LM002
  • Lamborghini LM002
    Lamborghini LM002
  • Lamborghini LM002
    Lamborghini LM002
  • Lamborghini LM002
    Lamborghini LM002
  • Lamborghini LM002
    Lamborghini LM002
  • Lamborghini LM002
    Lamborghini LM002
  • Lamborghini LM002
    Lamborghini LM002
  • Lamborghini LM002
    Lamborghini LM002
  • Lamborghini LM002
    Lamborghini LM002
  • Lamborghini LM002
    Lamborghini LM002
  • Lamborghini LM002
    Lamborghini LM002
  • Lamborghini LM002
    Lamborghini LM002
  • Lamborghini LM002
    Lamborghini LM002
  • Lamborghini Urus
    Lamborghini Urus

„Lamborghini LM002“ buvo pirmasis gamintojo keturiais ratais varomas automobilis bei pirmasis visureigis. Be to, tai pirmas pasaulyje prabangus visureigis. Jį italai išleido 1986 metais ir gamino iki 1992 metų. Pasaulį išvydo 300 šių super SUV'ų. Dabar gi, 2017 metų gruodžio 4 dieną, „Lamborghini“ ruošiasi pristatyti kitą savo visureigį, pavadintą „Urus“ vardu.

Lamborghini Urus

Jis bus labai galingas, prabangus, išvaizdus, pasižymės geromis pravažumo bekelėje galimybėmis.

Todėl ne veltui gamintojas dabar prisimena pirmtaką „LM002“.

Lamborghini LM002

Šis visureigis buvo pravardžiuojamas „Rambo Lambo“, sukurtas po nesėkmės, kuriant karinį visureigį „Cheetah“.

„LM002“ buvo varomas 5,2 litro V12 varikliu su 450 AG ir 500 Nm. Tą patį variklį turėjo ir legendinis „Countach“ modelis. Tai leido jam pasiekti 210 km/h maksimalų greitį, o įsibėgėjimas iki 100 km/h truko tik 7,8 sek. Puikus rezultatas 2,7 tonos sveriančiam visureigiui.

Lamborghini LM002

Automobilis buvo ne tik didelis, turėjo gerą pravažumą, bet turėjo ir prabangos prieskonių. Interjeras – pilnai odinis. Čia buvo ir oro kondicionierius, gera garso sistema.

Jo kėbulas pagamintas iš aliuminio ir stiklo pluošto.

Lamborghini LM002

Į kelią jis rėmėsi specialiomis „Pirelli Scorpion“ padangomis. „LM002“ pasižymėjo dideliu apetitu kurui, todėl degalų bakas buvo net 290 litrų dydžio.

Nuotraukose esantis „LM002“ yra pilnai restauruotas egzempliorius, ištrauktas iš „Lamborghini“ muziejaus.

Kategorijos: 
Automobiliai: