You are here

Mini Countryman: Stilingas miesto ir gamtos vaikis

  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Nors automobilių gamintojo „Mini“ pavadinimas reiškia „mažas“, tačiau bene visais laikais šią etiketę dėvintys britiški automobiliai buvo itin pastebimi ir tebėra gerbiami bei mėgstami iki šiol. Tiesa, lyginant su pirmtakais, naujieji modeliai yra gerokai paaugę. Juos būtų galima vadinti „midi“. Nuo pradžios iki pat dabar jie yra išlaikę savitą stilių ir išskirtinumą.

Jeigu nėra tekę sėdėti prie „Mini“ automobilio vairo, tai verta paminėti, kad tai yra visiškai kitoks automobilis. Čia daug įvairių, netikėtų ir originalių sprendimų, prie kurių jau daugybę metų prisidėjusi ir BMW kompanija. Tiesa, „Mini“ ir kainuoja kaip BMW. Išskirtinumas su bavariškais genais turi savo kainą.

Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Antros kartos „Mini Countryman“ taip pat - išskirtinis, stilingas, originalus, smagus, bet ne pigus automobilis. Kiekvieną akimirką jis sugeba generuoti vis kitokias emocijas: tiek sėdint viduje, tiek važiuojant, tiek žvelgiant į jį iš šalies. Aplinkinių žvilgsniai taip pat įrodo, kad „Countryman“ yra itin gatvėje pastebimas modelis.

„Mini Cooper SD ALL4 Countryman “ - toks pilnas testuoto „Mini“ pavadinimas. Sukurtas jis ant tos pačios platformos, kurią naudoja „BMW X1“ ir „BMW 2-Series Gran Tourer“ modeliai.

Pranašesnis

Lyginant su pirmtaku, antros kartos „Countryman“ yra pranašesnis daugeliu aspektų. Visų pirma, jis tapo dar didesnis, ratų bazė pailgėjo 7,5 cm, o pats kėbulas išsitempė 200 mm ir siekia 4299 mm. Tai leido turėti daugiau erdvės salone tiek priekyje, tiek sėdintiems gale. Erdvė bagažinėje taip pat padidėjo. Čia telpa 450 litrų krovinių, o nulenkus galinę sėdynių eilę galima sutalpinti 1309 litrus krovinio. Testuotas modelis turėjo „Picnic Bench“ opciją, kuri leidžia atlenkti apatinį bagažinės dangtį ir naudoti kaip dvi patogias sėdimas vietas, nesusitepant drabužių.

Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Antra, tai dar išraiškingesnė išvaizda, kuriai atsispirti neįmanoma. Atsiimant automobilį iš „Mini“ atstovybės, jis stovėjo aikštelėje įspraustas tarp kitų mašinų, todėl viso jo žavesio iškart nesimatė. Tačiau radus fotografavimui įdomią vietą gamtoje, išlipus iš automobilio, mintyse tebuvo viena frazė: „Eina sau, kokio gražumo automobilis!“ Miško apsuptyje jis atrodė nepakartojamai. Ir kiekvieną kartą sustojus fotografuoti vis kitoje vietoje, ši emocija nedingo, o akys toliau įdėmiai analizavo madingai atrodantį stileivą.

Apskritai, „Mini Countryman“ bet kokioje vietoje buvo itin žavingas. Taigi nesvarbu, kur su juo bevyktumėte, ar į miestą, ar į mišką, ar prie ežero, ar į tuščią asfaltuotą aikštelę, jis visur demonstruos savo išskirtinumą.

Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Apie išorę galima kalbėti labai daug, tačiau interjeras ne ką mažiau įdomus. Čia dvelkia kokybe. Dominuoja apvalios formos. Be to, lyginant su pirmtaku, greičio ir apsukų prietaisai persikėlė tiesiai prieš vairuotojo akis, kaip tradiciškai būna daugumoje automobilių.

Interjero centre išliko didžiulis, dabar 8,8 colio skersmens, lietimui jautrus ekranas, kuriame galima valdyti įvairius automobilio nustatymus. Tą patį galima atlikti ir su valdikliu prie pavarų svirties – taip pat kaip ir BMW. Meniu greitas, grafika gera, daug spalvų, valdymas greitai perprantamas.

Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Viduje, kaip ir išorėje – stilinga. Patogūs, kokybiški odiniai krėslai, gražios apdailos, įvairių spalvų apšvietimas, geros medžiagos. Tiesa, kiek trikdė ant vairo esantys mygtukai, kuriuos spaudžiant girdėjosi klapsėjimas.

Labai kietas

Įlipus į automobilio vidų, pirmiausia į akis krenta raudonas užvedimo mygtukas, kurį paspaudus gyvybė įpučiama 2,0 litrų varikliui, turinčiam 190 AG ir 400 Nm galią (tiek turėjo testuotas modelis). Visa tai perduodama į keturis varomuosius ratus per automatinę 8 laipsnių greičių dėžę.

Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Žvelgiant į tokį stilingą automobilį, atrodo, kad jo vieta yra mieste su pasirodymais centrinėse miesto gatvėse, tačiau šis automobilis sukurtas ir leistis į nuotykius, o ten, kur jie, ten gali prireikti ir visų varomųjų ratų (tai papildoma opcija). Be to, tokias išvykas už miesto planuoti leidžia ir 16,5 cm prošvaisa.

Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kelyje „Mini Countryman“ gali parodyti labai skirtingą važiuoklės charakterį. Priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo, amortizatorių elgesys skirsis kaip diena ir naktis.

Tačiau nepaisant to, vienareikšmiškai galima tvirtinti, kad „Countryman“ važiuoklė yra labai kieta. Važiuojant paprastu režimu ji tiesiog kieta, o įjungus „Sport“ - ji tampa labai kieta. Automobilis jaučia kiekvieną duobę, kiekvieną kelio nelygumą, o jeigu asfaltuotas kelias yra toks lyg žvyrkelio „tarka“, tai galima užsisupti kaip reikiant. Tuomet geriau būti nevalgius, nes skrandžio turinys nespės kilotis iš pilvo apačios į viršų.

Važiuoklės kietumo lygių skirtumas itin puikiai jaučiasi važiuojant per „gulintį policininką“. Normaliu režimu „Countryman“ jį įveikia elegantiškai, o ant „Sport“ iškart jaučiasi padidėjęs amortizatorių kietumas.

Pakliuvus į remontuojamą kelio ruožą su asfalto „laipteliais“ reikėtų būtinai išjungti „Sport“ režimą, nes net ir judant lėtu tempu, įveikiant didelius nelygumus - „skaudės“.

Posūkiai, kuras, kaina

Tačiau posūkiuose ir apskritai ant kelio, „Countryman“ laikosi stabiliai ir itin tvirtai, bei paklusniai reaguoja į vairu perduodamas komandas. Vingiuotuose keliuose su juo važiuoti itin smagu. Papildomų pliusų čia prideda ir status priekinis stiklas, leidžiantis viską puikiai matyti prieš save. Staigiuose posūkiuose statramsčiai visiškai neriboja matomumo. Prieš akis - tik kelias.

Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Važiuoja šis „Mini“ gerai, greitėja taip pat dinamiškai. Gamintojas teigia, kad 100 km/h greitis pasiekiamas per 7,4 sek. Tiesa, kartais „automatas“ kiek per ilgai galvoja tarp antros ir trečios pavaros. Norėtųsi, kiek greitesnio sprendimo priėmimo.

Dideliu apetitu 190 „arklių kaimenė“ pasigirti negali. Mieste važiuojant įvairiais režimais borto kompiuteris rodė 8,5 l/100 km, o užmiestyje užteko 6,1 l/100 km.

Laikas, praleistas prie šio automobilio vairo, praėjo itin greitai ir įdomiai. Tai nepakartojamą charakterį turinti mašina, kiekvieną akimirką sukurianti vis kitokias teigiamas emocijas.

Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Bet kaip buvo minėta pradžioje, visa tai kainuoja. Bazinė būtent tokio automobilio kaina yra 38 331 euras, tačiau pridėjus visus papildomus priedus, ji išauga daugiau nei 16 000 eurų. Tai reiškia, kad testuoto „Countryman“ kaina siekia net 55 042 eurus.

Taigi ką už tiek pinigų rinktumėtės jūs?

Mini Countryman Cooper SD All4/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kategorijos: 
Automobiliai: